Appartement Mas Pinell

Appartement Info

Meer appartementinfo

10 reviews over Appartement Mas Pinell

• 9Kees01-09-2016

Goed huis op zeer goede locatie

casa mas pinell in playa de pals via Nederlandse verhuurders is een geweldig huis. Heel rustig en perfect gelegen voor combinatie rust en strand. Ook de service van de Nederlandse verhuurders is zondermeer goed. Ze staan altijd voor je klaar.

Met oudere kinderen

• 9Bas van Eijndhoven02-09-2011

Mooie plek, keurige huizen, lekker strand (rustig)

Via eigen website huisje geboekt (Daro). Super vriendelijke klantenservice in het Nederlands. Eenvoudig betalen naar Nederlandse rekening.

Ter plaatste Nederlandse receptie. Heel vriendelijk, attent. Keurige huisjes met iets gedateerde inrichting maar zeer comfortabel en ruim. Lekker rustig strand. Mooi zwembad met peuterbad. Top locatie om tot rust te komen.

Aanrader!!

Met jonge kinderen

• 6Harten14-08-2009

Redelijk tot goed

Leuk appartement op een goede locatie, echter was het appartement was niet goed schoongemaakt. En zag het er een beetje oud uit, zeker voor het geld wat we moesten betalen. Wel kregen we de indruk dat er nog veel aan het complex veranderd gaat worden. Dus wie weet wordt het nog wat..... Verder is het restaurant/zwembad/bar/personeel goed en vriendelijk.

• 7Roger22-07-2008

eenvoudig maar goed

appartement was eenvoudige maar mooi. Een Nederlands koppel heeft nu de appartementen in beheer en is volop bezig met de opsmuk ervan (waren blijkbaar wat verwaarloosd de laatste jaren). Ze doen echt wel hun best om alles in orde te krijgen : splinternieuwe matrassen, kussens, keukengerief. Grote frigo met groot vriesvak, microgolf, T.V. Tip : neem een koffiezet mee als je graag foffie drinkt, want het koffiekannetje (met filter) was echt wel klein. Er is een mooi klein zwembad met een gezllig terrasje en een bar om iets te drinken of te eten. Appartementen liggen heel dicht bij een mooi en niet te druk zandstrand. Het is er heel rustig. Voor wat drukte kan je de naastliggende camping Delfin Verde op wandelen.

Anders

• 4Sacha en Danny13-02-2005

Niet naar toe gaan! Hotel uit de jaren 60. Is geld niet waard. Vies zwembad, personeel zonder ervaring, slecht etn bij zwembad. Accomodatie is werkeljk vreselijk. Zonde van het geld. Animatie slaat nergens op. Nabij gelegen strand heeft geen faciliteiten. Wel leuk is nabijheid van El Delfin Verde - een goede camping zodat de vakantie toch nog ergens op leek.

Anders

0 tips over Appartement Mas Pinell

1 vraag over Appartement Mas Pinell

• Zon, 08-10-2018

Nooit meer

Deze mensen annuleren zomaar je geboekte reis , en incasseren wel het bedrag van je creditcard ,en weigeren het nu terug te betalen .Hoe erg is dit!!

Appartement info

• Balkon / terrasAanwezig