Hotel Golden Bahia de Tossa

Airport hotel, Hotel aan zee, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag25°12°
Hotel Golden Bahia de Tossa
8,5

We hebben een aantal aanbieders voor Golden Bahia de Tossa voor je op een rij gezet:

8 tips over Hotel Golden Bahia de Tossa

Wouter, 13-4-2015
Vlak bij het busstation met mogelijkheid tot uitstappen naar Lloret de Mar, Barcelona, ...
Pierre Goessens, 18-8-2013

Voor diegenen die er met de auto zijn. De weg langs de kust van Tossa tot in Platja D'Aro is zeer mooi.

Op en af en steeds weer die mooie zichten op de baaien en de zee.

Absoluut de moeite en Playa is een paradijs voor de vrouw die graag shopt.

Noël, 28-6-2013

Wekelijkse markt in Tossa, dacht iedere woensdag .

Een dagje uit naar Bacelona met de auto of de trein, is ongeveer 80 km van Tossa. en het strand van Blanes is toch erg mooi.

Paul, 27-6-2013
De ruïne bij het strand is zeker een aanrader. Mooie uitzichten over de baai en Tossa zelf.
Vinken, 31-7-2012

Prima als je jongere kinderen hebt, met pubers vonden wij het wat minder.

Tossa de Mar is een ontzettend leuk plaatsje met veel goede restaurants.

ria, 15-6-2012
Tip: zondagmarkt in Tordera (ca half uurtje met de auto) maar kom wel op tijd (zo tussen 0 en half 10) ivm files, parkeren en drukte op de markt.

debbie_paap, 21-5-2012
Huur een auto, is zeker de moeite waard. Ook bij het strand van tossa de mar is de boottocht langs de grotten costa brava een aanrader. Neem wel ook weer reispilletjes mee als je last hebt van reis ziekte! Barcalona ligt op anderhalf uur autorijden van Tossa de Mar.
jasmine ponzetta, 9-2-2009
's Avonds aan de baai is een echte COsta Dorada-Zee tegen de rotsen te zien. De wandeling op de heuvel naar de top is zeker de moeite waard.

Onze bezoekers bekeken ook: