Hotel Platjador

8Fantastisch

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Sitges

Je kunt vanaf nu meer dan 8.200 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 406p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

8Fantastisch

• Kinderopvang

13 reviews over Hotel Platjador

• 9R. Braat23-01-2015

Prachtig hotel, gunstig gelegen

Hotel Platjador is een prima hotel. (Bad) kamer van alles voorzien incl. toiletartikelen. Goede moderne douche met div. mogelijkheden en temperatuur zelf te regelen. Eigen airco/verwarming. Fantastisch uitgebreid ontbijt buffet met goede, persoonlijke service als José er is. Vriendelijk personeel. Prachtige bar op het dak met uitz\icht over zee en Sitges.

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Patrick03-09-2009

super

1ste keer in Hotel Platjador! volgend jaar terug! goede ligging. Het personeel vriendelijk. Frans en Engels talig! Een aanrader!!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Rudie11-07-2009

Tophotel

Wij zijn in juni 2009hier 9 dagen geweest. Perfect hotel met kamer, balkon zeezicht. Goed en uitgebreid ontbijtbuffet. Komen hier zeker weer.

Gereisd met partner in juli 2009

• 8Penny en Marjanne06-10-2008

Geweldige toplocatie

Mooie locatie, goed hotel, goeie service en vriendelijk personeel. Het ontbijt is goed en uitgebreid (verse producten). De kamers zijn schoon en netjes. En de ligging is perfect, aan het strand. Sitges is een mooie plaats om te verblijven met een gezellig centrum. Zowel Sitges als het hotel is een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7m de wit02-09-2008

zeer gay vriendelijk

zeer goed gelegen tegen over gay strand 100 meter en zeer gayvriendelijk hotel

Gereisd met vrienden in augustus 2008

• 8Johan en Patrick20-07-2008

Wij zijn gisteren terug gekomen van 12 dagen Sitges. Het hotel Platajador is super. Erg vriendelijke receptionisten en goed ontbijtbuffet. Kamers waren iets minder. Wij zaten aan de achterkant aan het zwembad waardoor het soms erg warm in de kamer werd. Verder zit het hotel midden in het centrum met de leuke cafes en bars. Bovendien hoef je maar de straat over te steken en je zit op het strand. Echt een hele positieve indruk heeft dit hotel op ons gemaakt en als we terug naar Sitges gaan, gaan we zeker weer terug naar Platajador !

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Simône de Vries-Roord17-07-2008

Kamer met zeezicht op superlocatie in Sitges!Vlak aan boulevard in het oude gedeelte. Kamer was sober, maar schoon. Ontbijt was suuuuuuuuuuuper! Klantvriendelijkheid vond ik zeer matig. Men sprak over het algemeen geen Engels en dat vind ik eerlijk gezegd niet kunnen in een hotel.....in zo'n plaats....Desondanks zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in juli 2008

• 7Sonja en Rens Burger25-06-2008

Goed hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed ontbijt alleen jammer als je een kamer aan de achterkant hebt dan is het uitzicht iets minder fraai.Mooie uitvalbasis als je naar Barcelona wilt om te Shoppen en savonds weer van de rust wilt genieten.

Gereisd in juni 2008

• 9wolterbeek06-01-2008

een weekje barcelona en dan in sitges overnachten,een hele goede keuze.station vlakbij,een 1-2 uurtje, 2,40 euro.trein stopt in centrum Heerlijk om na een dag-avond barcelona de zee weer te horen en te zien.Heel rustig hotel en ontbijt is een superbuffet!Alles vers en tot half 11 ontbijt. 50 euro voor 2 pers kamer

Gereisd met partner in januari 2008

• 7F. van den Nieuwenhof16-09-2007

Wij hebben het er erg goed gehad precies om de hoek van al het uitgaansleven, rechttegenover de boulevard en het strand. Ontbijt was lekker en elke dag schone handoeken en de kamer schoon het enige minpuntje is het lawaai van de afzuiging van de buren een luid brommend geluid dat door de fundering trilt en alle accomodatie treft ook al heb je de ramen dicht en airco aan. Oordoppen hielpen prima een goede borrel ook het was echter niet erg genoeg om gillend het hotel uit te lopen ;) . elke ochten tijdens het ontbijt de heerlijke rustige klassieke muziek waardoor je lekker rustig wakker kon worden je kon ook buiten op terras ontbijten ze serveren ontbijtbuffet ,elke ochten een fruithapje/croussant/eitje/vleeswaren en nog veel meer zelfs taartjes flan etc . de receptioniste was erg behulpzaam/spaans/engels/duits sprekend.met taxi naar luchthaven 55euro fiets huren 10euro per dag per week 50 euro per fiets ook een aanrader. Een naturisten strand 3 km vanaf het hotel,wel zelf eten mee.

Gereisd met partner in september 2007

Hotel Platjador info