Appartement El Sol II

Appartement
Appartement El Sol II
5,5

3 reviews over Appartement El Sol II in het Nederlands

Ruim, schoon, loopafstand centrum & strand.

CorEwijk
26-7-2015

Al vroeg in de ochten kunnen inchecken was geen probleem. Auto voor de deur voor laden en lossen. Beheerder loopt mee om het appartement te laten zien en uitleg te geven. Extra ventilator voor kamer zonder plafondventilator was geen probleem en gratis. Werkelijk aan de rand van het centrumgebied aan een drukke rotonde (altijd wat te zien), ver weg kunnen kijken, binnen 10 loopminuten op het strand, VVV tegenover het appartement, parkeerplaats bewaakt 7,- p/dag tegenover appartement...voor de kinderen is kamperen leuker maar wij vinden dit al heel erg leuk!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2015
2008

leuk appartement

hans en joke
17-9-2008

Wel veel verkeer dat langs komt maar leuk uitzicht, perfecte lokatie, je loopt zo het stadje in! Wij hebben het heerlijk naar de zin gehad !

Gereisd Met partner in september 2008
2006

Aan de rand van het dorp

Kissebis
16-6-2006

Aan de rand van het dorp. Fijn uitzicht op de rotonde, zit je op je balkon uitlaatdampen op te snuiven, hele dorp doorkuieren om bij het strand te komen, donkere kamers, oud, mag wel eens worden gerenoveerd. Lekker dicht bij het busstation dat wel...

Gereisd Anders in Fri Jun 16 2006 10:18:53 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement El Sol II in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement El Sol II zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.