Hotel Port Sitges Resort

We hebben een aantal aanbieders voor Port Sitges Resort voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hotel Port Sitges Resort in het Nederlands

Zeer goed hotel

Jessica
7-8-2014

Dit hotel, gelegen aan de haven in Sitges, met zwembad en in de omgeving meerdere strandjes. Op loopafstand van het centrum van Sitges, je moet wel stukjes omhoog lopen, maar zeer te doen! Als je het hotel uit loopt heb je er best aardig wat restaurantjes zitten, zeer goed eten! Kwaliteit is zeer goed en de bediening ook! Deze kant van Sitges is wel de duurdere kant, zover wij konden zien ben je richting het centrum goedkoper uit met eten

Leuk hotel!

EHAMS
20-6-2010

Mooie ligging vlak bij het strand, centrum en Barcelona!

Aan de haven met balkons op zee, sfeervol met veel restaurantjes (wel havenprijzen). Personeel héél erg vriendelijk en redelijk goed Engels sprekend. Schoonmaak goed. Kamer prima, alleen de bedden zijn erg hard. Geen theedoeken of afwasmiddel op de kamer en weinig bestek e.d. Grote supermarkt bij het busstation in het centrum. Ongeveer 15 min.lopen naar centrum (mits je goed ter been bent). Tip: beter om met de Monbus vanaf het vliegveld te gaan dan met de taxi. Scheelt veel geld (namelijk zo'n 55 Euro) en is goed geregeld. Monbus vertrekt vanaf terminal 1 dus je moet eerst een gratis shuttle nemen want er zit 6 km tussen de terminals. Sitges erg mooi en hotel zeker aan te raden!!!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Port Sitges Resort in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Port Sitges Resort zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Port Sitges Resort scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.