Hotel Don Juan Tossa

Hotel Don Juan Tossa
6,4

69 reviews over Hotel Don Juan Tossa in het Nederlands

Prima hotel, maar niet voor all inclusive

Lonneke Tap
7-9-2016

Slaapkamer met 2 x 1-persoonsbed tegen elkaar aan geschoven. Bedden waren oké. Kamers zijn gedateerd, diverse plekken provisorisch opgelapt. Elke dag schoonmaak.

Badkamer was prima. Bad met douche, toilet en wastafel. Elke dag schone handdoeken als je wil, hergebruik wordt gevraagd ivm milieu.

Balkon die wij hadden was groot, maar zonder uitzicht. TV aanwezig. Airco werkte goed, individueel regelbaar.

Wij hadden halfpension. Ontbijt was prima, avondeten vonden wij matig. Uiteindelijk maar 2 avonden gegeten, mede door het 'vreetschuur' effect. Veel Russen en Spanjaarden in het hotel. Hotel zat vol, dus met ontbijt en diner was het chaotisch en druk!

Zwembad was prima. Niet heel groot en geen gezellig uitzicht. (uitzicht op hotel).

Het animatie wat we gezien hebben vonden wij zeer matig en oubollig.

Als slaapplaats prima! Voor all Inclusive zou ik dit hotel niet aanraden. Geen gezellig hotel.

Ligging perfect! Met 2 min. wandelen sta je op het strand met 5 min in het gezellige centrum.

Viel erg tegen

S
13-8-2016

hotel viel ons erg tegen!

Pluspunt ; locatie! Dicht bij het strand

Bij aankomst wilde wij in het hotel parkeren, maar dit was vol. Er werden 2 andere plekken aangewezen door het hotel waarbij je 20 per dag betaalde (in samenwerking met het hotel)

Zelf hebben wij iets verderop een parkeerplaats gevonden voor 5 euro per dag.

Eten elke avond lauw tot koud , geen smaak,slecht gekoeld of warm gehouden. Elke avond wel afwisseling, maar ook. Lauw/koud

Kamers zeer gehorig

Personeel onvriendelijk, voornamelijk gastheer in het restaurant

Animatie in de avond stelt niets voor, draaien 6 van de 7 dagen wat plaatjes en 1 avond n goochel of flamingo show

Kamers worden elke dag schoongemaakt maar berg je kostbare spullen goed op!

Bedden oud, doorgezakt en mijn vriend zat onder de bulten van waarschijnlijk bedwantsen

Wij snappen absoluut niet dat dit hotel op sommige sites 4 sterren krijgt. Het is hoogstens 2 net 3 sterren waard.

Schoon hotel met vriendelijk behulpzaam personeel. Het moet alleen nodig worden gerenoveerd! Er wordt stilletjes wél geïnvesteerd maar het gaat traag... Het eten is gewoon fantastisch! Beter dan we in menig hotel tegenkwamen. Ze doe hun stinkende best u een geweldige maaltijd voor te zetten. Elke vrijdag is er de Catalaanse Avond met typisch Catalaanse gerechten. Maaltijd is in buffetvorm en zelfbediening. Met de goede huiswijn is het genieten geblazen! Bier is San Miguel en water van Font Vella. Verder nog frisdrank te verkrijgen

-Kamers worden elke dag schoongemaakt.

-Bedlinnen 2x per week verschoond.

-Indien gewenst, elke dag verse handdoeken/ badlakens.

Als we gaan; dan gaan we wéér naar het zelfde hotel ondanks dat de kamers gehorig zijn. Maar ja, dat is een kwestie van je gedragen.

Het wemelt er alleen van de onbeschofte Oostblokkers. Deze "Nouveau Riche" weet zich kennelijk nog geen raad met de weelde. Want ze laden hun borden overvol eten wat en zijn dan weg.

ok

sergeev
17-6-2014

groot restaurant met airconditioning, bar, poolbar, boetiek, discotheek en 3 liften.

Het hotel oogt als een "massa toeristen fabriek" en zo voelt het de eerste dagen dan ook...

Wij werden op een krappe 2 pers. kamer gepropt op de vierde etage. Wel hadden we een enorm zonne-terras. Na diverse lekken in de kamer kregen we en ruime kamer aan de binnenkant van het hotel welke op de overbuurtjes uitkijkt... Een hotel op leeftijd met enge kleine liftjes, donkere lange gangen...

Het eten is er echter héél goed. Het buffet is ruim van opzet met voor ieder wat wils in diverse gerechten. Beter dan we in menig hotel daar gegeten hebben. Keuze in beleg bij het ontbijt is echter wat aan de beperkte kant. De koffie is erg lekker!

Op vijf à tien minuten lopen ligt de winkelstraat en strand. Ga je linksaf, richting strand vind je een supermarkt. Tossa is goed te belopen. Verdwalen kan haast niet.

Personeel: Vriendelijk en behulpzaam.

