Hotel Parrots Sitges

4,3

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Parrots Sitges voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Parrots Sitges in het Nederlands

Niet slecht voor een weekje

Mart Heijnders
27-7-2010

De kamers zijn klein, en op t.v. alleen spaanse zenders. Maar schoon en iedere dag netjes opgeruimd en gepoetst. Lekker dicht in het Centrum van Sitges en dicht bij het strand. Het ontbijt is basic, maar wel goed verzorgd. Zo slecht als anderen over dit hotel praten, is het niet. Ik vondt de prijs wat aan de hoge kant.

Klantonvriendelijk en oud hotel.

Chris
25-6-2010

Mensen hadden al gewaarschuwd dat het een slecht en verouderd hotel was. Dit klopt helemaal. Hele kleine bedompte donkere slaapkamers.

Het ontbijt was op rantsoen. Kamers werden niet of nauwelijks schoongemaakt en er was elke dag wel iets; of geen warm water, of geen tv of geen wc papier.

Personeel achter de balie vond het jammer voor ons, maar deed er niks aan!

Absoluut geen aanrader!!

Dit nooit meer!!

Martin
15-6-2010

Korte omschrijving van het hotel; er zijn slechts paar kamers met balkon. Meeste kamers zijn erg klein en donker. Zeer verouderd en achterstallig onderhoud. Kamers zijn niet echt schoon. Zeer onvriendelijk personeel dat erg gebukt gaat onder de crisis want het hotel was leeg en de beloofde sauna was gesloten. Het ontbijt was op rantsoen en erg weinig en bovendien als er brood was dan was het een paar dagen oud. Absolute afrader!! Plat Jador en Galeon bieden veel meer voor minder geld.

We hebben een aantal aanbieders voor Parrots Sitges voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parrots Sitges in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parrots Sitges zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Parrots Sitges scoort een 4.33 uit 10 op basis van 3 reviews.