Hotel Hesperia Calipolis ****

Hotel Hesperia Calipolis ****

Hotel Hesperia Calipolis
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor Hesperia Calipolis voor je op een rij gezet:

14 reviews over Hotel Hesperia Calipolis in het Nederlands

Aangenaam centraal gelegen hotel

FDR, 10-8-2009

Hotel is centraal gelegen. Er zijn kamers met zicht op zee (zowel frontaal als lateraal) en zicht op bergen. Wij hadden kamer met frontaal zeezicht, wat heel leuk was maar je moet het lawaai er wel bijnemen want kamers zijn niet erg geïsoleerd qua geluid. Kamers zijn ruim en proper maar wel vrij duur. Ontbijt was uitgebreid en lekker. Personeel was heel vriendelijk.

luxe

wim, 25-8-2008

Voor ons een verademing na het afthanse Vinaros. Het hotel ligt zeer gunstig aan de boulevard. Onze gaydar was wel overspannen na twee daagjes. :) De kamers zijn goed, schoon, ruim, goeie airco en handdoeken. Ik weet niet of de inrichting 4 sterren waard is. Zwembad idd klein, maar goed om af te koelen en who needs it als je 2 meter van de zee zit. Wij zaten in de goedkoopste kamer, maar deze was nog aardig aan de prijs. Het eten is ook duur en nou niet echt haute cuisine.

Sitges is heerlijk voor een paar dagen!

Wederom tevreden!

Bart, 16-8-2008

Net terug van 2e maal Calipolis. Nog beter dan vorig jaar, supermooi uitzicht over gans de dijk van Sitges, zeer nette kamers. Personeel zeer vriendelijk en gedienstig om te bellen naar restaurants voor reservaties, zonder toeslag. Ook de gratis handdoekservice groot pluspunt! Zwembad is inderdaad wat klein maar ruim voldoende voor een verfrissende duik! Hotel met zwembad trouwens uitzondering in Sitges. De ligging van het hotel is echt ideaal. Wij gaan volgend jaar ZEKER terug.

niks op aan te merken

Bart, 1-8-2008

Vorig jaar hier voor de 1e maal geweest, zeker geen klagen. Misschien wel wat aan de dure kant maar voor de rest alles in orde. Zeer goede ligging aan het strand, mooie ruime kamers en badkamer, goede airco. Elke dag verse strandhanddoeken. Gaan volgende week terug!

Personeel onvriendelijk kamers oud staat niet in verhouding met de prijs.

Ligging is prima

Mooi hotel, zwembad inderdaad zeer klein met slechts een paar ligstoelen. Hadden eerst kamer op 7e gekregen maar hebben toen een vernieuwde gevraagd en gekregen. Vanaf dit jaar zouden ook de kamers vanaf het 7e gerenoveerd zijn. Je kan beter ontbijten in het centrum in de 'Mont Roig' lekker ontbijtje met vers fruitsap voor enkele euro's. In Calipolis is dit duur en als je uitgaat en wat langer slaapt ben je te laat. Kregen wel elke dag verse strandhanddoeken, zeer praktisch als je er 10 dagen bent! Ligging kan niet beter, rechtover gaybeach. Kamers zijn ruim alsook de badkamer, zalig fris met goeie airco. Wij hebben reeds terug geboekt voor deze zomer.

In 2006 geweest

Mike, 5-3-2008

In 2006 geweest.

Zeker zijn geld niet waard.

Kamer was mooi design maar heel duur en dan bleek er nog niet eens een ontbijt inbegrepen te zijn. Tegen bijbetaling van een absurd bedrag kon dat wel.

Zwembad ziet er op de foto's zalig uit maar stelt in werkelijkheid niets voor. Hoe ze dat er zo groot kunnen laten uitzien op een foto is mij een raadsel. Vlak naast de ingang aan de voorkant is een plonsbadje dat voor designzwembad moet doorgaan.

Volgende keer probeer ik zeker iets anders uit.

Kamers zijn eenvoudig, spartaans, zonder de minste luxe... zeker niet op niveau van 4 sterren hotel.

Mooi verzorgd hotel

Martijn, 13-6-2007

Mooi verzorgd hotel. Prima gelegen aan de wandelpromenade en het strand. Het ontbijt is zeer uitgebreid, smaakte prima. Kamers zijn ook prima in orde. Hotel is zijn vier sterren zeker waard. Wel een minpunt, het personeel is stug en onvriendelijk. Misschien staat het personeel onder werkdruk dat laten ze wel merken.

Helaas zijn de kamers vanaf de 7 e etage niet gerenoveerd

Peter-Paul Eussen, 25-9-2006

Helaas zijn de kamers vanaf de 7 e etage niet gerenoveerd. Het interieur van deze kamers bevindt zich in jaren 60 stijl. De brochure van het hotel doet voorkomen of iedere kamer is voorzien van een design interieur. Dat kan dus tegenvallen.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hesperia Calipolis in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hesperia Calipolis zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hesperia Calipolis scoort een 7.71 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: