Appartement Sunshine

7Goed

Score uit 1 review

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Sitges

Op vakantie geweest naar Sunshine?

7Goed

Score uit 1 review

Appartement info

Meer appartement info

1 review over Appartement Sunshine

• 7den boer12-10-2010

Mooi maar wat een herrie !

Voor ons verblijf kozen we voor Sunshine apartment,is goed en netjes. Er ook veel mis. Volgens de informatie zijn er 2 badkamers,dat klopt maar slechts 1 heeft een bad. Ook lijkt het op de foto's groter,deze met groothoeklens gemaakt dus haal van het "ruimtelijke" maar 1/3 vanaf. Handdoeken zijn er maar niets wordt verschoond,we zaten er 5 nachten. Het allergrootste minpunt is de enorme herrie 's nachts. Op de bijgevoegde foto's ziet u 2 gelegenheden,gefotografeerd vanaf het balkon(waar je net op kunt staan). De ene is een gay bar,de andere een restaurant. Het publiek dat deze tenten verlaat maakt een herrie waar u tot minimaal 04:00 van wakker wordt of blijft. De gasten van het restaurant doen er lang over om naar huis te gaan,en de gasten van de gay bar staan buiten te praten en bij te komen. Met open of gesloten balkondeur voor frisse lucht,het is net alsof ze in je kamer staan,alles weerkaatst ook. Vanwege deze enorme overlast is het niet aan te raden, je krijgt er spijt van.

Gereisd met vrienden in september 2010

Appartement Sunshine info