Villa Macarena

Villa

4 reviews over Villa Macarena in het Nederlands

2008

Met stijgende verbazing de beoordeling gelezen

6-6-2008

Met stijgende verbazing de beoordeling gelezen.Vond de bovenverdieping zeer karakteristiek en goed met prachtig terras en torenkamer met zicht op zee,zeer mooi. Maar de benedenverdieping met 3 slaapkamers lag in de garage.Badkamers weliswaar gerenoveerd en goed maar de 3 slaapkamers beneden waren zeer benauwend en zeer laag.Mijn man moest bukken of hij liep tegen de deur.Muren zeer vies de kalklaag brokkelde steeds af en daar zat allerlei ongedierte onder!Dus als je de benedenverdieping weglaat en alleen het bovengedeelte met de 3 slaapkamers gebruikt heb je wel een appart huis met een echte Spaanse sfeer.Doch wat wij voor een periode van 3 weken betaald hebben via topictravel,net geen 9000€,vonden we veel te veel voor deze villa die als luxe omschreven staat.De ligging en uitzicht waren prachtig maar dat was dan ook alles.Zeker geen huis om te overwinteren.Nieuwe keuken maar zeer kleine woonkamer.Al 2 jaar naar Spanje geweest naar andere huizen aan de helft van de prijs en veel beter

Gereisd Familie in augustus 2005

Zalig oord! Echt relax in deze oogverblindende rust en me

Klaes Janssens
      13-1-2008

Zalig oord! Echt relax in deze oogverblindende rust en schoonheid!

Ik sluit me aan bij de vorige post. De bereikbaarheid is intussen opgelost. De bus stopt op 100 meter van het huis, en de pas aangelegde asfalt weg zorgt voor een betere verbinding per wagen. De rust is nog steeds aanwezig -- wellicht omdat de straat nog steeds dood loopt. Wij hadden geen last van de kuisploeg. Alles kraaknet!

Wij keren zeker terug!

Gereisd Met vrienden in januari 2008
      2006

Schitterend gelegen! Deze villa is gebouwd in een stijl,

Peter Ebraert
      3-1-2006

Schitterend gelegen! Deze villa is gebouwd in een Andalousische stijl, alles slaapkamers rond een grote patio, waar een mooi fontijntje en een schitterende lange tafel pronken. De inrichting is daardoor ietwat moeilijk voor koude tijden. Boek daarom enkel van begin maart tot eind november. Dit huis liet een schitterende indruk na op iedereen die mee was op deze reis! Een echte aanrader

Gereisd Met vrienden in september 2005

Dit huis is ongelofelijk! De Andalousische tegeltjes en de

Jeroen Buyssens
      3-1-2006

Dit huis is ongelofelijk! De Andalousische tegeltjes en de ongelofelijk mooie patio en tuin maken dit huis een schitterende plaats om te relaxeren! De berijkbaarheid is niet schitterend, maar uiteraard komt dat de rust ten goede. Met een auto is er uiteraard van het bereikbaarheidsprobleem geen sprake meer. Enig minpuntje was de kuisploeg. Ze waren ng bezig toen we arriveerden en alles was dan ook niet denderend gekuist. Maar voor de rest was dit een fenomenale villa, die op eenieder een schitterende indruk nalaat. Een aanrader!

Gereisd Anders in januari 2006

Villa info

• AdresPlaza Rayo del Sol, 43830(toon op kaart)
      • E—mailadres
      • Website
      • Telefoonnummer

Nog geen informatie beschikbaar over Villa Macarena

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Macarena in Torredembarra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Macarena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.