We hebben een aantal aanbieders voor Tortosa voor je op een rij gezet:

Reviews over Tortosa

Slaperig

Bersee
    3-7-2017

Slaperig stadje,geheel volgens traditie zijn alle lokale winkels in centrum gesloten tijdens minimale 2 uur siëstatijd.Tortosa heeft wel potentie: langs de rivier die door het centrum stroomt wat groen of bloembakken, en een paar terrasjes met uitzicht op het kasteel zouden wonderen kunnen doen

Gereisd Met partner in juni 2017

absolute aanraders zijn het nationale park rondom de mont

Louis Kerlen
    25-2-2008

absolute aanraders zijn het nationale park rondom de mont caro en de natuurpracht bij Font Calda en voor een lekkerhapje en drankje onderweg raad ik het eettentje langs de Ebro bij Xerta aan, vooral de zonsondergangen bij halfbewolkte luchten zijn hier spectaculair.

Gereisd Anders in februari 2008

Tortosa is een gezellige stad met leuke winkels, tapas en

paul
    3-5-2007

Tortosa is een gezellige stad met leuke winkels, tapas bars en restaurants. Ook de lidl is hier te vinden samen met de sabeco en een kleine carrefour. De bergen zijn prachtig en de Ebro brengt een fijn microklimaat in deze streek. Een aanrader is het kasteel van miravet, een klein plaatsje in de buurt van Mora. Dit is gebouwd door de moren en uiteindelijk is het een tempeliers kasteel geworden. Toegangskosten zijn de prachtige vergezichten vanaf dit kasteel al dubbel en dwars waard. Als je richting deze streek gaat probeer dan wat geschiedenis te lezen over dit gebied, deze gaat terug tot het Iberische tijdperk. Bezoek ook de grotten in Benifallet, hier zijn ook lokatie`s met wandschilderingen uit uit bovenvermelde tijd.

Gereisd Familie in mei 2007

geweldig natuur, delta, bergen, rivier enz

Sam
    15-4-2007

geweldig natuur, delta, bergen, rivier enz., veel fiestas en practig parador. strand is niet echt in de buurt maar 5-10 minuten rijden. uitgaan is wat minder, wel veel resturants en bars,cafes enz. voor discos er zijn een paar in tortosa, maar ook vinaros en op de N340 richting vinaros. veel leuke dorpen in de buurt, sant carles de la rapita bijvoorbeeld. l'ampolla.

Gereisd Met partner in mei 2005

Tortosa heeft een prachtig oud centrum met kronkelende en

louis kerlen
    14-10-2005

Tortosa heeft een prachtig oud centrum met kronkelende straatjes en een stadsmuur, ook de kathedraal is het bezichtigen meer dan waard. De prijzen in restaurants en bars zijn beduidend lager dan aan de costa blanca in bijv. Salou en Cambrils. De natuur op nog geen 5 km afstand is overweldigend, diepe canyons, watervallen en meren zijn goed per auto en kleine wandelingen te bereiken. Als je voor Tostosa kiest moet je een natuurliefhebber zijn, van serene rust houden en als je een visser bent is de Ebro rivier een uitgelezen plek om op forel en snoekbaars te vissen.Er zijn diverse natuurcampings in de directe omgeving van Tortosa met voor Spaanse begrippen ruime plaatsen en ook in het hoogseizoen is er altijd wel een plaats over.Tortosa ligt circa 2 km landinwaarts maar een dagje aan zee is prima te doen, geen overvol strand en een koud biertje kost hier 1 euro!

Gereisd Anders in oktober 2005
Tortosa scoort een 7,5 uit 10, op basis van 8 reviews