Camping Clarà

29 reviews over Camping Clarà in het Nederlands

fantastisch

Cees en Thea
13-7-2018

weer dit jaar op clara gelogeerd.

heel fijne camping recht aan zee met heel erg goede directie (leiding)

mooie plaatsen en heel vriendelijke campinggasten.

de directie zorgt letterlijk overal voor en je kunt hier zonder problemen heerlijk relaxed vakantie houden.

Kampwinkel goed bevoorraad en eventueel de grote supermarkten op loopafstand.

Omdat de campinggasten ons zo goed zijn bevallen en de directie buiten gewoon behulpzaam is hebben we al weer geboekt voor het volgende jaar.

Zij verdienen van ons een dikke 9

Fantastisch !

Ben & Monique
14-4-2018

Deze camping is voor ons een tweede thuis wij komen er al vanaf 1984 en het verveelt nooit.

Iedereen is gastvrij en behulpzaam.

Er wordt veel aan gedaan om het iedereen na zijn zin te maken.

Het sanitairgebouw is in 2017 helemaal vernieuwd.De plekken zijn er in 3 varianten dus voor elk wat wil’s en voor de gene die geen campeeruitrusting heeft zijn er altijd nog de bungalow’s.

Het restaurant is een aanrader zeker en als je van echt Spaans eten hou,(staat niet op de kaart wel tappas)

Als je Spaans wil eten dan moet je wel wat afspreken met de gastheer om lekker je te laten verassen.

De zee en het dichtst bijzijnde dorp is op loop afstand.

Het strand is doordeweeks rustig en in het weekend wel drukker vanwege de Spanjaarden .

Het dorpje heeft een leuke boulevard met leuke eettentjes

Dus we zien er weer naar uit

Super nette camping en zalig strand!

Mark en Stephanie Kolen
3-2-2018

Heerlijke tijd hier gehad. Ruime plaatsen, schoon en nieuw sanitair, vriendelijk en behulpzaam personeel, rustig s avonds, je hebt geen last van de weg en je zit dichtbij een supermarkt. De zee is fantastisch en in de avond slenter je over het ruime strand naar de boulevard met goede eettentjes.

Kortom echt een aanrader!

Alles bij de hand strand winkels mooi achterland

Jan en jeanet van pelt
11-1-2018

Prima nieuw sanitair vriendelijke beheerders altjd behulpsaam

Trein gaat langs de camping maar na een dag hoor je het niet meer

Zeer aangenaam

Els van der Eem
28-10-2017

Gezellig kleine camping. Zeer vriendelijke eigenaren. Tante, broer en zus. Doen alles om je naar het zin te maken.

Direct aan het strand.

Op loopafstand van supermarkt, winkels en restaurants .

Indien nodig wordt je door een van de eigenaren afgehaald van vliegveld Reus.

Kleine camping maar zeer aan te bevelen!

Jef en lea krijnen
18-7-2017

Een camping met wat kleine plaatsen, maar de vriendelijkheid en behulpzaamheid van de eigenaren maakt alles goed!!! Spoorlijn langs terrein heb je na 1 dag geen erg meer in. Zeer schoon en net sanitair evenals de camping en het strand! Echt een plek om terug te komen, je voelt je er meteen thuis.👍😎

prima camping met nieuw sanitair

Ron de Waart
1-7-2017

zeer vriendelijke en behulpzame eigenaren

Gezellige camping met heel vriendelijk personeel.

Annette en Theo van der Veek
11-5-2017

Wij komen hier nu voor het 3e jaar en je kan zien dat Juan en zijn team het de klanten naar het zin willen maken. Er is in de wintermaanden hard gewerkt aan de nieuwe toiletten. Dit is 100% verbetering t.o.v.de oude situatie. Het strand is aan de achteruitgang van de camping te bereiken. Het enige min puntje is de spoorbaan. Na een nacht hoor je de treinen ook niet meer.Er is goed internet op de camping tegen nul kosten. Het dorp Torredembarra ligt binnen loopafstand. Op de camping is ook een klein restaurant waar kleine maaltijden te krijgen zijn. Voor mensen die rust zoeken op een mix camping met alle nationaliteiten is dit echt een aanrader.

Zeer vriendelijke eigenaars

Roelien
27-9-2016

Leuke kleine camping met een prachtig zandstrand. Kleine plekjes. Sanitair netjes en zo ook de hele camping. Het grote nadeel vind ik de spoorbaan. Vooral in de nacht hadden wij erg last van de goederentreinen die van Barcelona naar tarragona vica versa denderden. Jammer! Verder was er niks op deze camping aan te merken. Misschien komen we nog weleens een paar dagen terug om van het heerlijke strand en de mooie zee te genieten.

Heerlijk Verblijf !

Tom
18-9-2016

We zijn hier vijf dagen gebleven, de langste tijd van onze Spanje-trip. Na een wat mindere ervaring met personeel van een camping was het hier een warm bad van behulpzaamheid. Uitermate vriendelijke ontvangst, waarbij we ook nog eens werden geholpen met plaatsen van de caravan. Zeer mooi en schoon strand. Sanitair op de camping werd steeds goed schoon gehouden. Ruime plaats met stroom en water was zeer goed geprijsd. Een aanrader voor iedereen die geen massaal gebeuren zoekt maar een kleine eenvoudige en gezellige camping. TOP!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Clarà in Torredembarra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Clarà zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.