Pension Fonda Codolar

3 reviews over Pension Fonda Codolar in het Nederlands

Aanrader

Annick Somers
29-7-2017

Eenvoudige maar net en aangenaam pension. Vriendelijk ontvangst, leuk dakterras

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017
2008

leuk gelegen pension

Janine
19-8-2008

idd gerund door een oudere lieve dame en haar (engelse) schoondochter Angela.nette kamers,er is een dakterras met heel mooi uitzicht. wij betaalden 23,- p.p.p.n.( incl ontbijt)in het hoogseizoen augustus 2008

Gereisd Met partner in augustus 2008
2005

Ligt prachtig in het oude gedeelte vlabij stranden en de

John
24-6-2005

Ligt prachtig in het oude gedeelte vlabij stranden en de betere restaurants. Prijs onder de 20 euro per nacht en schoon. Gerund door een lieve oude dame en haar schoondochter.

Gereisd Anders in Fri Jun 24 2005 17:51:59 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Pension info

• Overige servicesHanddoeken(service)

• Adres
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Fonda Codolar in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Fonda Codolar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.