Sorteren

vakanties Tarragona

Reviews over Tarragona

Prima camping maar niet heel bijzonder

Eric Spijkenisse
    31-7-2018

Het is een lange smalle camping waar je zeker een fiets nodig hebt, van de treinen weinig last.

Een absoluut minpunt is het aantal honden op de camping, met name die van eigenaren die uren weggaan waardoor de rest van de camping uren in het geblaf zit, een kennel is er niets bij.

Eten bij Boya is redelijk, zeker niet bijzonder.

Het winkeltje is lekker uitgebreid en hele dag vers brood

Waarom deze camping (zoveel) duurder is dan andere campings is mij niet geheel duidelijk.

De ligging tov leuke plaatsen is best redelijk maar niets is op loopafstand.

Wel lekker zijn de vele ingangen naar het strand

Personeel is vriendelijk en behulpzaam

Fijne camping

Arno
    5-12-2017

De camping is netjes, voor Spaanse begrippen rustig en heeft een heerlijk strand.

Wij zochten een camping aan zee, met niet al te veel animatie en drukte tot laat in de nacht.

Deze camping voldeed ruimschoots! Na 23:00 was het rustig.

We hadden een plekje vlak aan zee. Dan heb je geen beschutting, dus een goede shelter of party tent is echt nodig. Wat verder van de zee af is beschutting genoeg. De trein hoor je af en toe, maar door het geruis van de zee niet storend.

De campingwinkel is ruim voldoende voor het ontbijt en nodige kleine boodschappen. Het eten uit het restaurant viel enorm tegen, daar hoeven we niet meer naar toe.

Er zijn overwegend Spaanse, Franse en Duitse gasten. Veel Nederlanders kom je hier niet tegen.

Misschien volgend jaar wel weer.

Top

Romain Chartier
    6-11-2017

Très belle plage de sable fin, piscine sans aucun interet

Erg schone en nette camping vlak bij zee

Onno
    20-8-2017

De camping heeft een eigen mooi strand van meer dan 2 km lang. Hierdoor is de camping ook langgerekt. De zee loopt qua diepte erg langzaam af. Je kunt zo 100 meter de zee inlopen. Op het strand was het gezellig druk.

De camping is erg netjes en schoon. Het ruime toiletgebouw wordt zelfs tot 02.00 uur 's nachts nog gepoetst. De dames zijn hier de gehele dag mee bezig. Er zijn diverse restaurants op de camping. De supermarkt op de camping is voldoende en anders zit op vijf minuten rijden een grote supermarkt. In Tarragona zijn nog 3 Lidl's. Het zwembad is niet zo groot, maar omdat je aan zee zit, is dit geen minpunt. We zaten in een tent van touroperator. 11 nachten gehuurd, maar we vonden het jammer dat we weggingen. De kinderen willen volgend jaar wel weer.

De trein is niet storend. Op het laatst hoor je deze niet meer.

De beheerders van touroperator, Gail en Steve, waren erg vriendelijk. Steve was wel in voor een dolletje.

Mooie strandcamping

BIANC
    30-7-2017

Schone mooie camping met ruime plaatsen. Ligt meteen aan een mooi strand.

Plus punten: direct aan strand, goede hygiëne en mooi sanitairgebouw, fijne supermarkt, goede wifi

Min punten: toch de trein die langs de camping raast, als je achterin op de camping zit moet je ver lopen voor de supermarkt, zwembad en restaurant.

Dichtbij de plaats tarragona wat erg mooi is met bus 1.50 pp. Vanuit tarragona ben je voor 8 euro in een uurtje in barcalona met de trein.

Ondanks toch wel wat geluidsoverlast soms van de treinen is deze camping zeer de moeite waard.

Tarragona scoort een 8,3 uit 10, op basis van 47 reviews