We hebben een aantal aanbieders voor Tamarit voor je op een rij gezet:

Reviews over Tamarit

Hier kom ik zeker terug

Edwin&nancy
    17-7-2018

Toffe camping, wij stonden op plaats 2020, veel animatie ook al in juni. Zwembad aangepast voor rolstoel gebruikers. Lekkere snackbar en restaurant. Voor de luifel of voortent sterke of zware tent haringen mee nemen. Toegang’s weg is wel triki. Opgepast daar. Tamarit is zelf niet veel. Maar op 8km is Tarragona een prachtige stad

Gereisd Met partner in juni 2018

Henk van Bulken
    4-8-2011

Alleen savonds zeer onrustig als jeugd van strand komt, geen bewaking wij hadden plaats 1009, aan het strand .teminste de bewaking deed helemaal niets na 24.00 uur Veel lawaai jammer we kwamen er graag maar nu niet meer. De Spanjaarden en de Franse jeugd doen maar waar ze zin in hebben. Er moet strenger worden opgetreden anders is het gauw afgelopen.

Gereisd Met partner in Fri Jul 22 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooie Camping

Fam.
    20-6-2011

Mooie camping direct aan het strand, schoon en mooi aangelegd. In het voorseizoen vrij rustig behalve in de weekenden want dan komen de Spanjaarden. Kinderen mogen tot middernacht lawaai maken en dat doen ze dan ook. Ook in het laagseizoen is de supermarkt open. Voor de boodschappen hoef je dus niet van de camping af. Het strand is geweldig

Gereisd Met partner in mei 2011

Fijne familiecamping

INGRID
    20-8-2010

Plaatsen zijn mooi groot, jammer dat er dit jaar hekken zijn geplaatst om de strandplekken zodat deze niet meer rechtstreeks te bereiken is. Toiletten zijn schoon, goed gesorteerde supermarkt, al met al complete camping.

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2010

laatste keer Tamarit park

anoniem
    5-7-2009

Ieder jaar is het een heel gedoe om een plek te krijgen die je wilt, en voor de prijzen die ze ieder jaar weer vragen is het belachelijk dat je ergens komt te zitten waar je eigenlijk niet wilt staan. Met klachten doen ze niks mee. Elk jaar wordt het weer viezer in de sanitaire ruimte. Heel jammer dat ze niet snappen dat ze hier wat mee moeten doen. Zodra de spanjaarden op de camping komen moet je helemaal zorgen dat je weg bent want dan is de hele camping een zooitje.

Gereisd Met jonge kinderen in Wed Jul 01 2009 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Tamarit scoort een 7,9 uit 10, op basis van 20 reviews