Pension Rural Mas Ramades

PensionWeer vandaag32°19°

We hebben een aantal aanbieders voor Rural Mas Ramades voor je op een rij gezet:

1 review over Pension Rural Mas Ramades in het Nederlands

Super !

ronny van hecke
10-7-2013

prachtige locatie op een helling nabij estartit. slechts acht kamers en een gite, zeer rustig, mooi groot zwembad, speeltuin voor de kleintjes. JE merkt biks van de drukte in l'Estartit maar bent vlakbij. Wil je zuinig op vakantie kan je de keuken gebruiken, de barbeque, de wasmachine enz. Laura is super riendelijk en spreekt ook vlot engels. Een echte aanrader, prijs/kwaliteit een topper!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Pension Rural Mas Ramades in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Pension Rural Mas Ramades zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Pension Rural Mas Ramades scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.