Hotel Arianella de Can Coralsterster

9Fenomenaal

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Torrelles de Foix

Op vakantie geweest naar Arianella de Can Coral?

9Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Arianella de Can Coral voor je op een rij gezet:

• Jacuzzi
Tonen op kaart

2 reviews over Hotel Arianella de Can Coral

• 9Niken Priyono16-08-2016

Een fantastiche B&B in een geweldige omgeving

We verbleven hier met onze kinderen in de familie kamer (2 kamers verbonden aan elkaar via een badkamer). De kamers zijn groot met ingebouwde kasten, de bedden zijn heerlijk en bij de familie kamer zit er ook nog een prive terras bij.

De eigenaren zijn geweldig, ze weten alles wat er te weten valt over de omgeving. Hun aanbevelingen, of het nou restaurants zijn, of stranden of toeristische trekpleisters, kloppen allemaal. De restaurants waren goed en veelal ook goedkoop, de stranden prachtig en de toeristische trekpleisters zijn interessant.

De kinderen vonden het zwembad geweldig en wij vonden de verschillende soorten wijn uit de streek dat ze aanbieden in hun "honesty bar" super.

Het B&B is gesitueerd in een rustig dorpje, maar Villafranca en Tarragona (voor stadse belevenissen en het shoppen) en Altafulla en Sitges (voor de prachtige stranden) is binnen 45 minuten rijden er vandaan.

Al met al, wij hebben ervan genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

• 9Harmen25-07-2016

Mooie uitvalsbasis, fijn zwembad en lekker ontbijt

Deze B&B wordt al 13 jaar gerund door een erg aardig Duits stel met kids. We zaten hier een paar dagen heerlijk met onze kids (4 en 6) in een mix van gezinnen en koppels. Arianella heeft een fijn zwembad, een gevarieerd ontbijt in de tuin onder de palmboom en je kunt gebruik maken van de grote gas-BBQ in de tuin. Er zijn leuke plaatsen in de buurt zoals Villafranca of iets verder weg Tarragona. Ook zijn er mooie dorpen aan de kust voor een dagje strand tussen veelal Spaanse gezinnen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

0 tips over Hotel Arianella de Can Coral