• Type accommodatie

Torredembarra

Reviews over Torredembarra

Geweldig!!

Miek, 19-5-2017
    Vanaf klein meisje kom in al in Torredembarra. Het zit in mijn hart!!mooi strand, leuk dorpje en met de trein ben je zo in Barcelona. Gelukkig vertrek ik weer heel snel hier naar toe

echt Spaans

Frans van Voorst Amsterdam, 21-8-2015
    Boulevard langs het strand heeft vele restaurants waar je heerlijke tappa´s kunt eten. Maar onze voorkeur is het dorpsplein in het oude centrum. Ik kwam hier al met mijn ouders en blijf terugkomen. Zegt eigenlijk al genoeg. Sfeertje is en blijft er lekker relax. Leuke winkels en het gezellige pleintje waar je tegen hele schappelijke prijzen heerlijk kunt zitten. Bediening is bij de cafès en restaurants vriendelijk. De omgeving leent er zich goed voor om lekkere tochten te fietsen. Barcelona en Tarragona liggen om de hoek. Wat wil je nog meer?

Goede vakantie bestemming

Belinda Verhaert, 11-7-2015

Goede vakantiebestemming.

Voor kleine kinderen is er niet heel veel.

Nu word er op de camping hier hard aan gewerkt om voor de kinderen leuke dingen te organiseren

Bezoek zeker waard

Peter en Christine, 4-7-2015
    Toorredembarra beschikt over een schitterende boulevard, leuke winkeltjes en een oud stadsdeel dat een bezoek meer dan waard is.

Goed toeven...

Marja En Ben, 25-5-2015
    Wij hebben samen met de locals de voetbalwedstrijd gekeken tussen Barcelona en Atletico Madrid.Barca won en sfeertje was geweldig.
Torredembarra scoort een 8,2 uit 10, op basis van 49 reviews