Camping Cala Llevadó

6.7Voldoende

• 4.3Eetgelegenheden

• Kinderopvang
Meer camping info

Camping Cala Llevadó in Tossa de Mar is een goede camping voor wie wil genieten van de stranden aan de Costa Brava. Verwacht geen drukke animatie, maar wel gezellige muziekavonden of kleine activiteiten. Het zwembad is niet erg groot, maar je zit dan ook vlakbij het strand. Ga zeker eens naar Tossa de Mar of maak een mooie strandwandeling.

Contact

197 reviews over Camping Cala Llevadó

• 2019
    8Sandra04-11-2019

Geweldige camping!

Prachtige terassencamping aan zee! Wel flink wat trappen lopen,maar gelukkig rijdt er ook een jeep naar het strand. Wij hadden een prachtige houten cottage. In 1e instantie zaten wij aan de wegkant waar je totaal geen privacy hebt:na melding bij Seagreen mochten we de volgende dag naar een andere cottage met een prachtige ligging,goed geregeld!

• 7Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 4Prins01-09-2019

Helaas laatste keer na 25 jaar.

Het is heel jammer de camping is niet meer wat het is geweest komen hier al 25 jaar maar sinds het is overgenomen door een Franse organisatie is het met de Franse slag schoonmaken en het personeel in het restaurant is zo niet happy met de nieuwe regels enz dat ze het afreageren op de mensen die op vakantie zijn. Heel jammer ze willen hier alleen maar Fransen op de camping hebben.

• 2Eetgelegenheden
    • 3Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Peter25-08-2019

Roulette om de beste plekken

Wat je vakantie op deze camping kan maken of breken, is de ligging van je plek. Daar zit zo veel kwaliteits verschil in, dat je eigenlijk bij reserveren precies moet weten welke plek je toebedeeld krijgt. Als je tot de gelukkigen behoort die een grotere plek vooraan bij de zee weet te bemachtigen, top! Als je de pech hebt ergens achteraan naast de wc's of de supermarkt terecht te komen, balen! De commerciële uitbaters zien overal een staanplaats in. En dan zijn er nog de plekken in het midden tussen de bomen, waar wij stonden. De zee was nog net zichtbaar. Die plekken zijn best mooi gelegen, maar A. ze zijn piepklein en B. De hele camping loopt over je plek naar het washok of het strand of zijn eigen plek. Wild zwijn hebben wij ook te gast gehad, maar dat vond ik dan wel weer aardig. The great outdoors, zullen we maar zeggen. Vergeet het matige campingrestaurant en ga in de strandtent eten. Duurder maar veel sfeer en kwaliteit!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 9Monique19-08-2019

fijne camping, hopelijk blijven er voldoende kampeerplekken en wordt niet alles volgebouwd met hutten. De bandjes bij het zwembad waren nieuw, voldeden onvoldoende. Jammer dat de voertaal Frans is geworden i.p.v. Spaans/Catalaans, maar we blijven hier met veel plezier terugkomen.

Gereisd in augustus 2019

• 8Theo19-08-2019

mooie/super ligging, wel een goede conditie hebbe

Super camping, uitzicht een 10, wel veel hoogte verschillen, trappen hellingen etc.

Gereisd in augustus 2019

• 4E.19-08-2019

Slechte tentplekken

Plek was verschrikkelijk klein, we konden niet buiten zitten. Geen auto bij de tent mogelijk, niet eens in de buurt parkeren mogelijk. Plek van onze tent moeilijk bereikbaar. We moesten de hele uitrusting naar beneden en op het laatst weer naar boven sjouwen. Urinelucht tussen de tenten, veel herrie omdat je erg dicht op elkaar staat. Toiletgebouw moeilijk bereikbaar vanaf onze plek. Voeten bezeerd aan ijzeren pinnen bij houten trappetjes tussen de tenten. Kust en strand prachtig, zwembad prima, restaurant prima, winkel prima. Maar dit is echt geen vier sterren camping in mijn ogen. Als je één van de weinige mooie plekken voor je tent hebt sta je fantastisch. Maar als je één van de vele andere plekken hebt is het helemaal niks. We zijn eerder weggegaan, er is niets met onze klacht gedaan.

