Hotel Morros

We hebben een aantal aanbieders voor Morros voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Morros in het Nederlands

slecht

joke
26-6-2010

Geboekt voor 2 nachten incl intbijt. Kamer was zeer envoudig, geen 4 sterren. Ontbijt was slecht: we moesten wachten op een broodje met plakje kaas of ham, er lag niets. Bediende was pas na 20 minuten weer te zien en konden we 2e broodje vragen.

Na deze ontbijtervaring hebben wij in de middag te kennen gegeven het 2e ontbijt niet te willen. Hotelmedewerkster wilde ontbijtbedrag niet van de rekening aftrekken en kwam met argumenten dat het een speciaal arrengement was en dat het ontbijt dus maar 3,50, maar op rekening stond niets van arrengement en de prijs van een ontbijt was gewoon 10,00.

Na veel gediscussier, kwam partner tevoorschijn en werd kwaad enliet ons weten dat wij konden vertrekken. Wel, de koffer was nog nooit zo snel gepakt en wij betaalden 1 dag incl. ontbijt en gingen met trein naar Reus, waar wij in fantastisch hotel Gaudi terecht kwamen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Morros in Torredembarra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Morros zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.