Hotel Clipper & Villas

8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Clipper & Villas voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Clipper & Villas in het Nederlands

Familie

Mooie ruime bungalows, spaanse kwaliteit

Familie Tokkie
15-8-2011

Mooie bungalows, prachtige tuin. Het geheel werd zeer netjes onderhouden. Het enige nadeel dat wij ervoeren was de geluidsoverlast van buren. Niet dat deze zoveel kabaal maakten, doch de tussenwanden zijn waarschijnlijk van karton, waardoor veel geluiden werden overgedragen. Airco boven en beneden voldoende. In onze bungalow ontbrak veel servies, ketels etc. Maar goed te overleven. Schoon.

Afstand naar camping is aanzienlijk, doch te doen. Het (zand)strand op steenworp. Van geluidsoverlast van een drukke weg is géén sprake. Het hotel/bungalows ligt aan een doodlopende weg.

Faciliteiten van hotel zijn beperkt; gericht op golvende oudere. Balspelen in zwembad niet toegestaan (wordt ook gehandhaaft), behalve een biljart, geen verder vertier qua spel. Geen animatie. Heerlijk !! Binnenbad, jacuzzi, sauna en sportzaal zijn OK.

Prijs/kwaliteit redelijk, alhoewel je voor dit soort bedragen toch wel wat meer zou mogen verwachten. Al met al tevreden.

2008

Bungalows Clipper 1 liggen aan een drukke weg naar het strand en niet op de camping. Behalve een zwembad is er niets voor kinderen. Omdat de ingang van bijhorende camping El Delfin Verde (EDV) op ca. 1 km lopen ligt, kunnen jongere kinderen niet zelfstandig naar de camping faciliteiten en/of veel (NL) leeftijdsgenoten ontmoeten.

Faciliteiten op EDV zijn prima. Er is goed toezicht en je hebt bij het zwembad geen last van overlast van ballen etc.

De supermarkt is zeer groot en absoluut niet duurder dan andere supermarkten of kampwinkels. De prijzen van bijv. Lidl en Aldi in de buurt zijn vaak hoger. Voor geïmporteerde producten (bv. Douwe Egberts koffie) betaal je natuurlijk meer voor dan in NL ivm de importkosten. De lokale producten zijn echter normaal geprijst.

Eten bij El Delfin Verde is, naar campingnormen, goed, niet duur en uitgebreid.

Miniclub en -disco zijn prima. Volwassenanimatie is niet bijzonder; programmering onbetrouwbaar.

Nadeel EDV is grote afstand.

In voorjaar 2007 en komende meivakantie villa geboekt

Marlon van der Kraan
22-4-2008

In voorjaar 2007 en komende meivakantie villa geboekt. Helaas in 2007 slecht weer gehad, maar door binnenzwembad, jacuzzi, sauna en sportfaciliteiten nog prima vakantie kunnen vieren. Goede inrichting van de ruime villa, ruime slaapkamers, incl wasmachine, 4 pits gasfornuis, tv en carport met ruime tuin direct gelegen aan het zwembad en vlakbij het strand. Vriendelijke receptie en lekker eten. Aan de andere kant van de weg ligt camping EDV (met clipper I). Goede vakantie gehad!

We hebben een aantal aanbieders voor Clipper & Villas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Clipper & Villas in Torroella de Montgrí, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Clipper & Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.