Camping Tamarit Beach Resortsterstersterster

7.7Goed

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Tamarit

7.7Goed

• 7.9Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Tamarit Beach Resort voor je op een rij gezet:

• Animatie
  • Jacuzzi
  • Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info
Tonen op kaart

Tamarit Beach Resort ligt direct aan zee aan de Costa Brava. Er wordt goed schoongemaakt en ook het zwembad is netjes. Vaak kun je hier wel een bedje vinden. In het restaurant van de camping kun je lekker eten. Je bereikt makkelijk en snel Tarragona, maar ook Barcelona is de moeite waard om eens heen te rijden. In Altafulla kun je goed wandelen.

200 reviews over Camping Tamarit Beach Resort

• 2019
    8Familie van Veen09-12-2019

Heerlijke camping, volgend jaar alweer geboekt!

Wat een prachtig onderhouden camping. Dicht bij het mooie strand met uitzicht op het kasteel. Wij zaten in de oudste huisjes die ze hadden op de camping. Cottage Aloë. Het waren prima huisjes met behoorlijk veel ruimte en privacy er omheen. Omdat de camping zo goed was bevallen, wilden we deze graag voor 2020 gelijk weer boeken. Echter vertelde de dames bij de receptie dat deze cottage niet meer te boeken is, en dat deze worden vervangen. Alleen maar top natuurlijk. We zijn benieuwd wat het gaat worden. We hebben nu een wat duurdere cottage moeten kiezen. Maar wat een geweldige goed onderhouden camping. Goed eten, behalve bij het restaurantgedeelte bij zee viel wat tegen. Maar de rest van de restaurants was prima. Zwembad had groter gekund, maar wij gaan liever naar zee, dus dat was voor ons geen probleem. Kinderen vonden hem goed genoeg. Tot volgend jaar Tamarit beach resort!

• 7Staat v/h sanitair

• 8Familie Warmenhoven05-12-2019

Camping met een fijn strand

Gezellige camping met een mooi strand en ook nog een leuk strandje met rotsen aan de andere kant van het kasteel. Wij hadden een stacaravan gehuurd die op het aparte deel stond, dit was prima, winkel en strand waren dichtbij. Enige nadeel was dat we vlakbij de weg naar het strand stonden, waardoor het 's nachts soms lawaaierig kon zijn door jeugd. Prima vakantie gehad verder, leuke uitstapjes in de omgeving mogelijk naar Tarragona, Barcelona, Salou bijvoorbeeld.

• 10Irene04-10-2019

Prachtig!

Een geweldige camping, direct aan het strand, met volop huur mogelijkheden of staanplaatsen De plaatsen Reus en Tarragona zijn binnen 20 minuten te bereiken. Heel mooi zwembad met geweldig terras en restaurant en super vriendelijk personeel. Echt een aanrader

• 10Eetgelegenheden
    • 10Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2019

• 8Laura31-08-2019

Top maar te groot

Mooi park maar in het hoog seizoen te druk. Leuk zwembad maar te klein vh park. Zwembad personeel behulpzaam. Heb je geen bedje, geef het aan bij de pool boy en hij haalt de handdoekjes van de gereserveerde bedjes! Restaurants op het park wel ok. Risotto bij Dolce Vita restaurant erg lekker en prima entrecot bij het sportsrestaurant. Strand is gaaf met het kasteel op de cliff en de toffe golven, zwemmen voor 2 kleine kids iets te onvriendelijk. Toch lekker zand kastelen gebouwd! Ook hier te druk in hoog seizoen. Wat me verdrietig stemde was de grote hoeveelheud sigarettenpeuken in het zand en aangespoeld plastic. Animatie werkt hard maar sommige alleen benaderbaar voor Spaanse kids. Portugese jongen deed echt heel erg zijn best! Ook de zumba in het zwembad erg leuk! Omgeving wat saai, Altafulla erg leuk om savonds naar de markt bij het kasteel te gaan. Gaia huisjes perfect! Wi-fi mag geen naam hebben hihi. Aanrader in laag seizoen!

• 10Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 6Familie Mooij25-08-2019

Vreselijk drukke camping, nooit meer...

Faciliteiten van de camping waren helemaal prima. Goede restaurantjes, barretjes, sportactiviteiten en animatie ook prima. Niets op aan te merken. Maar wat een drukte op de camping. De plaatsen waren erg klein en op elkaar gepakt. Wij hadden een plek van 90 m2 geboekt maar daar voldeed deze plek bij lange na niet aan. Onze plek stond precies aan een doorgaande de weg waar in de avond en ochtend honderden mensen voorbij liepen. In de nacht veel jeugd die met luide muziek over de camping heen zwalkten en waar niets van werd gezegd door de beveiliging. Veel fietsen en stepjes op de camping die met een rot gang over de camping gingen.. Er staat een bord voor auto's dat zij niet harder met 10 km over de camping mogen maar de fietsen en stepjes gingen wel 2x zo hard. Echt belachelijk dat zij dit toelaten. Onze zoon van 6 jaar is zelfs aangereden door een fietser omdat ie veel te hard reed en gewoon niet oplette. Voor ons nooit meer Tamarit

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 9Annemarie13-08-2019

Volgend jaar weer.

