Aparthotel Esmeraldas

Contact

37 reviews over Aparthotel Esmeraldas

• 8Anoek Swinkels09-04-2019

Supervakantie in Tossa!

Prachtige appartementen met alles wat je nodig hebt. Fijn om naast een eigen bed en badkamer ook een keukentje te hebben met een ruime koelkast met vriesvakje. We hebben veel op het balkon gezeten waar ook ruim de gelegenheid was om badkleding te drogen. Het buffet was goed verzorgd en de bediening dag in dag uit zeer vriendelijk. Het ene hapje smaakte lekkerder dan het andere maar er zat altijd wel wat voor je tussen bij het avondeten. Het ontbijt was uitgebreid en erg lekker. Het zwembad is prima om even af te koelen. Alles is op loopafstand maar het hotel ligt toch net buiten de drukte. Tossa zelf is ook echt prachtig. Een historisch dorpje met een kasteeltje aan de helderblauwe zee. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en gaan dit jaar weer!

• 2018
    7Fam Dijks11-08-2018

Voor herhaling

Tossa zelf is echt een mooi plaatsje met nog veel authentieke bouw en mooie omgeving. Het personeel van Esmeraldas echt supervriendelijk. Geen super luxe accommodatie maar volstaat in alle opzichten. Enkel de jongeman Miquel van de animate is onbeschoft en opdringerig, zelfs een klacht voor ingediend.

Met oudere kinderen

• 2017
    7Kor13-04-2017

Goed vertoeven in rustige buurt

Hotelkamer was goed en had zicht op een middenplein van een flat en een ander hotel. Balkon was zeer klein. Beneden in cafegedeelte was het ietwat kil aangekleed en was er een klein zwembad. Van het centrum zat je ongeveer een kilometer. Leuk plaatsje voor een avond maar gezelligheid moet je zoeken in Lloret de Mar

• Oude reviews

6Deniise01-08-2016

Een leuk hotelletje

Personeel is vriendelijk, en erg behulpzaam. We hadden in onze kamer een keukentje zitten met een koelkast. Deze hebben we niet gebruikt. We verbleven op basis van half pensioen. Eten had weinig variatie. Eten was koud/lauw, patat was slap, vlees was niet gekruid. De soepkommen stonden een laagje water in, gemeld maar hebben verder niks gedaan met mijn melding. Ook de borden zag je de strepen zitten van het water. Overigens ben ik wel ziek geworden. Het zwembad is prima, alleen jammer dat er geen zuiveringsinstallatie is. Dus voegen met hand gloor bij. Als het druk was zag je echt een laagje zonnebrandcrème erop drijven. Elke dag worden de handdoeken verwisseld en je kamer schoon gemaakt. Jammer dat het drinken niet bij het eten in zit als avondeten. Er is airco op de kamers, je kan het instellen qua temperatuur maar wij hadden het idee dat op welke temperatuur je ook zette dezelfde temperatuur eruit kwam.

• 9Nadieh06-10-2015

Goed hotel!

Weer thuis van een heerijke week vakantie in Tossa de Mar. Verbleven in aparthotel Esmeraldas, goed hotel, prima eten en zeer mooie, schone kamers! Het hotel ligt op ongeveer 10 minuten loopafstand van het centrum en het strand.. een prima uitvalsbasis voor een geweldige vakantie in een prachtig dorp!

• 4jurgen26-06-2015

Nooit meer

Zeer slechte en gehorige kamers! Kijkt uit tegen een vervallen flatgebouw. Zwembad te klein en stinkt.Te ver lopen naar het centrum. We hadden half pension , maar je kunt beter zelf koken enkel blikvoer! Geen aanrader.

Met jonge kinderen

• 10jurgen12-08-2014

Zeer mooi

Esmeraldas is echt een aanradar wij zijn er 14 dagen geweest en hebben echt 14 dagen hier genoten de bediening in de bar en eetzaal waren super, mensen over vriendelijk en altijd zeer verzorgd zwembad niet supergroot maar altijd plek zat en genoeg bedjes ook hoef je niet om 5 uur uit bed om een bedje te reserveren "ook fijn" verder is tossa de mar echt een leuk plaatsje met veelooie plekjes

Met jonge kinderen

• 5Sjon van Dam12-10-2013

Hotel vol Russen

Waardeloos, nooit meer, hotel vol Russen en ook wat Engelsen. Bediening in het restaurant was wel goed. Wij sliepen onder de lobby van het hotel waar je tot diep in de nacht geluid kon horen. De muren tussen de kamers waren erg dun, waardoor je mee kon genieten van de buren. Heel Spanje zit trouwens overvol met Russen, dat is niet mee te vergelijken met vroeger. Je kenmerkt dit aan duidelijke onervarenheid in het restaurant. Parkeren is een ramp. Als u wilt gaan parkeren, reserveer dan een parkeerplaats dat op enkele honderden meters van het hotel ligt op een zanderig afgelegen plekje. De kamers zijn eenvoudig en zeer gedateerd. Housekeeping is erg slecht, slechts wordt 1x daags in de late middag het laken rechtgetrokken en 2 weken lang hebben wij onder 1 laken geslapen. Nee, dit nooit meer.

• 8Marleen van der Heijden17-07-2012

Prima uitvalbasis

Prima!! Kamers zijn simpel maar alles is er wat je nodig hebt en een heerlijk groot balkon. Wij hebben er nooit gegeten, lekker op t balkon ontbijtje gemaakt. Hele grote supermarkt en bakker op de hoek. Het is ongeveer een kleine 10 minuutjes lopen naar t strand. Tossa de Mar is super leuk, 3 mooie strandjes, ontelbare restaurants en barretjes.

Met vrienden

• 8Eelco de W.03-01-2012

Als last minute zeer goede accomodatie

Het hotel op zich zelf was goed te doen, de service was goed zoals iedere dag schoonmaak en nieuwe handdoeken. Het enige nadeel vond ik dat de vorige mensen de keuken in het appartement niet netjes hadden achtergelaten. Het zwembad was goed onderhouden, en het eten was bijzonder goed. De receptie was dag en nacht open, en was goed ingelicht over alles. Het enige nadeel van het hotel vond ik dat je behoorlijk ver van het strand zat. Alleen als je hier toch een hele dag voor op uit gaat is dat geen probleem. Alleen de parkeerruimte over het algemeen in het centrum van Tossa was dramatisch, we moesten iedere dag bizar ver teruglopen naar het hotel. De bereikbaarheid van Lloret de Mar, Blanes en andere plaatsen is tevens ook goed te doen, mocht je willen stappen of iets dergelijks. Al met al, een prijstechnisch geziene goed hotel.

Met vrienden

1 tip over Aparthotel Esmeraldas

• Marleen van der Heijden, 17-07-2012

Tip, vraag een kamer aan op de vijfde verdieping en dan met uitzicht op het zwembad van Htl Oasis Tossa, dan heb je het mooiste uitzicht, ook over de bergen.

1 vraag over Aparthotel Esmeraldas

• lau, 03-09-2013

WIFI

Heeft WIFI in de kamer ? en is ook GRATIS?

Sjon van Dam, 12-10-2013

nee

Aparthotel info

• VerzorgingHalfpension

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Peuterbad, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandStenen
  • Afstand tot strand800 m
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino, Karaoke
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeerplaats