Hotel Tarull

HotelWeer vandaag34°15°

We hebben een aantal aanbieders voor Tarull voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Tarull in het Nederlands

Uitstekend hotel met supergastheer

Edwin
29-7-2013

We hebben hier 2 dagen overnacht met 2 kleine hondjes. We kregen een kamer met extra ruimte, waar 2 andere bedden stonden. Het hotel is erg rustig en toch centraal gelegen. Kamer 208 had goede bedden, airco, mooie badkamer met te klein bad. Het ontbijt stelt niet veel voor en de ontbijtzaal is te oubollig. We mochten gratis gebruik maken van de garage van het hotel. De gastheer Louis maakt het verblijf extra leuk. Uitstekend is mijn beoordeling en dan heb ik het vooral over de prijs / kwaliteit 72 euro eind juni per nacht. Het dakterras is meer dan de moeite waard. Een plek om terug te komen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Tarull in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Tarull zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Tarull scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.