Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa

Wellness hotel, Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Zorghotel, Designhotel, Boutique hotel
8,1

We hebben een aantal aanbieders voor Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa voor je op een rij gezet:

40 reviews over Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa in het Nederlands

Nooit meer voor dit hotel!

Femmy Vletter,
14-10-2018

Het is een mooi gelegen hotel,voor ons een tegenvaller dat het laatste stuk naar het hotel een behoorlijke klim is,(dat hebben wij niet van te voren geweten).

Anders hadden wij niet voor dat hotel geboekt!

Wij hadden een kamer aan de achterkant met uitzicht op de garage,we hadden geen keus.

Gereisd met partner in oktober 2018

Geweldig hotel

Miriam,
22-9-2018

Een geweldig hotel

Werkelijk aan alles is hier gedacht.... bij aankomst een fles prosecco....shampoo,tandenborstels,badslippers,waterkoker met koffie en thee staan klaar

Iedere dag schoonmaak van de kamer incl schone handdoeken.

Handoeken service bij het zwembad....kluisjes voor je spullen.

Bij slechter weer stonden de paraplus al klaar voor de gasten.

Een ontbijt waar alles te verkrijgen is...

Kortom....top!!

Gereisd met partner in september 2018

Mooi uitzicht

Monique,
15-8-2017

Mooi uitzicht bij kamer met zeezicht! Dicht bij strand en stadje. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed uitgebreid ontbijt. Gebouw zelf is beetje vergane glorie: te weinig liftcapaciteit. Oud tapijt in de hal. Kamer was prima: schoon licht en genoeg opbergmogelijkheid. Badkamer was minder: douchen in bad, lekkende kranen, veel kalkafzetting op de vloer, fohn die niet werkte.

Verder is het hotel niet gericht op nederlanders.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Vrij Uit

Goed hotel maar wel eentje met een 'maar'.

Henk en Linda,
6-8-2017

Het hotel voldoet volledig aan de 4 sterrenstatus. De ligging is perfect, prachtig zeezicht. De kamer, wij hadden een gerenoveerde op de bovenste etage, is keurig en ruim. Het personeel is behulpzaam en vriendelijk. Het ontbijt is prima. En nu de 'maar'. Het avondeten is heel matig. Blijft altijd een kwestie van smaak maar wij vonden het niveau niet zo geweldig. De keuze is beperkt. Maar wat het meeste stoorde is de snelheid van opdienen. Het is echt een prestatie als je erin slaagt om langer dan een uurtje aan tafel te zitten. Wij vonden dat niet relaxed, integendeel, het ging tegenstaan. In Tossa zijn vele (goede) restaurantjes dus ons advies is. Wel dit hotel boeken maar vooral geen HP. Je kunt altijd tegen extra betaling een diner proberen in dit hotel.

Gereisd met partner in mei 2017

Geweldig hotel met fantastisch uitzicht

Wilem Raymann,
18-7-2017

Dineren à la carte, goed en veel keus, vriendelijk personeel, weinig Russen, hygiënisch, prima kamers en een fantastisch uitzicht. Minpunten zijn er eigenlijk niet maar de matrassen zijn redelijk hard, de vloer van de badkamer is glad bij natheid en de vuile borden bij het diner worden m.i. te snel weggehaald.

Gereisd met partner in juni 2017

fantastisch

Mia,
17-6-2017

Je voelt je echt welkom in dit prachtige hotel

Gereisd met partner in mei 2017

Top hotel en top locatie

Sjaak
15-6-2016

Alleen de kamers waren een beetje gehorig. Voor de rest kan ik alleen maar zeggen dat je jezelf hier echt Gast voelt.

Gereisd met vrienden in juni 2016

Wat een service !

Jari4
12-6-2016

Pracht ligging ,goed uitgeruste kamers nr 702 .

Bij aankomst werd ons alles uit handen genomen ,valiezen naar de kamer gebracht auto naar de garage.

Het restaurant is echt top en tot in de puntjes verzorgd.

Paco en zijn obers zijn profs ,de chef weet wat koken is .

Wij hebben van elke maaltijd genoten.

De prijzen van de wijn zijn zeer aanvaardbaar .

Wij hebben 732 euro betaald voor 7 nachten in volpension en dit was elke euro waard.

De garage koste 80 euro.

Ik had dit hotel gekozen omdat het een overdekt zwembad heeft, groot was mijn verwondering dat één uur zwemmen voor 2 personen 40 euro per uur koste .

Voor één week zou dit dus 240 euro zijn.

Wij hebben er geen gebruik van gemaakt .

Voor mij is zwemmen een essentieel onderdeel van een geslaagde vakantie .

Omdat ik vanaf de geboorte hart en longpat. ben kan ik niet zwemmen in water minder dan 28 graden.

Gereisd met partner in juni 2016

Degelijk en goede ligging

Michael
26-7-2015

Positieve punten;

Eten in 4-gangen menu. Vernieuwde kamer. Mooi zoutwaterzwembad en jacuzzi

Ligging vlak aan zee en aan rustige kant van Tossa. Tossa is mooi en gezellig.

Negatieve punten;

Personeel bar/resto begrijpt weinig engels/frans. Receptie wel.

Absoluut ongeschikt voor kleine kinderen (geen ondiep zwembad/faciliteiten/animatie)

Wachttijden voor vrije tafel aan diner zorgen voor hoog tempo van het gangenmenu..

Kamers aan achterzijde hebben wel wat geluidshinder van passanten en de onderhoudsruimtes vh hotel. Muren van kamers zijn niet zo goed geisoleerd tegen geluid.

De handige gratis handdoeken service zorgt ervoor dat alle ligzetels snel bezet zijn.. gezien je maar handdoek te nemen hebt blijven deze vaak bezet zonder gebruik.. het is dus meedoen met de hype of geen stoel..

Gereisd met partner in juli 2015

mooi hotel, slecht eten.

van Hest
30-6-2015

Mooie ligging en zeezicht kamer in orde en schoon.. In tegenstelling tot het goede ontbijt is het diner slecht. Zelfs 3 keer gerechten terug gegeven, wegens " niet te eten " zo slecht !Opvallend :niemand vraagt hoe het verblijf geweest is en op meerdere malen terug gegeven eten komt geen enkele reactie.

Gereisd met partner in juni 2015

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Premier Gran Hotel Hotel Reymar & Spa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.