We hebben een aantal aanbieders voor Torredembarra voor je op een rij gezet:

Reviews over Torredembarra

echt Spaans

Frans van Voorst Amsterdam
    21-8-2015

Boulevard langs het strand heeft vele restaurants waar je heerlijke tappa´s kunt eten. Maar onze voorkeur is het dorpsplein in het oude centrum. Ik kwam hier al met mijn ouders en blijf terugkomen. Zegt eigenlijk al genoeg. Sfeertje is en blijft er lekker relax. Leuke winkels en het gezellige pleintje waar je tegen hele schappelijke prijzen heerlijk kunt zitten. Bediening is bij de cafès en restaurants vriendelijk. De omgeving leent er zich goed voor om lekkere tochten te fietsen. Barcelona en Tarragona liggen om de hoek. Wat wil je nog meer?

Gereisd Met partner in augustus 2015

Vergeten plek aan de Spaanse kust. Houden zo!!!

Hanna Reijnders
    17-6-2013

Geen bruisend uitgaansleven. Voor cultuur sta je met de trein binnen een uur in Barcelona. Ook Tarragonna is een aantrekkelijke Spaanse stad. Het strand is fantastisch. Prachtig zandstrand waar je lange wandelingen kunt maken. Strand wordt dagelijks schoon gemaakt. Voor kinderen een langsaam aflopende branding. Zoek je een plek voor een fijne strandvakantie ga dan naar Torredembarra.

Gereisd Met partner in Wed May 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

De zee is hier met jonge kids prima !

John van den Berg
    31-7-2012

Diverse leuke plaatsen .. natuurlijk wel toeristisch.Tarragona in de buurt en met de trein kan je snel overal naar toe. Ook de N340 en de snelweg zijn dichtbij. Dus geen stukken binnenland rijden zoals andere delen in Spanje.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Jul 19 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk Spaans!!!

Zwart
    18-11-2011

Vanaf klein meisje kom ik bijna elk jaar in Torredembarra, verblijvend op Sadolla. Het is er heerlijk, vriendelijke mensen, weinig toeristen, geweldig strand met boulevard, restaurants, wat clubs, plaatselijke markt en winkels.... echt, heerlijk vakantie in Torredembarra, je zit zo in Salou met de trein (20min), Tarragona en in een uurtje in Barcelona. Vliegveld Reus, is ook erg dichtbij (20 a 30 min)

Gereisd Met partner in januari 2011

hele mooi plek

Maria Rosmuller
    26-11-2010

We zijn voor de eerste keer in Torredembarra geweest en het was geweldig. Mooi appartement aan de boulevard en prachtig uitzicht. En met de trein goedkoop reizen bijv. naar Barcelona Tarragona Salou. Het oude stadje van Torredembarra ook heel mooi. We gaan er zeker nog eens naartoe, het strand is geweldig en schoon. En echte aanrader. Familie Pisters en Familie Rosmuller.

Gereisd Met partner in Fri Sep 10 2010 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Torredembarra scoort een 8,4 uit 10, op basis van 49 reviews