Parkeren: €120,- voor twee weken.

Entertaiment: Volop!

Internet: Via automaten, GEEN WIFI (!)

Prijs/ kwaliteit: PRIMA

Gewoon boeken dus

tegenvaller

De Lange Marcel
10-9-2012

Dit nooit meer ! Ondanks de scherpe prijs is dit hotel een echte tegenvaller.Het beste is zijn ligging en zijn ondergrondse parking om uw wagen veilig te plaatsen (80 € per week )Wij waren gelegen in de bungalouws ( donker, kapotte wankele kleerkast,afpellend plafon....)Het eten in de week was triest,al wat er lag kwam uit blik,vlees steeds zo goedkoop mogelijk.In het WE komen er veel Spaanse gasten en was het eten plots lekker .De maitre loopt er rond met een air van iemand die in het Ritz hotel werkt en is zeer onvriendelijk net als zijn personeel .Het hotel word nu overspoelt door mensen uit het oostblok .Nee ons zien ze hier niet meer terug ondanks dat het volgend seizoen als 4*zal worden aangeprijsd .Waar ze die 4é * aan verdiend hebben mag joost weten .Wij zouden de mensen aanraden laat u niet verleiden door de lage prijs !

Niet nog een keer.

susanne
13-7-2012

Het hotel was proper. De werknemers vriendelijk. Ligging fijn. Maar het eten viel ons echt heel erg tegen. Het was slap, vol met vet( elke dag friet of gefrituurde aarappelstukjes , zal hun niet uitmaken dat wij dik worden..) en doorgekookt, dus geen vitamintje meer in te bekennen. En de groentes waren meestal ook smaakloos. De broodjes in de ochtend waren hard, en de over geblevenen werden bij de tweede maaltijd weer gebrukt. Nog harder dus.. Wij gaan dus vanwegen het eten nooit meer hier heen.

Sommige mensen vonden het eten ":lekker en goed" , wij vroegen ons af wat ze dan wel niet thuis te eten kregen... home sweet home.. Maar Tossa is het mooiste plekje van de Costa Brava, en we willen er zsm weer terug.

geen 3 sterren hotel waard

Karolien
12-6-2012

het hotel is wel ged gelegen maar daar is het dan ook mee gezegd , je moet bij aankomst als je all-in heb 10€ borg betalen voor die bandjes

en stond zelfs een bed te weining op onze kamer ! de kamers zijn ook veel te klein voor een gezin met 2 kinderen je hebt nog geen plaats voor je buggy

het eten was altijd hetzelfde en eentonig en ook heel vettig het vet druipte zo van het eten af

het zwembad is ook helemaal niet veilg met kleine kinderen wij zijn altijd aan het strand geweest

er mag wel gezegd worden dat de kamers heel proper waren werden elke dag gepoetst en propere handoeken gelegd

de obers die s'avonds achter de bar stonden waren veel vriendelijker dan de ober die er over dag was

het was een leuke vakantie maar niet door dit hotel hier komen we nooit meer terug

Nooit meer

Rien
21-5-2012

Ondanks de goede beoordelingen voorheen, is dit hotel EEN ECHTE AFRADER. Eten: nauwelijks keus en variatie, het ontbijt was al helemaal een ramp, vaak oud uitgedroogd brood, braadworst in stukjes gesneden en zo VIES. Soms niet eens een eitje. wijnflessen halfvol werden gewoon bij elkaar gegoten, dus niet op kamernr. weggezet. In onze kamer stond niet eens een stoel ik, moest over het bed heen kruipen om eruit te komen, want naast het bed kon ik niet staan er was dus ook maar 1 nachtkastje.

wij hadden all inclusieve geboekt, nu dat snapten ze al helemaal niet, want er waren allerlei beperkingen van zaken die niet all incl. waren, zoals simpel slagroom op de koffie bv. ik moest 20,00 euro borg voor de polsbandjes betalen, want als je sávonds om 19.45 uur vertrekt dan hoort de lunch er niet meer bij. Dus moesten wij onze polsbandjes voor 10.00 uur inleveren, dan kregen we onze borg terug.

Prijs/kwaliteit zeer goed

Dua.Jan
4-10-2011

Ik moest voor 3 dagen voor 2 personen 150euro betalen volpension in sept 2011

Voor deze prijs kreeg ik een mooie en propere kamer met terras Keuze genoeg bij het eten,zodat er altijd wel iets was dat je graag luste en een vriendelijk ontvangst.Maar voor 25 euro per persoon overnachting en 3 maaltijden ,kan je moeilijk muggeziften.Het is een 3* sterren hotel en geen 5*

En het kan beter ,maar JA ???? Aan U de keuze

We hebben een aantal aanbieders voor Don Juan Tossa voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Don Juan Tossa in Tossa de Mar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Don Juan Tossa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Don Juan Tossa scoort een 6.4 uit 10 op basis van 72 reviews.