Hotel Tonet

40 reviews over Hotel Tonet in het Nederlands

Lief en fijn hotel

Lissy
11-10-2016

Hotel Tonet is een mooi hotel. Basic hotel. Goede hotel kamers. Ik was in mijn eentje en dan krijg je gewoon een kamer met een heel groot bed, tafeltje met spiegel. Badkamer is wel echt klein maar gewoon goed. Je moet gewoon je draai vinden in de badkamer. Ik had een prachtig uitzicht midden op het plein. Elke dag worden de kamers schoongemaakt. Het is een familie hotel. Het personeel is heel aardig. Het ontbijt is simpel. Wel lekkere vleeswaren, kaas, tomaten en zoetbeleg. Heerlijke broodjes denk aan; harde bolletjes, croissantjes en normaal brood. Er is wifi aanwezig maar die is meer bij de receptie waar je banken hebt waar je lekker kan zitten. Het hotel is super gelegen gewoon in het centrum maar net buiten de winkels. Letterlijk twee minuten van de winkels en het Strand. Enige nadeel is dat het hotel gehorig is dus als je aan de straatkant ligt je iedereen buiten hoort en dus meestal wel vroeg wakker wordt daardoor. September was een prima maand lekker weer. Vooral veel ouderen

Gereisd alleenreizend in september 2016

Gezellig maar gehorig

Marco Jansen
20-9-2012

Leuk hotel en op een mooie plaats gelegen in Tossa de Mar.De eigenaren zijn hele lieve mensen en staan echt voor je klaar.Het plaatsje Tossa is echt heel mooi en trekt voornamelijk jonge gezinnen en 40+.De kamers zijn oud maar wel heel schoon.Alleen erg gehorig en dat maakt dat je regelmatig wakker wordt van andere hotelgasten of mensen die s,nachts naar huis gaan, s,morgen worden om 5.30uur de containers geleegd en om 6.00uur rijden de veegwagens al door het dorp.De kerktoren slaat s,nachts niet meer.Het ontbijt is simpel maar voldoende.Voor kinderen is zowel het hotel als Tossa geen aanrader.Tossa heeft een snel aflopende zee waardoor je na een paar meter al geen voet meer op de bodem voelt.Verder wordt er voor kinderen niet zoveel gedaan al weet ik niet hoe dat echt in het hoogseisoen is.Tossa is gewoon een hele leuke plaats met veel eet mogelijkheden en wat barretjes.Hotel Tonet geeft je het gevoel echt tussen de spanjaarden te zijn alleen jammer dat het zo gehorig is

Gereisd met partner in september 2012

Leuk hotelletje

Hester
4-7-2012

Mooi gelegen tegenover kerk. Simpel maar erg aardige mensen. Fijn terras op pleintje en vlak bij strand. Ontbijt eenvoudig maar lekker. Aanrader voor mensen die niet het heel toeristische willen.

Gereisd met partner in juni 2012

We hebben een aantal aanbieders voor Tonet voor je op een rij gezet:

Redelijke kamers met kleine badkamer en voor het grootste deel zonder balkon. Wel is er een gemeenschappelijk dakterras. Geen overbodige voorzieningen zoals zwembaden, speeltuinen fitnesruimtes enz. Puur voor de overnachting met ontbijt zeer geschikt. Nadeel voor personen die slecht slapen is dat de kamers gehorig zijn en het geluid vanaf de straat in de kamers doordringt.

Gereisd met partner in mei 2012

Leuk familiehotel

S.Köhler
16-8-2010

Wij zijn hier geweest van 26 juli tot 30 juli. Vriendelijke mensen in dit familie-hotel. De ligging is echt perfect. Straatje uit, bochtje om en je bent in het centrum en bijna op het strand. De kamers zijn qua stijl wat verouder maar er werd iedere dag schoon gemaakt. Tossa de Mar is ook echt een gezellig plaatsje met leuke restaurants, winkeltjes en het strand uiteraard. Ook het "oude"Tossa de Mar is de moeite waard!!

Gereisd met partner in juli 2010

Knus Spaans/Catalaans familiehotel!

Luiken
2-9-2009

Gelukkig geen mega-hotel! Zeer mooi gelegen hotel waar je nog wat proeft van het spaanse leven. Spanjaarden die "s ochtend hun cafe solo komen drinken en een krantje lezen. Zeer vriendelijke familie. Eenvoudige kamers met goede bedden. Wij hebben genoten! En de kerkklokken horen er gewoon bij!!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

heerlijk

jeltje
9-6-2009

ik verheug me er ontzettend op om in aug. hier weer naar toe te gaan.

hier wordt je nog met open armen ontvangen.

Gereisd met partner in juni 2009

aanrader !

hans verhoeff
9-5-2009

perfect hotel voor een korte vakantie.

centrale ligging, goed ontbijt en goede service. kamers gedateerd en matrassen aan vervanging toe maar daar is de prijs ook naar.

zeer goed restaurant om de hoek; taberna de tossa

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009
2008

geweldig

diana.pet
24-9-2008

zwaar onder gewaardeerd t is een echt spaans hotel lekker knus niet zo massa gericht het ontbijtje was top iedere morgen verse broodjes alleen de kamer gehorig maar dat is overal in spanje echt een aanrader hotel tonet zulke lieve mensen zo n gast vrijheid dat maakt je hele vakantie goed en de prijs is gewoon belachelijk

Gereisd met partner in mei 2008

dit nooit meer

heleen
23-9-2008

wij zijn begin september geweest het hotel is heel erg geschikt voor mensen die slechthorend zijn.je hoort echt alles maar dan ook alles de bedden zijn keihard 1pluspunt het is er schoon maar voor ons geen tonet meer .tossa is leuk maar op de avond er niets te doen winkels gais an al om 9 uur dicht .volgende keer weer naar griekenland

Gereisd met partner in september 2008

We hebben een aantal aanbieders voor Tonet voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tonet in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tonet zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.