Reviews over Torroella de Fluvia

Een geweldige ervaring

annie en leo,
    25-9-2011

We hebben het geluk gehad van een week te verblijven in L'Hort de San Cebria. De gastheren zijn geweldig en doen echt alles om het de gasten naar hun zin te maken. Het huis is prachtig, alleen het zwembadje is echt klein. Wij logeerden in kamer 1, een geweldige kamer. Het ontbijt is prima en een diner in L'Hort is een belevenis. Het kader, de bediening maar vooral het respect dat de gastheren aan de dag leggen tegenover hun gasten is geweldig.

Wij gaan zeker terug.

Super ! Aanrader !

Chantal en Dirk ,
    12-8-2010

Onze verwachtingen ware groot, want na een bezoekje aan de website stelden wij ons vragen over hoe het er eigenlijk in werkelijkheid zou uitzien, en ja hoor, heel het plaatje klopt. Een super romantische B&B waar beide gastheren Jordi en Juan Carlos, tot in de kleinste details, alle moeite van de wereld doen om het je zo aangenaam mogelijk te maken. Na het super heerlijke ontbijt met dagelijks vers brood van de warme bakker kan je kiezen of je heerlijk vertoefd aan het zwembad of een prachtige uitstap maakt naar Pals, Figueres,Besalu, Rosas, Girona en tal van mooie plaatsen in de omgeving. Jordi adviseert je graag in uitstekend frans en Juan Carlos in perfect engels. Een super aanrader dus voor wie van een luxueuze, romantische en persoonlijk getinte vakantie houdt. Voor eventuele vragen mag je ons steeds per mail contacteren.

Torroella de Fluvia scoort een 6,5 uit 10, op basis van 2 reviews