Hotel Medium Sitges Park

Hotel aan zeeWeer vandaag15°9°
Hotel Medium Sitges Park
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Medium Sitges Park voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Medium Sitges Park in het Nederlands

goed hotel

Ben
28-8-2015

mooie eenpersoonskamer, veel oppervlak, met zwembad en palmbomen staan buiten op het terras, sliep in een toren van het hotel.

Gereisd met vrienden in april 2014

goed hotel

Ben
28-8-2015

Goed ontbijt, schone en mooie kamer, zelf sliep ik op een eenpersoonskamer, ze hebben buiten op het terras een mooi zwembad met mooie palmbomen en andere planten. Het hotel heeft van de buitenkant een heel mooie uiterlijk, zelf sliep ik in een torentje.

Gereisd met vrienden in april 2014

Bereikbaar hotel met aandachtspunten

Frans
11-6-2015

Gewone standaard verzorgde kamer, badkamer gedateerd. Ontbijt niet uitgebreid en weinig verrassend/afwisselend.zwembad weinig zonnebedden en heel weinig parasols. Zonnebedden mogen met handdoek gereserveerd worden en worden dan vaak praktisch niet gebruikt. Restaurant bij zwembad is een Aziatisch restaurant, spreken slecht Engels,menukaart is sushi, niet afgestemd op zwembadsnack.de service en omzet kan hier verbeteren als de gasten aan t zwembad beter in de gaten worden gehouden. Op dit moment komt t nog over als weinig horecaervaring. Als muziek bij zwembad niet aanstaat is de hotelairco een redelijk storende factor.

Gereisd met partner in juni 2015

Soladore

Het hotel ligt midden in het centrum, binnen 5 minuten op loop afstand van het strand. Vriendelijkheid personeel in het hotel. Het hotel ziet er mooi en modern uit. Dus de volgende keer weer Sitges Park.

Het ontbijt viel tegen, en men kan niet buiten zitten met mooi weer. Het leukste is om in het centrum te ontbijten bij de kleine Spaanse bakkers.

Gereisd met vrienden in juli 2012

PRACHTIG GEWORDEN

arjan
7-6-2012

Hotel sitges park, heet vanaf begin 2012 Hotel medium Sitges Park, het was altijd een gezellig hotel met goeie kamers voor een redelijke prijs,

het is nu helemaal gerenoveerd, alles is in het wit ingericht, de kamers zijn fris en licht! het zwembad en het terras eromheen zijn trendy te noemen.

over het eten kan ik niets zeggen, heb er niet gegeten, al met al is het een prachtig hotel geworden, zou bijna zeggen design-achtig!

een kamer boeken in dit hotel is zeker geen straf, ik zal dan ook zeker terug komen!

Gereisd met partner in juni 2012

Goed in het centrum gelegen

erik
4-10-2011

Dicht bij uitgaansgelegenheden en stranden. Eten iets beter als de vorige keer.

Gereisd alleenreizend in september 2011

prima slaapplaats

arjan
16-1-2009

lekker hotel hoor, voor het geld helemaal!

midden in het centrum, dus niet ver naar huis lopen na een avond stappen.

na het strand nog ff een duik in het zwembad is toch wel lekker hoor.

over het eten kan ik duidelijk zijn, ga je naar sitges om te zonnen en te stappen en is lekker eten voor jou niet belangrijk dan zit je hier goed

is lekker en gezellig tafelen belangrijk op vakantie dan zou ik zeker mijn diner niet in het hotel nuttigen.

maar dan nog als je het H/P betaald en er geen gebruik van maakt zit je hier nog steeds goed

Gereisd met vrienden in januari 2009

geweldig hotel

Mike van Biemen
6-1-2009

Hotel valt voor 100% mee...je hoort veel en leest veel negativiteit, maar dat klopt voor geen kanten.

We gaan weer boeken voor volgend jaar..he Vincent;-)

Gereisd met vrienden in januari 2009
2008

Wederom fantastisch

Robert Walgien
10-9-2008

Weer in Hotel Sitges Park geweest. Het blijft een geweldig hotel met leuk en vriendelijk personeel. Was erg verbaasd dat ze me meteen herkenden van afgelopen jaar. Erg attent!! Nu geweest met Festa Major, geweldig volksfeest met processies en een enorm vuurwerk. Zeer de moeite waard. Een puntje van kritiek, ook als je als alleen staande een kamer voor tweepersoonskamer boekt stoppen ze je in een hoekje achteraf. Beetje jammer!

Gereisd alleenreizend in augustus 2008

vriendelijk personeel, goed eten, heerlijk ontbijt, dit hotel is me 99 % meegevallen! Voor die prijs is het gewoon goed!

Gereisd met vrienden in juli 2008

• VerzorgingHalfpension
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Medium Sitges Park in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Medium Sitges Park zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.