Aparthotel Esmeraldas

Laatste review

Voor herhaling

Fam Dijks,
11-8-2018

Tossa zelf is echt een mooi plaatsje met nog veel authentieke bouw en mooie omgeving. Het personeel van Esmeraldas echt supervriendelijk. Geen super luxe accommodatie maar volstaat in alle opzichten. Enkel de jongeman Miquel van de animate is onbeschoft en opdringerig, zelfs een klacht voor ingediend.

Kenmerken

36 reviews over Aparthotel Esmeraldas in het Nederlands

Voor herhaling

Fam Dijks,
11-8-2018

Goed vertoeven in rustige buurt

Kor,
13-4-2017

Hotelkamer was goed en had zicht op een middenplein van een flat en een ander hotel. Balkon was zeer klein.

Beneden in cafegedeelte was het ietwat kil aangekleed en was er een klein zwembad. Van het centrum zat je ongeveer een kilometer. Leuk plaatsje voor een avond maar gezelligheid moet je zoeken in Lloret de Mar

Een leuk hotelletje

Deniise
1-8-2016

Personeel is vriendelijk, en erg behulpzaam. We hadden in onze kamer een keukentje zitten met een koelkast. Deze hebben we niet gebruikt. We verbleven op basis van half pensioen. Eten had weinig variatie. Eten was koud/lauw, patat was slap, vlees was niet gekruid. De soepkommen stonden een laagje water in, gemeld maar hebben verder niks gedaan met mijn melding. Ook de borden zag je de strepen zitten van het water. Overigens ben ik wel ziek geworden. Het zwembad is prima, alleen jammer dat er geen zuiveringsinstallatie is. Dus voegen met hand gloor bij. Als het druk was zag je echt een laagje zonnebrandcrème erop drijven. Elke dag worden de handdoeken verwisseld en je kamer schoon gemaakt. Jammer dat het drinken niet bij het eten in zit als avondeten. Er is airco op de kamers, je kan het instellen qua temperatuur maar wij hadden het idee dat op welke temperatuur je ook zette dezelfde temperatuur eruit kwam.

Goed hotel!

Nadieh
6-10-2015

Weer thuis van een heerijke week vakantie in Tossa de Mar. Verbleven in aparthotel Esmeraldas, goed hotel, prima eten en zeer mooie, schone kamers!

Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van het centrum en het strand.. een prima uitvalsbasis voor een geweldige vakantie in een prachtig dorp!

Nooit meer

jurgen
26-6-2015

Zeer slechte en gehorige kamers! Kijkt uit tegen een vervallen flatgebouw. Zwembad te klein en stinkt.Te ver lopen naar het centrum. We hadden half pension , maar je kunt beter zelf koken enkel blikvoer! Geen aanrader.

Zeer mooi

jurgen
12-8-2014

Esmeraldas is echt een aanradar wij zijn er 14 dagen geweest en hebben echt 14 dagen hier genoten de bediening in de bar en eetzaal waren super, mensen over vriendelijk en altijd zeer verzorgd zwembad niet supergroot maar altijd plek zat en genoeg bedjes ook hoef je niet om 5 uur uit bed om een bedje te reserveren "ook fijn" verder is tossa de mar echt een leuk plaatsje met veelooie plekjes

Hotel vol Russen

Sjon van Dam
12-10-2013

Waardeloos, nooit meer, hotel vol Russen en ook wat Engelsen. Bediening in het restaurant was wel goed. Wij sliepen onder de lobby van het hotel waar je tot diep in de nacht geluid kon horen. De muren tussen de kamers waren erg dun, waardoor je mee kon genieten van de buren. Heel Spanje zit trouwens overvol met Russen, dat is niet mee te vergelijken met vroeger. Je kenmerkt dit aan duidelijke onervarenheid in het restaurant. Parkeren is een ramp. Als u wilt gaan parkeren, reserveer dan een parkeerplaats dat op enkele honderden meters van het hotel ligt op een zanderig afgelegen plekje. De kamers zijn eenvoudig en zeer gedateerd. Housekeeping is erg slecht, slechts wordt 1x daags in de late middag het laken rechtgetrokken en 2 weken lang hebben wij onder 1 laken geslapen. Nee, dit nooit meer.

Prima uitvalbasis

Marleen van der Heijden
17-7-2012

Prima!! Kamers zijn simpel maar alles is er wat je nodig hebt en een heerlijk groot balkon.

Wij hebben er nooit gegeten, lekker op t balkon ontbijtje gemaakt.

Hele grote supermarkt en bakker op de hoek.

Het is ongeveer een kleine 10 minuutjes lopen naar t strand.

Tossa de Mar is super leuk, 3 mooie strandjes, ontelbare restaurants en barretjes.

Als last minute zeer goede accomodatie

Eelco de W.
3-1-2012

Het hotel op zich zelf was goed te doen, de service was goed zoals iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Het enige nadeel vond ik dat de vorige mensen de keuken in het appartement niet netjes hadden achtergelaten. Het zwembad was goed onderhouden, en het eten was bijzonder goed. De receptie was dag en nacht open, en was goed ingelicht over alles. Het enige nadeel van het hotel vond ik dat je behoorlijk ver van het strand zat. Alleen als je hier toch een hele dag voor op uit gaat is dat geen probleem. Alleen de parkeerruimte over het algemeen in het centrum van Tossa was dramatisch, we moesten iedere dag bizar ver teruglopen naar het hotel. De bereikbaarheid van Lloret de Mar, Blanes en andere plaatsen is tevens ook goed te doen, mocht je willen stappen of iets dergelijks. Al met al, een prijstechnisch geziene goed hotel.

Waar voor je geld

dreverweg
26-9-2011

Aparthotel Esmeraldas is een prachtig complex. De studio's worden elke dag schoongemaakt. Je bed wordt dagelijks opgemaakt en elke dag schone handdoeken. In de lounge hoek bij de receptie is Wifi aanwezig. 2 supermarkten binnen een straal van 300 meter. Het strand is wat verder lopen, ongeveer 700 meter. Tossa de mar is een prachtige badplaats met een oude historische kern. Toch nog één nadeeltje: je kunt er moeilijk je auto parkeren en Esmeraldas heeft geen eigen P-plaats.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Esmeraldas in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Esmeraldas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.