Appartement P&V Résidence Villa Romana

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Tossa de Mar

7.8Goed

• 6.7Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor P&V Résidence Villa Romana voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

18 reviews over Appartement P&V Résidence Villa Romana

• 7Sonja09-07-2012

Gemiddeld appartement in een prachtige plaats!

Het appartement ligt prachtig, tegen de berg aan en kijkt uit over Tossa de Mar. We kregen de keuze uit 2 appartementen en kozen voor degene met het grote balkon. Ons balkon was dus heerlijk ruim! Verder was het appartement oke, niet super, ook niet heel slecht.

Het kon iets schoner en er mogen wel wat kleine klusjes gedaan worden (deur van keukenkastje dat scheef hangt, douchedeur die uit de rails loopt, wc-bril zit los, gordijnen hangen scheef), maar verder was er veel ruimte en alles wat je nodig hebt is er. Vooral de 2e (grote!) koelkast incl. vriezer was erg fijn.

Het enige wat echt tegenviel was het bed, dat was erg hard, leek wel een plank en de sprei was misschien wel gewassen, maar had nog allerlei vlekken.

Pluspunten waren de afgesloten parkeerplaats (tegen kleine vergoeding), het vriendelijke personeel en we hoefden geen borg te betalen! Loopafstand naar het centrum en het strand vallen ook mee, hooguit 10 minuutjes.

Gereisd met partner in juni 2012

• 10Erwin07-06-2012

Mooi uitzicht en ruime appartementen

Appartementen gelegen op een heuvel hebben een prima indeling en ruim balkon. Uitzicht over Tossa (vuurtoren). Verder is er een receptie en zwembad.

Gereisd met oudere kinderen in mei 2009

• 9Maria16-02-2011

fantastisch uitzicht over Tossa

Wij komen hier al jaren. Het is een hele klim, maar dan heb je ook wat! Prachtig uitzicht. Appartementen zijn mooi ingericht, maar wel sober. Niet geschikt voor wie slecht ter been is en ook geen aanrader voor gezinnen met kleine kinderen. Maar wie van rust houdt is het een topper.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Michele07-07-2008

HEERLIJK! juni 2008 Perfect gelegen; vlakbij busstation en vvv.(Wel effe klimmen voor je er bent, maar dat vonden wij nu juist heerlijk) Supermarkten dicht in de buurt, centrum met vele leuke winkeltjes en gezellige barretjes en restaurantjes op 5 minuten lopen. Een zalig geurend bos in je achtertuin! Vanuit het appartement kun je prachtig wandelen! Een uitstapje naar Barcelona is natuurlijk een "must"! Zee en prachtige oude stad ongeveer een kwartier lopen. Geweldig uitzicht over Tossa de Mar en op de zee! Erg vriendelijke en behulpzame beheerder van het appartementen complex! Enige minpuntje: de bedden waren erg hard en het is redelijk gehorig. Gelukkig hielden de overige gasten ook van rust en was het er heerlijk ontspannen!

Gereisd met partner in juli 2008

• 8Fleur06-01-2008

Vorig jaar juli zijn wij op vakantie geweest in dit appartement. Na enige mankementen te hebben gehad met de riolering was dit allemaal binnen 1 dag opgelost. De eigenaren waren gastvrij en de ligging was goed. Het appartementencomplex ligt op een heuveltje circa 15 minuten lopen van alle stadsdrukte. Ideaal voor stelletjes en gezinnen om op vakantie te gaan, het is ons erg goed bevallen.

Gereisd met partner in januari 2008

• 7John06-08-2007

Vakantie aan de Costa Brava en Tossa de Mar was zeeer positief. Echter niet dankzij het appartement maar het mooie weer, omgeving en vriendelijke mensen. Appartement viel tegen door gehorigheid van het appartement en slecht bed. Positief: aardige receptioniste die je altijd vriendelijk te woord staat; mooie uitzicht op Tossa en Vila Vella (kasteel); airco in zowel slaap- als woonkamer; voorzieningen (supermarkt, bank, winkelstraat, benzine station, parkeerplaats) zijn op loopafstand.. Negatief: door ligging aan heuvel niet aan te bevelen voor mensen die slecht ter been zijn; betaald parkeren op zanderige parkeerplaats (ook gebruikt als wc door honden); appartement was zeer gehorig dus absoluut niet geschikt voor mensen die rust willen; slecht sofa-bed; geen wasserette; geen telefoon Tips: gratis parkeren aan de voet van de heuvel (niet aan de linkerkant van de straat, daar krijg je een boete!); wasserete op 400m afstand (5 euro per wasbeurt; carwash in Llorret de Mar (4-7 euro)

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Erwin Cozijnsen20-05-2007

We hadden een mooi en een van de grootste balkons van het complex. Het uitzicht is grandioos...'s avonds zelfs met licht van de vuurtoren. Appartement is redelijk compleet (handdoeken worden helaas niet verschoond) met luxe badkamer. Receptie is geopend tussen 09.00 en 21.00 behalve tussen de middag. Mooi en niet te groot zwembad. Het is aan te raden om een creditcard bij je te hebben i.v.m. borg.

Tips: lekker en nog goedkoop eten bij de haven en oude stadje Villa Vella...boswandeling Sera langs de rivier van Tossa...dagtrips naar Barcelona (via Lloret de Mar) en Girona (Middeleeuwse sferen, Arabisch bad en kathedraal).

Gereisd in mei 2007

• 9Stapper28-07-2006

Een fraai terras met zwembad en ruim uitzicht over Tossa en omgeving. Nooit te druk want het gebouw heeft net genoeg ruimte voor het aantal luxe appartementen. Goed gemeubileerd, uitgebreide keuken en airconditioning die ook verwarmt als het er in april minder warm is. Overdag lekker zonnen en 's avonds glijdt het licht van de rustieke vuurtoren in de verte over de omgeving. Indrukwekkend, sfeervol. Villa Romana ligt op loopafstand van het centrum, strand en busstation. Net buiten het dorp, omringd door bos dat vraagt om een wandeling, met een steile weg er naar toe, een oase van rust. Rondom is er veel te zien, Romeinse opgraving, ooit badhuis met warmwaterbron, verderop de ruines van een oud klooster, het toeristisch dorpscentrum. Het personeel zorgt goed voor U. Een uniek betaalbaar verblijf dat bij thuiskomst alweer doet terug verlangen. Voor de derde keer bezocht.

Gereisd in juli 2006

• 8S. Prins08-05-2006

Villa Romana is ons goed bevallen, zelfs met een baby van 8 weken oud. De kamers zijn goed voorzien,de stad en het strand zijn op loopafstand. Zeker voor herhaling vatbaar. Tip: parkeer gewoon onder aan de straat.Het parkeerterrein van het appartement ligt daar nog geen 50 meter vandaan en dit bespaart je dan bijna 40 euro!

Gereisd in mei 2006

• 9i vd kamp28-02-2006

wij zijn hier geweest vorig jaar met 2 kinderen, schitterend uitzicht over Tossa en de zee en heerlijke airco!! Goed verzorcht en erg rustig publiek! Dit jaar gaan we weer! Wel minder/slecht geschikt voor mensen die niet van klimmen houden/ kunnen

Gereisd met familie in juli 2005

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Koelkast, Magnetron, TV

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras