Appartement Tara-Gay

AppartementWeer vandaag28°18°

We hebben een aantal aanbieders voor Tara-Gay voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Tara-Gay in het Nederlands

Gay appartementen complex

jayjay1
1-3-2011

Midden in een woonwijk ligt dit appartementen complex met een bescheiden zwembad en een aantal kamers hieraan. Soms ligt er een verdwaalde hetero. Alles is keurig en netjes en schoon. Weinig overlast gehad. Strand is ongeveer 10 minuten lopen. En het centrum, voor het kijken en bekeken worden is ongeveer 20 minuten lopen.

Mooi stadje.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Tara-Gay in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Tara-Gay zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Tara-Gay scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.