Appartement Pinell Mar

4,5

Matig

2 reviews over Appartement Pinell Mar in het Nederlands

2004

Het huisje viel ons erg tegen,klein, en het stonk er heel

martine
28-9-2004

Het huisje viel ons erg tegen,klein, en het stonk er heel erg naar een rioollucht.

Gereisd Anders in september 2004

In de directe omgeving van het park wordt behoorlijk dus

Micky
10-8-2004

In de directe omgeving van het park wordt behoorlijk gebouwd. Drukte dus en herrie.

Gereisd Anders in Tue Aug 10 2004 12:16:13 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Appartement info

• AdresMartinet, s/n -Urb. Mas Pinell
  • E-mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Appartement Pinell Mar

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pinell Mar in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pinell Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.