Reviews over Tavascan

Geweldig!

fam. Teunissen,
    26-8-2016

Wat een superleuke camping! Het is er heerlijk rustig, ontspannen, en je mag je tent overal neerzetten. De Spaanse familie die de camping runt is ontzettend aardig en als je advies wilt over een wandeling of huttentocht, nemen ze echt de tijd voor je. Ze bellen naar de hutten om te reserveren, en denken met je mee. Ze doen dit voor hun plezier, en dat is te merken. Zelf hebben we een adembenemende huttentocht vanaf de camping gemaakt met kinderen van 9 en 11. Het was zwaar, en zelfs een heel klein stukje door de sneeuw, maar zeer de moeite waard!! Er zijn ook heel veel dagwandelingen te doen naar schitterende bergtoppen. We hebben zelf ook fietstochten gemaakt. Op de camping zelf is geen zwembad, maar kinderen kunnen wel bij de rivier spelen. Er is tafelvoetbal en en als er veel kinderen zijn, wordt er gevoetbald of gespeeld op het veld bij de tenten. De meeste mensen zijn overdag weg op dagtochtjes, dus dan is het wel redelijk stil, als je blijft. Veel wandelaars. De camping kookt elke dag een ander menu, voor schappelijke prijzen. Sfeer was geweldig. Kortom: een echte aanrader!

heerlijke plek!

Leonie van der Wal - Zweekhorst,
    17-8-2015

Wij waren verkocht! Zicht op de bergenhellingen is adembenemend. De camping ligt langs een wandelroute en heeft een refuge dus er komen iedere dag wandelaars aan of vertrekken, dat geeft een erg leuke sfeer. Sanitair is schoon en prettig, douche warm. Het restaurant wordt gerund door de moeder die iedere dag de lekkerste maaltijden bereid. Echt Spaans en heel erg lekker. De bediening, meer dan vriendelijk! Je eet er voor Spaanse prijzen. Vanuit de camping kan je meerdere wandeltochten ondernemen, van een aantal uur tot enkele dagen. Ze kunnen je veel vertellen en adviseren over de tochten. Ook verkopen ze kaarten. Als je even niet wil wandelen is een dag toeven bij de beek ook heel fijn. Voor grote boodschappen is het wel een eindje rijden dus zorg ervoor dat je al wat boodschappen gedaan hebt voor aankomst. Kortom, met de natuur zo aan je voeten, de vriendelijke mensen, de wandelroutes, het eten, de beek, is dit een echte aanrader en wij komen zeker een keer terug!

Warme ontvangst in schitterend gebied

Anja Langenhuizen,
    19-8-2014

We zijn in augustus 10 dagen op deze camping geweest. Helemaal aanhet einde van de vallei, langs een mooie rivier. De twee terassen hebben schaduw en zon. Het publiek is sportief en ondernemend. Vanaf de camping kan je schitterende wandelingen maken in de hoge Pyreneeën. Normaal gesproken koken we zelf, maar het eten in het restaurant was zo lekker, dat de pannen niet uitgepakt zijn. Kleine boodschappen kon je in het restaurant doen.De mensen die de camping runnen zijn ontzettend aardig en zorgen ervoor dat je je heel welkom en direct thuis voelt. Heel ontspannen, vol humor, goede informatie en alles was er op gericht het je naar de zin te maken.