vakanties Tamariu

Reviews over Tamariu

Oase van rust en mooie natuur

Pieters
    27-5-2018

DE weg naar het dorpke Tamariu is zooooo mooi. Hier is ook een James Bond film opgenomen. Veel groen. Klein dorp met een gezellige boulevard met zeer lekkere eetgelegenheden. Gelegen in een ydillische baai. Het is er erg rustig en geen doorgaand verkeer. Eens hier geweest, dan kom je 100% zeker terug. Wij komen hier al 40 jaar. Ook ideaal om daguitstappen te maken, bv naar Barcelona, Palamos, Llorett de Mar etc.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2017

Oase van rust in het groen

Fam Dirix - PIeters
    20-2-2018

Deze plaats ademt rust en gezelligheid uit. Gelegen in het groen met een prachtige baai. Het is een klein, oud vissersplaatsje. Vele winkeltjes zijn er niet, maar op de dijk heb je vele, gezellige en lekkere restaurantjes. Strand zeer mooi en goed onderhouden. Is niet zoals aan de drukke Spaanse stranden en daarom komen wij telkens weer, al 40 jaar lang met de hele familie. Op camping Tamariu.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jul 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een juweeltje op de Costa Brava

M&B
    6-7-2015

Weg van de drukte van Tossa, Lloret en Estartit vind je nog drie prachtige, authentieke kustplaatsje: Tamariu, Llafranc en Calella de Palafrugell. Er lopen geen grote wegen naartoe, waardoor het oorspronkelijke behouden blijft!

Gereisd Met partner in juni 2015

Om stil van te worden

maartendirix
    16-7-2012

Juist terug van alweer een verblijf van 3 weken op camping Tamariu. Wat hebben we genoten. Het is alsof men thuis komt. Een natuur, die diepe indruk maamt, gezellige dijk, lekkere restaurantjes, fijn strand............... gewoonweg THE MAX. een aanrader voor diegene die houden van rust en ydillische omgeving.

Gereisd Met jonge kinderen in Sat Jun 23 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een juweeltje

Familie Dirix - Pieters
    6-5-2011

Tamariu is een een piepklein badplaatsje. Dit plaatsje zit vol sfeer. De ligging is adembenemend en goed voor een filmlocatie! Het straalt rust en gezelligheid uit. Gezellige boulevard met kleine restaurantjes, die super-eten prepareren. Daar kunnen peter Goossens en Sergio Herman nog van leren!!!!! We komen hier nu al 30 jaar en het blijft ons iedere keer zo boeien. Je kunt lekker wandelen in de buurt en genieten van de vergezichten. De grote bekende badplaatsen liggen niet ver ervandaan. In Tamariu kunt ge echt tot rust komen. Twee weken geleden nog in Tamariu geweest voor een weekendje. Het is dan 2800 km rijden (heen/terug), maar dat hebben we er graag voor over. Een aanbeveling ten top!!!!!

Gereisd Met jonge kinderen in april 2011
Tamariu scoort een 8,3 uit 10, op basis van 36 reviews