Appartement Sunway Eco

AppartementWeer vandaag30°23°

We hebben een aantal aanbieders voor Sunway Eco voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Sunway Eco in het Nederlands

• Matig / voldoende: 5 - 7

PRIMA PRIJS KWALITEIT VERHOUDING

arjan Terhell
5-10-2011

Wil of zoek je een luxe appartement, dan moet je dit overslaan.

Zoek je een simpele plek om te slapen, op loopafstand van het centrum, wat redelijk schoon is, en waar je een zwembadje hebt, dat zit je hier voor een lage prijs prima!

wij betaalde voor een week nog geen €300 euro! voor dat geld moet je niet te veel verwachten met 2 personen!

Ik ben natuurlijk betere hotels en appartementen gewend in Sitges, maar ik zal hier best nog eens een keer willen verblijven.

app was voorzien van gratis kluis, er werd niet schoongemaakt, en handoek had ik gelukkig bij me!

LET OP ! SLEUTELADRES IS EEN EIND LOPEN

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sunway Eco in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sunway Eco zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sunway Eco scoort een 6 uit 10 op basis van 1 reviews.