Camping Pola

Weer vandaag16°-1°
Camping Pola
6,7

27 reviews over Camping Pola in het Nederlands

Prima camping. Minpunt verouderde vieze sanitair

JMJF van Dooren,
22-8-2018

Prima terrascamping met mooie schaduwplaatsen. Vele strand bezoekers van niet campinggasten die zomaar over terrein lopen. Zwembad klein en niet geweest. Campingwinkel best aan de prijs maar wel vers brood en zoete broodjes.

Sanitair is verouderd en wordt wel schoongemaakt echter vies sanitair even dweilen zonder vegen blijft vies sanitair. Afwassen met koud water.

Schitterend strand , rotsachtig en helder blauw water. Zeker in weekend hutje mutje. Kleiner en ook erg mooi naaktstrand met veel textiele gasten is strand figures.

Strand bij Tossa ook erg mooi en druk maar breder. Mooie ruïne en kleine iddylische straatjes. Geweldige vakantie en uitval basis naar bv Barcelona

Gereisd met partner in augustus 2018

Jorrin Kuiper,
26-4-2018

Ik vind het hier geweldig mooi en gezellig, voldoende rust en voldoende toiletgebouwen. Het ligt in een rustige omgeving en ook dicht bij Tossa de mar. Ik kom er nou al 4 jaar en zal voorlopig nergens anders meer heen willen gaan. Echt een top lokatie voor een vakantie met het gezin of vrienden!

Gereisd met vrienden in juli 2017

Helemaal top!

Iris Hekman,
12-1-2018

Super goede sfeer, lekker eten, mooi weer, mooie locatie!

Vond het alleen jammer dat als je naar de disco wilde, je onderweg stil moest zijn omdat de andere mensen anders niet konden slapen

Gereisd met vrienden in juli 2017

ervaring afhankelijk van voorkeuren

karel
12-2-2017

goed:

- mooi baaitje, met mogelijkheid om over wat rotsen op een rustiger stukje strand te verblijven, waar je leuk kunt snorkelen

- je kunt het uiteindelijk overal gezellig maken en overal zijn leuke mensen!

minder:

- hele kleine plekken zonder afscheiding en met soms aan 3 kanten buren

(er zijn ook enkele grotere plekken)

- erg grote camping

- camping ligt niet erg centraal

- restaurant met onvriendelijke bediening (zelf beetje chagrijnig en onrespectvol) en niet echt lekker eten

- zwembad erg druk

- sanitair en douches op sommige plekken in soort bouwkeet. klein en erg nat. temperatuur moeilijk/niet af te stellen

Sommige mensen komen hier al jaren en vooral voor pubers schijnt het erg leuk te zijn met een discotheek boven op de berg. Onze kinderen waren daar te jong voor.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

nooit meer

Monique
15-8-2016

De ligging is mooi, aan een baai waar je zo naar toe loopt, in augustus zoals te verwachten wel over de handdoeken stappen, daarom voor ons nooit geen Spanje meer in augustus, wat een drukte. Zwembad niet in geweest, veel te druk en te klein. Groot nadeel van de camping is de erg kleine plekken, we konden met een kleine vouwwagen amper nog buiten zitten. Klein bijzettentje moest half in de voortent staan. Verder rijden ze als gekken over de camping zowel de medewerkers als vnl de Fransen en Spanjaarden. 30/40 km per uur geen probleem. Aangezien wij aan de weg stonden was dit erg storend en dit begon al om 8:00 in de morgen met vrachtverkeer wat over de camping dendert. De speelplekken die er waren zijn allemaal volgezet met tenten. Restaurant prima, lekker eten en aan de baai kun je ook heerlijk vis eten. Tossa de Mar een leuke stad, heerlijk gegeten. Al met al voor ons deze camping nooit meer, we wilden eerder weg maar ging niet vanwege reservatie wat begrijpelijk is. Maar wat een verademing was Frankrijk, plek uitkiezen en heerlijk rustig aan een rivier. Sinds jaren weer eens de Costa Brava/Spanje maar voor ons niet meer, tenzij in mei/juni.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Super mooi gelegen zeer vriendelijk personeel.

