Villa Tarragona

VillaKleine hotelsWeer vandaag31°20°

We hebben een aantal aanbieders voor Tarragona voor je op een rij gezet:

1 review over Villa Tarragona in het Nederlands

Familie

2007

Een fijn huis

Marco
7-9-2007

Een fijn huis. ligt wel op een heuvel. Als je daarheen gaat heb je wel een auto nodig.

diverse strandjes in de buurt en in de omgeving

kun je leuke plaatsen bezoeken.

De eigenaresse komt regelmatig langs om het water van het zwembad te testen. Inrichting niet helemaal berekend op verhuur (witte bank, veel persoonlijke decoraties). Leuke tuin met veel verschillende terrassen en een fijne buitenkeuken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Tarragona in Tarragona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Tarragona zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.