Hotel Simeon

Kleine hotelsWeer vandaag33°16°
Hotel Simeon
7,6

8 reviews over Hotel Simeon in het Nederlands

Ik vond het heerlijk dat je op het terras kon ontbijten. Het buffet werd steeds weer aangevuld ze deden erg hun best, er heerste een gemoedelijke sfeer. Er was eigenlijk niet iets wat ik niet goed vond, er is natuurlijk altijd wel iets aan te merken maar er waren voor mij geen dingen die ik storend vond. De eigenaar was erg vriendelijk.

goede prijs/kwaliteit hotel

heer Bot
14-9-2012

Keurig schoon, perfecte ligging, werd gerund door drie broers op leeftijd. Het enige negatieve wat ik kon vinden is de gehorigheid van de kamers, Omdat er veelal ouderen verblijven is dit niet hinderlijk. Sommige van de gasten komen er al 40 jaar.

Leuk hotel voor een leuke prijs

johntossa
4-8-2012

Goede ligging en vriendelijke mensen. Geen luxe toestanden maar alles werkt en is schoon.

We hebben een aantal aanbieders voor Simeon voor je op een rij gezet:

Fijne plek met aardige mensen

johntossa
28-5-2012

Alles is piekfijn in orde. In het centrum dicht bij het strand. Eenvoudig maar goed ontbijt

zeer gastvrij hotel

Jacquelien de Just
9-8-2009

ik ben 2 jaar geleden met een vriendin naar Tossa de Mar geweest en we hebben een erg leuke vakantie gehad. Het personeel (allemaal familie) is erg vriendelijk en probeert het je naar de zin te maken. ze serveren koffie met melluk (op zn nederlands uitgesproken....) Ik werd de 3e dag niet lekker en de eigenaar stond erop dat de geleende thermometer op de kamer bleef, 's morgens bij het ontbijt werd er gelijk gevraagd of het weer beter ging. We hebben elke dag hetzelfde gegeten maar dat was niet vervelend. Het hotel ligt lekker centraal. Tip: als je andere plaatsen wil bezoeken huur dan een scooter, wij hebben een fiets gehuurd maar kwamen tot de conclusie dat onze conditie niet geschikt was om per fiets naar Lorett de Mar te gaan (steile wegen). We hebben regelmatig bij pizzaria Anna gegeten dit beviel erg goed!

2008

Goed, schoon en netjes

Ben
31-7-2008

Erg net hotel midden in het centrum van Tossa. Ondanks dat je langs een drukke straat zit heb je toch nooit overlast in de nacht. Kamers zijn superschoon en netjes. Ontbijt is elke dag hetzelfde (geen buffet) maar toch goed. Onze kamer had geen airco. Maar dat was in ons geval geen gemis omdat de zon er nooit in stond. Strand is op een steenworp afstand.

2007

Leuk en netjes hotel

Nick Z.
10-9-2007

Leuk en netjes hotel. Ideale ligging echt 50m van het strand. De kamers zijn simpel, maar toch erg netjes en schoon. Het ontbijt is eenvoudig. Hoewel het personeel gebrekkig engels praat is het hotel een echte aanrader. Zeker voor de prijs/kwaliteit verhouding.

Wij zijn met 1 kind van 9 naar dit hotel geweest. Het is een net hotel, in het centrum van Tossa. De ligging is perfect. Je staat binnen een minuut op 2 op het strand. De kamers zijn netjes en voorzien van airco. Het hotel heeft ook een lift. Het ontbijt is eenvoudig en goed. Het is niet afwisselend, maar het is wel goed. Voor de prijs een super hotel en Tossa is geweldig. Een aanrader dus.

We hebben een aantal aanbieders voor Simeon voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Simeon in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Simeon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.