Cees Scholten
11-8-2016

Mooie ligging in de baai. Super leuk straat. Wat minder is dat er niets te doen is voor decwat oudere kinderen. Vanaf 15 jaar moet je je maar zien te vermaken. Geen disco balletje trappen na 22:00 uur mag niet. Verder is het sanitair gedateerd en vonden wij het vaak smerig. Wij huurden een tent van de camping. Echt een mooie tent maar er zit totaal geen extra's bij. Zelfd niet een spiegel of slacoyvair. Heel erg basic voor dit bedrag. De tenten zijn het zelfde maar de grote van de plek niet. Wij hadden 3x5 meter voor de tent om te zitten (krap) anderen weer een mega ruimte.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

prachtige camping, keurig verzorgd

Leontine
16-6-2016

Prachtige camping; heel groen en in een vallei. We verbleven in een mobil home declik. die was precies als op de foto. leuk ingericht en keurig netjes. mooi zwembad ook goed geschikt voor kleintjes. en ook voor volwassenen. groot genoeg. keurige ligstoelen erbij een mooie ligging. het strand is ook prachtig en de zee heel helder. veel sanitaire voorzieningen op de camping; keurig schoon.

nadeel was de snel aflopende zee waardoor minder geschikt voor kleintjes. we waren er de eerste 2 weken van juni en op vrijdag en zaterdag was er disco in het hotel naast de camping. tot uur of 3 harde muziek. andere dagen erg stil s'nachts. er zijn ook veel schoolgroepen in die periode. gelukkig vertrok er een groep toen we kwamen en toe we weg gingen arriveerde er een groep. die zijn erg aanwezig.

Gereisd met jonge kinderen in juni 2016

Camping ligt prachtig in baai tussen bergen. Gevolg is dat je vast zit op camping of er met auto op uit moet. Door bergen kan je naar Tossa lopen; 45 min. Wel klimmen en in de zon. Met 1,5 uur in parkeergarage Barcelona; 10 euro p. dag. VVV heeft bonnen. Tossa leuke plaats. Verder in omgeving weinig leuke plaatsjes en overal met de auto naar toe. Leuke plek voor wielrenners en vanaf camping kan je mountainbiken. Routes bij VVV verkrijgbaar. Caravans en sommige tenten staan in dal, maar over algemeen sta je met tent op plateau op de berg; veel klimmen. Skatepark Eurocamp is geweldig. BMX-ers, steppers en inlineskaters vliegen door de lucht. Ben je fan van BMX Park, dan is dit jouw vakantie!!! Ook voor toeschouwers leuk om te zien. En ze hebben daar wifi voor 2 euro die het soms een paar dagen doet en dat werkt stukken beter dan op camping. In strandzone sta je boven op elkaar. Geld niet waard!!!Plaats 50250 50251 en 50252 in het midden zijn de mooiste plaatsen en rustig!!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Super!

KW
15-1-2015

Grappig, kan me in de meeste commentaren niet vinden die hier onder staan. Misschien ligt het aan de manier van kamperen. Wij hadden een nieuwe mobilhome gehuurd en dat is ons erg goed bevallen. Er hangt een heel relaxte sfeer op de camping en het baaitje is erg mooi. Klein strand, maar genoeg ruimte voor iedereen, camping is niet erg groot, dus hoeft ook niet zo groot te zijn. Kids van 9 en 12 konden prima aansluiting vinden met de Spaanse, Franse en Nederlandse jeugd. Alles speelt zich 's avonds af bij de tafeltennis tafel. Leuk restaurantje waar je prima kunt eten en helemaal niet duur! Misschien wel leuk om, zoals veel camping gasten hadden, een zodiac mee te nemen. Leuke plaatsjes genoeg in de buurt om naar toe te varen. Totaal geen geluidsoverlast ervaren! Bij hotel Giverola inderdaad een leuke disco voor de kinderen. Kortom topvakantie gehad en bij grote uitzondering nog een keer naar dezelfde camping dit jaar! :-]

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Gewoon goed en gezellig!

Enrico Plasschaert
1-12-2014

Wij komen nu al ruim 25 jaar op Camping Pola. De eerste jaren zonder en sinds 14 jaar met onze kinderen. Pola is voor ons ieder jaar weer echt "op vakantie gaan en tegelijkertijd thuis komen". Natuurlijk kan nooit alles perfect zijn maar wij genieten ieder jaar weer van ons verblijf. De kinderen vermaken zich met ping pong en het zwembad. Voor de allerkleinste kindjes is er elke dag het animatie-team. Voor de jeugd vanaf een jaar of 14 is er de mogelijkheid om 's avonds naar het Hotel Giverola te gaan waar een nette Disco is met voldoende toezicht. Onze ervaring met de jeugd op de camping is nog nooit negatief geweest. Er is voldoende bewaking die echter nooit overdreven aanwezig is. De kinderen die al vaker op de camping zijn geweest weten inmiddels wel dat ze er zijn en hoe ze zich moeten gedragen. Voor ons een gezellige camping met familiegevoel. Op het strand een drankje en de lokale Spaanse keuken. Met de Fondo Cristal naar TOSSA en terug. Genieten van de Costa Brava op z'n best!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Lux-camp

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Pola in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Pola zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.