• 6Eetgelegenheden
    • 5Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 5Flip15-08-2019

Teleurstellend

De ligging is bijzonder. Vanaf onze plek mooi uitzicht over een dal met villa’s en in de verte de zee. De kampeerplaatsen komen echter niet exact overeen met de plattegrond. Je kunt dus voor een onaangename verrassing komen te staan als je een grote tent hebt. De eerste nacht kregen wij bezoek van een wild zwijn dat het voorzien had op alle gevulde vuilniszakken. Bizar dat je als campinggast hier niet over wordt ingelicht. Beveiliging schijnt ‘s nachts regelmatig rondes te doen om de dieren weg te jagen. De tweede avond kwam er een grote groep kinderen naast ons te staan. Geen toezicht van de begeleiders, last staan van campingpersoneel. Er wordt bij Sea Green totaal geen rekening gehouden met de verdeling van de kampeerplaatsen, veiligheid ten aanzien van de gasten of begrip getoond via het personeel dat je hierover aanspreekt bij de receptie. Zwembad is te klein voor het aantal gasten.

• 4Eetgelegenheden
    • 4Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Smac13-08-2019

Blijft een prachtige plek

De camping ligt prachtig, daar verandert niets aan. Mooie uitstapjes gemaakt naar Barcelona, cala Parafrugell en een prachtige route gereden tussen Tossa de Mar en Platja D'Aro: zeer de moeite waard en zeker ook een aantal keer stoppen op de uitkijkpunten! De camping is overgenomen door een Frans bedrijf, Sea Green. Nieuw bedrijf, nieuwe regels/ aanpassingen. Er zijn veel mobile homes bijgekomen wat naar mijn inziens geen verbetering is, doet zeker niet goed aan het camping gevoel. De toiletruimte tegenover de receptie was hierdoor vaak vies, geen wc papier en druk. In onze derde week ging het toiletgebouw onder het basketveld toch ineens open: wat een verbetering! Meer lawaai op de camping: kunstgras bij zwembad wordt om 7u schoon geblazen met bladblazer, veel verkeer wat zeker géén 10 km p/u rijdt! Elke avond animatie: in het Frans! Wel om 23u stil. Hopelijk pakt de camping deze feedback op, het blijft een prachtige plek!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019

• 4Annemarie09-08-2019

Drukte

De plekken staan dicht op elkaar op een bergwand. Je hebt een paar mooie plekken. Druk dus en je traint je beenspieren. Het restaurant was meer een matige snackbar met slechte bediening. Als je in de buurt van he zwembad staat, heb je van 's ochtends tot 's avonds veel herrie

• 2Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 6Abcuus07-08-2019

Niet meer wat het was...

De voormalige eigenaar, een Spaanse familie, heeft deze camping verkocht aan het Franse Sea Green. Dit heeft de camping geen goed gedaan. Voorheen was er veel vrijheid in keus van tentplaatsen. Reserveringen hoefde niet aanbetaald te worden en het factuur kon op de laatste dag worden voldaan. Er was flexibiliteit tav de vertrekdag. Het zwembad dient tegenwoordig met een armbandje betreden te worden, anders kom je er niet in. Verder richt men zich vooral op de Franse toerist. Wij zijn geen mensen die voor het entertainment gaan, maar als wij in Spanje zijn, dan zou er Spaans gesproken moeten worden en geen Frans. De bediening in het restaurant laat ernstig te wensen over. Waar voorheen genoeg personeel was om het terras te bedienen, schieten ze hier enorm te kort. Zelf je drankje halen nu dus. Heel jammer allemaal, een geweldige camping op een prachtige locatie. Wij en onze kinderen hebben hier altijd veel plezier gehad!

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in juli 2019