Reviews over Soriguera / Escos

Voor herhaling vatbaar

Ado Havermans,
    8-6-2016

Ondanks de ligging die moeilijk bereikbaar is ,is de lokatie in een woord "super",we hadden bij Bernard de Borda Fite gehuurd incl ontbijt ,lunch en diner wat Bernard op een geweldige manier geregeld heeft.

Wij hebben met 8 man [vogelaars]een geweldige week gehad met elke dag volop gieren die over de Borda heen kwamen zeilen.Een aanrader voor mensen met oog voor de natuur.

Wat een ervaring!

Timothy Steenhoek,
    5-8-2015

Wat ontzettend leuke camping. Het uitzicht is prachtig, vooral bij nacht. Daar heb ik echt een sterrenhemel gezien die ik nog nooit van mijn leven had gezien. Een nadeel is: de weg er naar toe (2,5 km onverharde weg). Maar zoals Bernard (de campinghouder) als zei: Dat is ook wel weer de charme en doordat het wat lastig bereikbaar is, zijn de natuurlijke voordelen groter.

Bernard en Marlou zijn een hele fijne gastheer en gastvrouw. Ze voorzien je van alle gemakken: Contact met de canyoning zit heel goed. Ze kunnen veel over de omgeving vertellen en over de ezels en andere dieren die daar rondlopen. Ook hebben ze wat boodschappen gedaan toen zij toch de berg af gingen terwijl wij onze canyoningtour deden.

Voor de canyoning heb ik in het verleden wel eens meer betaald dan dit. De toch was hartstikke leuk en wij hadden een goede gids. Helaas heb ik hiervan de foto's nog niet ontvangen (nu toch wel een week of 3 later).

Wij hebben onwijs genoten op de camping!

Wat een fantastische plek om tot jezelf te komen!

Arthur,
    15-5-2015

Samen met vrienden een paar nachten bij Bernard en Marlou verbleven. Wat een schitterende plek! Als je van vogels houdt, kijk je je ogen uit, zo spotten wij een echte Hop, een Lammergier en werden we 's nachts wakker met een Oehoe boven op het huis van de campingeigenaar. Bernard en Marlou zijn fantastische gastheer en -dame: genoten van de kookkunsten en op hun aanraden een raft excursie gemaakt op het smeltwater van de Pyreneeën: kicken, echt een aanrader! Wij waren zonder kinderen, maar voor kinderen moet het hier ook een eldorado zijn, echte ezels, kippen, schapen, een klein stroompje waar je lekker in kan spelen en een mooi klimhuis!

Geweldig raften in het voorjaar!

J,J, de Vries,
    24-4-2015

In het voorjaar Camping Borda Castell in Soriguera / Escos bezocht met vrienden. Lekkere temperaturen, fris-groene natuur en vollop smeltwater in de rivier. Prachtig uitzicht vanaf de camping. Op advies van de eigenaar fantastisch geraft in Sort. Verder erg genoten van de gastvrijheid van, mooie gesprekken met en de kookkunsten van Bernard en Marlou.

Wat een rust en ruimte.

leovl,
    10-9-2013

Heerlijke camping met uitstekende beheerders!

Ze koken fantastisch en ze helpen met alles.

Schoon sanitair en rust en ruimte!

Komen nu hier voor de vierde keer en elke keer is het nog beter dan de vorige keer, We verheugen ons op volgend jaar!

Soriguera / Escos scoort een 8 uit 10, op basis van 1 reviews