Hostel l'Illa

Hostel l'Illa
6,2

3 tips over Hostel l'Illa

J, 13-7-2015
Eigen handdoeken meenemen en eventueel een stekkerdoos omdat er maar 1 stopcontact in de kamer zelf was (en 1 in de badkamer).
Kirsten, 15-8-2013
Ga naar Girona. Er liggen gekleurde huizen aan een rivier en als je over de stadsmuren loopt, heb je een fantastisch uitzicht. De fonteinenshow 's avonds in Barcelona is eveneens een must. Daarnaast waren de Catamarancruise bij Lloret en de bananenboot aanraders. Net als de grottenboottocht in Tossa (mooie uitzichten op de kust).
rubenbijl, 18-11-2011
Neem altijd het actiemenu bij de restaurants. Vanaf ongeveer 15 euro heb je al een goed drie gangen menu.