Hotel Florida

4 reviews over Hotel Florida in het Nederlands

Goed hotel

Frederic
8-9-2014

Mooi schoon hotel. Grote balkons. Leuk levendig straatje.

In 2 minuten sta je op het strand!

Heerlijk bubbelbad buiten op het dak van het hotel!

Ontbijt is prima (niet heel veel afwisseling helaas), en medewerkers zijn zeer behulpzaam. Je kunt zelfs een parasol lenen voor op het strand. Aanrader!

Fijn hotel

Anita Weerheim
24-8-2012

Hotel Florida is een net en gezellig hotel. Binnen 2 minuten sta je op het strand, maar ook in het leuke oude centrum van Tossa de Mar. Het personeel is super vriendelijk, ook voor kinderen. Prijs / kwaliteit is prima. Het is geen design hotel, maar alles wat er moet zijn is er. En het is schoon. Kamers worden iedere dag schoongemaakt en je kunt elke dag schone handdoeken krijgen.

Fantastische ligging, geweldig personeel

Roy Matheeuwsen
6-9-2010

Hotel is fantastisch gelegen t.o.v. 5 belangrijke punten in Tossa, nl: strand, oude centrum, nieuwe (winkel)centrum, busstation en markt (donderdag). Alles op loopafstand binnen 5 minuten. Daarnaast ligt de supermarkt tegenover het hotel. Ideaal want er is een koelkast op de kamer. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Niets is teveel. Jacuzzi's op het dakterras zijn geweldig aan het einde van een (vermoeiende) dag. Enig puntje van kritiek is het feit dat de kamers nogal gehorig zijn. De muren zijn van peperkoek.

Aanrader!

M. Terwisse
14-5-2010

Heerlijk familiehotel, prachtig gelegen, vlak bij de boulevard. Prima service en een heerlijk ontbijtje 's morgens. Ook voor de kinderen altijd een vriendelijk woord klaar. Het is heerlijk om bovenop het dak gebruik te maken van de ligstoelen en de jacuzzi (lekker warm ook als het weer wat tegenzit). Bij de receptie krijg je altijd goed advies waar je het beste naar toe kunt gaan om lekker te eten etc. Wij gaan zeker snel weer een keertje terug, onze kids zijn helemaal weg van Hotel Florida!

We hebben een aantal aanbieders voor Florida voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Florida in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Florida zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Florida scoort een 8.5 uit 10 op basis van 4 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: