Camping Trillas Platja Tamarit

2 reviews over Camping Trillas Platja Tamarit in het Nederlands

Top camping

Anja Kamphorst
1-9-2018

Een mooie camping met veel schaduw. Ruime staanplaatsen. Het sanitaire is goed. Een mooi strand wat langzaam afloopt. Het is in het hoogseizoen wel erg druk op het strand, maar er is ook nog een klein strandje op loop afstand. Daar moet je dan wel voor 10 uur zijn. Sommige huisjes zijn wel oud en krap, vooral het huisje Marine. Maar je doet toch alles buiten met mooi weer. Een goede service van het personeel en heel vriendelijk. Wi-Fi voor een week maar 7,50 en is erg snel. Deze camping is voor herhaling vatbaar en dat zeggen we niet snel.

geweldige plek, schoon en prachtig strand

H. Arends
2-4-2013

Camping Trillas is geweldig gelegen en vooral in het voorseizoen is het er heerlijk vertoeven. Schoon sanitair en behulpzaam personeel.

wij komen er al vele jaren en het blijft er fijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Trillas Platja Tamarit in Tamarit, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Trillas Platja Tamarit zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.