Camping aan zee. Perfect huisje. Je kunt er tennissen, padding, voetballen, volleyballen, Tafeltennis. Heerlijk wandelen naar Altafulla. (Half uurtje over het strand). Grote supermarkt op 4 km afstand. Binnen een half uur in Salou. Of de andere kant op, Calafell.

• 9Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 8Fam Notermans12-08-2019

Heerlijk genoten van onze vakantie!

Goed: De ligging aan het strand met het romantisch kasteel. De rust op de camping

Kan beter: Gebrek aan kleine koffiekopjes Te klein zwembad voor zoveel gasten.

• 6Janssen11-08-2019

Prachtige ligging maar druk

Prachtige camping met alles erop en eraan. Strak aan mooi strand en fijne zee. Onze dure kampeerplek was echter zijn geld niet waard omdat deze op het meest drukke punt van de camping gelegen was (naast sanitair, zwembad en kruispunt naar restaurant/zee/animatie). Dit betekende 1000 mensen die per dag je tent passeren en daarnaast veel campingpersoneel en leveranciers. Dus goed opletten waar je terecht komt (ruilen was in ons geval helaas onmogelijk). Restaurant zwembad heeft lekker eten maar is erg prijzig. Restaurant Brize aan zee is daarom beter aan te raden. Voor uitstapjes altijd een eindje rijden met de auto. Sanitair wordt bijna 24 uur per dag schoongemaakt, maar zelfs dan blijkt dat bij grote drukte niet voldoende (mede dankzij al die kleine kinderen die maar raak doen zonder toezicht). Zwembad is veel te klein voor het formaat camping. Propvol, zanderig en warm water aan het einde van de dag. En ook hier; veel handdoekenleggers.

• 7Staat v/h sanitair

• 8Diaantje06-08-2019

Voor herhaling vaatbaar

Hebben twee weken op deze camping gestaan met twee kinderen 3 en 6 jaar. De animatie team voor deze leeftijd was leuk. Vanaf 10 uur konden de kinderen terecht bij het animatie team tot 12:30. Daarna weer van 16:00 Tot 18:00. Je had ook 3 keer per dag betaalde activiteiten om te knutselen. Bij het zwembad was het erg druk tot de Spanjaarden een siësta gingen houden met geluk had je een ligbedje. In de avond erg druk bij het zwembad gedeelte veel jongelui. Wij stonden bij de 5000 nummers was het een stuk rustiger. Afgebakende plekken met boompjes was richting het zwembad bijna niet. Leuk barretje bij het zwembad. Strand was goed ook leuk barretje daar ,alleen wat je krijg voor het avond eten vonden wij weinig en je betaald hoop geld. Enige nadeel op onze plek lagen allemaal prikkels moesten heel de vakantie onze slippers aanhouden. Vaak in onze voeten gehad Sanitair schoon,wasmachine droger aanwezig. Was een leuke vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Herman05-08-2019

Uitstekende camping met prima voorzieningen

De rust gedurende de nacht ( van 24.00 tot 7.00 uur wordt door iedereen keurig gerespecteerd.

Gereisd met partner in juli 2019

5 tips over Camping Tamarit Beach Resort

• Wim Splinter, 20-12-2018

Het naast gelegen Mora heeft meerdere restaurants aan de boulevard. Via een wandelpaadje 20 minuten lopen langs de kust vanaf het kasteel.

• Fam met jonge kinderen, 25-07-2013

Bezoek Reus (gaudi museum en leuk stadje) Altafulla (voor wandeltochtje en hapje; 20 min lopen) Barcelona (uur reiistijd; excl 20 min lopen naar station) Taragona (8 min met trein)

• hwmjfeenstra, 28-08-2012

Ga naar Barcelona met de trein het is ontzettend goed te doen in 60 minuten van station Altefulla op Barcelona Sants. Goede parkeer mogelijkheden bij het station van Altefulla. Kaartje kan je gewoon bij de conducteur kopen.

17 vragen over Camping Tamarit Beach Resort

• Liezelotte , 10-12-2019

Babybedje

Is er iemand die op dit resort in een lavanda cottage heeft verbleven en gebruik heeft gemaakt van babybedje? Klopt het dat dit bedje met geen mogelijkheid in een slaapkamer past?

• Pauline de leeuw, 06-06-2019

Koel elementen

Weet iemand of er op de camping een plaats is waar ik mijn koelelementen kan invriezen?

• astrid, 12-04-2019

kampeerplaats 5117

WIe heeft er een foto van plaats nummer 5117?

Camping Tamarit Beach Resort info

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 km
  • Strand toegangGescheiden door straat
  • Strand faciliteitenCatering aanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenPeuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Receptie24-uurs receptie, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Centrale kookgelegenheidAanwezig
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig
  • Wellness behandelingenMassages