Hostel Espalter

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag22°17°

Onvoldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Espalter voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Espalter in het Nederlands

Nooit boeken !

Bob
21-9-2016

Dit is werkelijk het vuilste pension van Sitges. Niet enkel dat bij thuiskomst was de kamer twee maal aangerekend en was 250 euro schade in rekening gebracht.

Zelfs bij touroperator tref je mooie foto's aan met dakterras en spa.... die waren er ooit, nu is het een ravage van kapotte bedden en rommel.

Er is geen receptie wat op zich geen probleem is, maar de man die er werkt is bijzonder onvriendelijk.

De kamers zijn vuil, de badkamer goor.

De laminaatvloer loopt door van de gangen naar de kamers en staat helemaal bol.

Het kraakt dus in je kamer als iemand door de gang loopt.

Niets is afgewerkt en alles is stuk !.

Ze verstaan bij problemen geen Engels en ipv de problemen te verhelpen trekken ze je Visa kaart er gewoon nog een keertje door.

Pas op, gewoon niet boeken !

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Espalter in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Espalter zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.