Camping Gaset

Camping Gaset
6,3

19 reviews over Camping Gaset in het Nederlands

Heerlijk in juni wel slechte prijs/kwaliteit

Wij
21-9-2016

Wel: uitzicht, meer, ligging, omgeving bar.

Niet: sanitair, zwembad, prijs, verwaarloosd.

Was goed , maar nu nooit meer

Coen
12-2-2016

Al meer dan twintig jaar gast op deze geweldige camping. De laatste jaren gaat ze snel achteruit, mede door de zoon van Dhr.Gazet.

Leuke camping voor kind en ouder

BEURSKENS
12-8-2011

Camping ligt in de bergen aan een groot stuwmeer en is voorzien van een zwembad. De toiletvoorzieing is matig, oud maar over het algemeen wel schoon. Omgeving is geweldig. Animatie wordt eens per twee weken door Nederlandse gasten verzorgd. Je bent hier in het echte Spanje, waar rust erg belangrijk is.

voor herhaling vatbaar

jeroen martens
25-1-2010

camperen zoals camperen hoort te zijn af en toe valt de stroom uit en komen de zaklantaarns weer uit de tent/caravan en 5 min later is alles weer klaar alleen op sanitair gebied mogen ze van mij wel wat vernieuwen verder een leuke camping voor jong en oud

Geweldige plek, verkeerd publiek

james martinus
21-9-2009

De camping is prachtig gelegen in een schitterende omgeving. Het sanitair is heel primitief en het restaurant is -met zijn beperkingen- in een geweldige jaren 60-stijl.

We hebben hier vele jaren heerlijk gekampeerd, maar de laatste jaren is de lol er wel af door de enorm grote Belgische motorgroep met Vlaams-Blok vlaggen. Ze bezetten het mooiste deel van het terrein (met linten afgezet) en o wee wie zich daar waagt. De luie jonge Gaset denkt alleen maar aan zijn centjes en doet er niets aan. Veel Nederlanders die jaaaaren kwamen blijven nu weg. Eeuwig zonde van zo'n prachtige camping!

James.

Uit en toch thuis

Joop en Laura
28-1-2009

Mooi gelegen camping aan de rand van het stuwmeer (Pantano de san Antonio) waar je alle watersporten kunt beoefenen,wij hebben er gedoken aan de overzeide van het meer, wel veel vis maar geen begroeiing ,toch weinig zicht door het sediment(zwevend stof) maar wel mooie duiken tussen de gigantische rotsen en in het water gevallen bomen,wij komen er al 8 jaar en elke keer is het weer gezellig omdat iedereen iedereen kent,

De omgeving is prachtig ,zo ook de markt van La pobla de segur

In de restaurants in de omgeving kun je goed eten en de mensen zijn er vriendelijk.

Het sanitair van de camping is niet nieuw maar wel goed schoon

vroeger kon je in het restaurant eten zonder een afspraak te maken maar nu is dat niet meer mogelijk.

Het is een camping waar je volledig tot rust komt na weer een heel jaar gewerkt te hebben

2008

het word er niet beter op

grande
26-11-2008

ik kom er al vanaf mijn 12e en het blijft een mooi gebied .

maaaaar kom er niet als die belgen er zijn want die denken schijnbaar dat de ene helft van de camping van hun is net als het meer .

als je gaat zwemmen of varen heb je nooit voorrang want dat hebben zij.

ik hoop dat gaset die gasten eens aan pakt want die luie zoon van hem weet niet hoe dat moet.

ps dit geld niet voor alle belgen van deze camping.

Camping Gaset is een zeer sfeervolle camping met uiterst vriendelijk personeel.

't sanitair is oud maar schoon.

De ligging is perfect,rustig aan 't meer gelegen in een mooie omgeving.

zeer mooi gelegen camping,ideaal voor lange uitgebreide en

luidruchtige (belg)vlaming ,erik
10-4-2008

zeer mooi gelegen camping,ideaal voor lange uitgebreide feesten met gelijkgezinden met veel lawaai en crimineel drankgebruik met de nodige exessen tot gevolg.

slechts 1 minpuntje ,nog enkele muggenzifters van hollanders die bij gebrek aan vrienden gèèn feestjes kunnen houden en zich aldus de ganse dag zich onledig houden met te zeiken over die rotbelgen,ik moet zeggen ,er zitten er ook goeie tussen maar het is zoeken hé(ik zou zeggen ga aan de overkant staan ,héél rustig en zeer goedkoop...)

vriendelijke groeten en tot op de camping,

erik

ps;dit jaar zal onze groep aanwezig zijn van 1 juli tot 30 augustus...

Prachtig gebied aan de zuidkant van de Pyreneeën. Mooi gelegen camping. Mooi helder stuwmeer, ideaal voor watersport en vissen (karper, barbeel, black-bass, forel).

Sanitair: matig. Warm water alleen verwarmd via zwarte slangen op het dak. Geen zon=geen warm water. Of tegen betaling. Water uit het meer wordt gefilterd en van chloor voorzien.

De omgeving vergoedt veel, maar de camping zelf mag wel eens een flinke revisie krijgen.

Tip: ga eens canyoningen daar. Prachtig! Info bij VVV Pobla de Segur.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Gaset in Talarn, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Gaset zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.