Hotel El Cid

7 reviews over Hotel El Cid in het Nederlands

eenvoudig, maar goed!

Simone Roord
11-9-2017

El Cid is een eenvoudig hotel. De kamers zijn simpel. Het bed slaapt goed, de badkamer is ruim genoeg en de schoonmaak is prima. Het ontbijt is inbegrepen en smakelijk. Er kan tot 12 uur ontbeten worden. Dat is fijn voor de uitslapers en feestvierders. Sitges bruist nou eenmaal in de zomermaanden.El Cid ligt centraal. Hou rekening met feestgedruis in de nacht. Het zwembad is klein en er zijn een beperkt aantal ligbedden. Meestal was het al snel bezet. Ik heb er geen gebruik van kunnen maken. Ik kom regelmatig in Sitges en zal zeker nog een keer terug gaan naar dit hotel.

Gereisd Alleenreizend in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

LEkker hotel, z'n prijs waard

Klaas J Bak
20-9-2012

Hotel El Cid ligt in het midden van het dorp Sitges en is eenvoudig maar toch zeer goed gezien de prijs/kwaliteit verhouding. Een ontbijtbuffet tot zelfs 12 uur..zeker handig voor de langslapers. Goede service van personeel en erg vriendelijk. Wifi is er in de lobby, helaas niet in de kamers en er is een zwembad. Kamers zijn redelijk goed.

Gereisd Met vrienden in Sat Sep 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

wat een vreselijk hotel

eric en harrie
16-6-2012

dit is echt te gek een kamer van 2,20 x 2,5 een hond duw je daar nog niet in meteen proberen andere kamer te krijgen maar helaas niet mogelijk. als je in de kamer liep moest je bukken want anders liep je tegen de tv. echt we weten dat je van een 1 sterren hotel niet veel kunt verwachten maar dit was vreselijk dus nooit meer

Gereisd Met partner in juni 2012

Supervriendelijk knus hotel

ID
9-9-2009

Het hotel ligt ongeveer 5 minuten lopen vanaf het strand. 1 straatje van het centrum waar de ook de barretjes zitten. Het personeel is heel erg vriendelijk. vooral de nachtportier is heel aardig. We hadden een kamer aan de straatkant, deze hebben een groot balkon. De bedden waren heel prima. niet van die doorgezakte matrassen zoals je vaak tegenkomt in goedkope hotels. de badkamer is voorzien van tig zeepjes en elke dag schone handdoeken. (2pp) ziet er verder schoon uit. Het ontbijt was redelijk goed. Voor spaanse begrippen hebben ze het goed begrepen. harde broodjes, croissantjes, yogurt, prima koffie en cereals. het enige wat ik nog miste was een eitje op zn tijd. maar geen klagen voor dit geld. Het plaatsje sitges is zeer homovriendelijk. Zelf hetro heb ik me ook goed vermaakt. erg leuke plek om (homo en hetro) naar toe te gaan! en barcelona is om de hoek en makkelijk te bereiken met de trein, (5 min lopen is van het hote)l. vanaf het vliegveld en terug gaat een rechtstreekse bus

Gereisd Met partner in september 2009

was erg mooi en leuk

D. de Vries
4-8-2009

mooie plek,vriendelijke mensen,kleine kamers,mooie omgeving

Gereisd Met partner in juli 2009
2008

Simpel, spaans hotel

Swelvet
8-6-2008

Simpel, spaans hotel. Het personeel verwelkomed je echt vriendelijk en ze weten zeer veel van de omgeving je kunt ook goed bij hen terecht als je vragen hebt. Alleen de nachtportier was erg opdringerig :S. Verder prima hotel, kamers waren ook oke, bedden prima alleen de badkamer.... het water wat uit de douche komt is in eerste instantie rood/bruin (roest) dat is even schrikken pas na lang laten doorlopen wordt het weer waterkleur. Verder had ik een kamer aan de binnenplaats en dan heb je dus geen uitzicht maar wel een raampje. Verder is hotel erg gehorig. Afgezien van 't water en de nachtportier is het qua prijs/kwaliteit verhouding prima. Wel jammer dat je als je als voorkeur opgeeft balkon die niet krijgt terwijl halve hotel leeg is. Kon in ieder geval wel lekker snel inchecken. Qua ligging is het ideaal je bent zo op het treinstation, het strand en in het centrum.

Gereisd Alleenreizend in juni 2008

2007

Inmiddels hebben wij twee keer gelogeerd in hotel El Cid 1

Rob en John
5-9-2007

Inmiddels hebben wij twee keer gelogeerd in hotel El Cid (in juni 2006 en augustus 2007). Het is een eenvoudig hotel, vandaar slechts 1 ster. De inrichting is zeer gedateerd, maar dat maakt het wel typisch Spaans. De kamers zijn netjes en zijn voorzien van een goed ingerichte badkamer en bijna alle kamers hebben een (klein) balkon. De kamers aan de straatzijde zijn nogal rumoerig vanwege het verkeer, aan de zwembadzijde is het een stuk rustiger. De service en het ontbijt zijn voor een 1-ster hotel heel goed te noemen. Het hotel heeft een prima ligging. Het station, het centrum met winkels en restaurants, en het het strand is allemaal binnen enkele minuten aan te lopen. De gasten zijn, zoals gebruikelijk in Sitges, voornamelijk gay. Al met al is hotel El Cid een prima hotel, waar wij de komende jaren zeker zullen terugkomen.

Gereisd Met vrienden in september 2007

• TemperatuurregelingAirco, Ventilator
  • Huishoudelijke apparatuurKluis

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant

• BuitensportenFietsen, Golfbanen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel El Cid in Sitges, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel El Cid zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.