Hotel Picasso

6 reviews over Hotel Picasso in het Nederlands

Vermijd dit als hotel.

Charles
15-9-2018

Een zielige plek. Een redelijk restaurant, zeker voor die prijzen, maar ga hier niet heen als je een hotel zoekt. Geen enkele dag een hallo van de receptioniste. Drie hoog zonder lift. Succes met je koffers! Donkere gangen. Licht gaat pas aan als je gepasseerd bent. Electra op de kame4 schakelt uit als je vertrekt. Dus ook je koelkast warmt op. Het laden van een telefoon stopt. Wifi is absoluut waardeloos. Het ligt aan een 6 km doodlopende weg. Eigenlijk best te vermijden. Eten ok. Hotel waardeloos. Geen enkele vriendelijkheid.

Goed toeven

Fradin
1-12-2016

De kleinschaligheid heeft zeker zijn charme. Zeer gastvrij en behulpzaam personeel. Op kamers niets aan te merken.

Leuke plek, wel afgelegen

veluwestraat
12-5-2012

Klein, goed hotel. Prima ontbijt en avondeten. Enige nadeel ontbijt pas vanaf 08.30 uur, eerder werd je weggestuurd. Geen receptie aanwezig overdag. Wel een leuk hotel, maar niet echt professioneel. Wat het wel weer leuk maakt. Bij het avondeten, slechts 14 euro, 3-gangenmenu, bij voor- en hoofdgerechten keuze uit wel 15 gerechten. Heerlijk smaakvol bereid. Personeel spreekt geen Engels. Alleen de eigenaar een klein beetje Engels.

Gereisd Met partner in Thu May 03 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

We hebben een aantal aanbieders voor Picasso voor je op een rij gezet:

Goed hotel voor een paar nachten

Bas1957
9-8-2011

Hebben twee keer in dit hotel overnacht in de familiekamer voordat wij de nabij gelegen camping op konden. Zeer vriendelijk personeel en erg rustig gelegen in agrarisch gebied net buiten Torroella de Mongrí. Lekker rustig en erg stil dus lekker bijkomen van een lange autorit. Wel goed uitkijken vanuit Torroella, je rijd het weggetje zo voorbij.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2007
2007

heerlijk rustig en afgelegen hotel

Nicole
25-9-2007

heerlijk rustig en afgelegen hotel. 1 ster klopt niet, via booking.com blijkt het hotel 3 sterren te hebben en de drie sterren kloppen zeker!! Aan de buitenzijde is het hotel verouderd en slecht onderhouden, met name het zwembad, momenteel niet in die staat om er lekker in te zwemmen, zonde van het verdere prachtige hotel. Binnen prima inrichting, net gerenoveerd, ruim en schoon. Verder ideale ligging tussen de appelgaarden en op kleine afstand van een afgelegen strand, bijna niemand te bekennen. Aanrader!!

Gereisd Met partner in september 2007
2006

Prima om te eten

G.B.
22-6-2006

Prima om te eten. verder geen ervaring. Ligt verscholen tussen de mais velden.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2005 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, TV

• WinkelsCadeauwinkel
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Sport & SpelDarts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Picasso in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Picasso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.