Hotel Dolce Sitges

9Fenomenaal

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Sitges

Je kunt vanaf nu meer dan 7.800 accommodaties bij ons boeken. Zoek, vergelijk reviews en prijzen en kies de vakantie die bij jou past. Allemaal op één platform, wel zo makkelijk.

Vanaf
€ 461p.p.
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9Fenomenaal

• Kinderopvang
  • Sauna

12 reviews over Hotel Dolce Sitges

• 8Jansen07-08-2016

prima hotel, slecht eten, goed personeel

Ga vooral eten in Sitges met taxi of auto, 10 keer beter dan karige buffetten in hotel. Alleen ontbijt is ok. Kamers prettig met zeezicht, geen last van trein, mooie spa en de zitzakken zijn een aanrader. Klimmen kan in Les Deus Avontura, Mountainbikes makkelijk te huur via hotel, leuk fietsen in Garaf natuurgebied.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

• 8Ingrid02-08-2014

mooi , luxe , hotel maar GEEN 5*****

Mooi hotel , maar geen 5 sterren waard. - Kamer is te klein en er is maar 1 wastafel. - Ontbijt is karig, en niet alles is vers, bijvoorbeeld gebakken eieren liggen de hele ochtend onder een afdekkap. - Op het balkon hangt er geen wasrekje. Stoelen zijn niet comfortabel. - Zwembad is mooi, maar de parasols zijn vreselijk. Zelfs met 2 man zijn ze bijna niet op te hijsen. - De douche is niet afgeschermd waardoor je elke keer een waterballet krijgt. -Toilet heeft geen deur.=niet zo fris ) ligging is prachtig en personeel is zeer voorkomend , echt keurig .

Gereisd met partner in juni 2014

• 7Bronda18-07-2010

Zeer luidruchtig en gehorig hotel

Ik verbleef 6 nachten in dit zogenaamd 5 sterren hotel en kon meegenieten van 2 feesten, warvan er 1 met veel harde muziek zich afspeelde tot 4 uur 's ochtends onder mijn raam. Van rust is hier nauwelijks sprake. Verder slechte service; ik moest er maar mee leven. Conference hotel zonder persoonlijke benadering. Lakens; geen dekbedden. eenvoudige inrichting van de kamers. Zeker geen 5 sterren waard!

Gereisd met vrienden in juli 2010

• 9Marije Toussaint- Loof04-07-2010

Super mooi hotel

De ligging van het hotel is mooi, bovenop een berg. Dus uitzicht op zee en links zie je de baai van Sitges, schitterend. Wij hadden een kamer met zeezicht. Er loopt wel een spoorlijn aan die kant en je hoort de trein goed. Als je een kamer met zeezicht hebt, kijk je ook uit op de disco beach club l'Atlantida. Deze is open van mei t/m september. De club is geopend van 23.00 tot 6.00 en omdat het een openlucht disco is, is de muziek luid en duidelijk te horen s-nachts. Nu vonden wj dat geen probleem omdat we er zelf wel van houden, maar kan me voorstellen dat ouderen of mensen met kinderen er wel last van zouden hebben. Verder is alles erg nieuw, luxe, trendy, stijlvol ingericht. Echt genieten als je door het hotel loopt of bij 1 vd 3 zwembaden ligt. Ze hebben ook heerlijke grote lig/zitzakken bij het zwembad. Wij hadden een kamer helemaal rechts in het hotel en dat is erg lang lopen voor je daar bent.Onbijt zeer uitgebreid. Supertijd gehad. Aanrader, we komen er zeker terug!!

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Bob17-02-2010

Absolute top met een maar....

Heb er een zakelijk weekend in februari doorgebracht. Het is een trendy, maar een erg warm en gezellig hotel. Het uitzicht is schitterend, de kamer was top met uitzicht op zee. Je moet wel eindeloos lopen naar je kamer. De Spa is heel goed en gratis evenals het draadloze netwerk. Dan de maar: er zijn twee restaurants: een standaard en een meer "chique" restaurant. Dat viel tegen. De keuze in de restaurants is beperkt en te duur. Ik heb niet in het "chique" restaurant gegeten, want de prijzen daar waren nog hoger. Je kan beter gaan eten bij de haven, genoeg (gezellige) restaurantjes of bij La Masa de Sitges op vierhonderd meter. Het ontbijt daartegenover is prima, niets op aan te merken. Het personeel is zeer voorkomend en vriendelijk. Het complex ligt te ver van zee en stad om er lopend naar toe te gaan. Auto huren of met de taxi. Ga er absoluut nog een keer naar terug!

Alleen gereisd in februari 2010

• 10B. Meijer15-11-2009

Superdeluxe!

Dit hotel ligt iets buiten het stadje, waarmee je gelijk ook het enige minpuntje hebt. Heerlijk luxe, mooi zwembad met zalige ligstoelen en -kussens. Daarnaast ook een mooie spa, sportfaciliteiten. Voor gezinnen met jonge kinderen is het wat minder geschikt

Sitges zelf is een leuke plaats, met een hoop reuring en gezelligheid. En het is lekker dichtbij Barcelona.

Gereisd met partner in september 2009

• 10Daphne22-08-2009

Geweldig!

Dit hotel is in één woord: GEWELDIG! De kamers zijn schitterend, de airco werkt heel goed en stil. Het personeel is heel erg vriendelijk en het hotel ligt erg mooi. Het ligt op een berg en hierdoor heb je een schitterend uitzicht op Sitges en op zee, mits je een kamer met zeezicht hebt. Op de kamers vind je alles wat je kan wensen. Badjassen, slippers en elke avond een kaartje met de weersvoorspelling voor de volgende dag op je (opengeslagen) bed samen met een chocolaatje. Je kan 's ochtends en overdag met de gratis shuttle van het hotel naar het strand of het centrum van Sitges. Het zwembad zag er erg relaxt uit met zitzakken en mooie ligbedden, maar wij hebben er geen gebruik van gemaakt. Ook een pluspunt is het gratis parkeren bij het hotel. Je kan je auto buiten parkeren, maar er is ook een parkeergarage. Als je wilt parkeren ze zelfs je auto voor je!

Gereisd met partner in augustus 2009

• 9Remco19-07-2009

Prachtig hotel!

We zijn net terug van een weekje in Sitges. Het moderne hotel Dolce is erg mooi, behoorlijk groot en sjiek. Het ontbijt is wel elke dag hetzelfde, maar wel goed. Over het diner kunnen we niet oordelen, want we hebben welke dag in het stadje gegeten. Al met al zijn weer erg tevreden over het hotel en gaan zeker een keer terug. Zowel voor het hotel als voor Sitges zelf. Erg leuk.

Gereisd met partner in juli 2009

• 10Schut11-06-2009

topplek, en zeer mooie accomodatie

Zeer mooie omgeving, met een hotel op een pracht locatie

Gereisd met partner in juni 2009

• 10Patricia02-05-2007

Zeer mooi luxe hotel. Zeer exclusief restaurant. De kamers zijn zeer mooi en het uitzicht is geweldig. Vanaf het hotel is het ongeveer 20 minuten lopen naar de boulevard van Sitges. Deze boulevard is heel gezellig en er staan hele mooie luxe huizen langs het strand. De terrasjes zijn ook zeer gezellig.

Gereisd in mei 2007

Hotel Dolce Sitges info