We hebben een aantal aanbieders voor Sitges voor je op een rij gezet:

vakanties Sitges

We hebben een aantal aanbieders voor Sitges voor je op een rij gezet:

Reviews over Sitges

Een rustieke open minded mondaine vakantieplaats.

Klaas Jacob Bak
    17-5-2018

Naar Sitges ben ik al verschillende jaren geweest. Sitges is een prachtig idyllisch klein stadje net onder Barcalona die gemakkelijk ook per openbaar vervoer te bereiken is wanneer je even wat anders wilt zien. Sitges is een open minded plaatsje wat betreft de gay cultuur. Hand in hand gaat dit samen met met de plaatselijke cultuur. Diverse terrasjes waar je zowel overdag als 's avonds heerlijk kunt zitten. Het strand en de boulevard is zeer verzorgd. Wat opvalt aan Sitges is dat er geen echte hoogbouw is van grote toeristenhotels. Dat maakt het stadje en met name rond het zeer herkenbare kerkje op de rotsen boven de zee tot een fotogenieke plek. De sfeer is er ronduit gemoedelijk en vrolijk te noemen en valt op dat je kan spreken van een zekere kwaliteit van vakantie beleving. Wellicht komt dat door de tolerantie ten aanzien van de vele gay vakantiegangers. Dichtbij Sitges liggen enkele naaktstranden die te voet toegankelijk zijn.

Gereisd Alleenreizend in augustus 2016

Prachtige locatie met mooie stranden

Claudia
    30-7-2017

Heel mooi stadje, met winkeltjes, goeie restaurants, vriendelijke mensen en overal is het er erg net. Ook op het strand héél gezellig, proper. Iedereen is er heel vriendelijk. Ons hotel was aan het strand gelegen, iets verder van het centrum, dus elke avond een gezellige wandeling op de dijk naar het centrum, of eventueel met het toeristische treintje er naar toe. Op de dijk staat de ene mooie villa naast de andere, een luxueuze bestemming zonder dat de prijzen in de restaurants en cafés hierdoor hoger zijn. Heel mooi!

Gereisd Met oudere kinderen in juli 2017

Vakantie moet leven en in Sitgesvoel je het leven!

Jan Slagter
    18-4-2017

Een vakantie plaats met vrolijke mensen en een culturele vakantie plek waar het uitgaansleven ook echt leeft. De nachten zijn vaak ook lang en dagen lang liggend op het strand, je kater uit slapen als het nodig is. Niet super duur maar wel betaalbaar voor iedereen.

Gereisd Alleenreizend in Wed Jun 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk veelzijdig

Stefaan
    25-4-2016

Sitges heeft een mooi en pittoresk centrum, dat heel bruisend is, ook qua nachtleven. Gelukkig blijft het allemaal erg typisch en gezellig en heb je hier dus geen mega disco's of andere schreeuwende clubs waar er aan andere costa's al zoveel van zijn. De stranden zijn erg verzorgd. De toeristen in Sitges zijn enigszins gay of gayminded, maar het is zeker niet uitsluitend zo. Ook gewone gezinnen en hetero's zullen hier hun ding vinden. Voor mij helemaal top

Gereisd Met vrienden in augustus 2014

Sitges, altijd goed, voor ons in ieder geval!

pirates_cave
    24-2-2016

Sitges 17 sept.2015: Vanuit vakantieplek Calafell-Playa weer een dagtripje gemaakt naar dit prachtige sfeervolle stadje! Erg leuke en (gelukkig!) lokale winkels in een mooi/authentiek centrum, veel terrasjes en eetgelegenheden. Erg mooie zijstraatjes! Eten/drinken echt niet duur als je weet waar je moet zijn. Sitges heeft een prachtige wandelboulevard met daarlangs veel mooie stranden, die langzaam aflopen in zee, ideaal voor gezinnen met kleintjes! In ons hetero-gezin kijken we nergens van op, vinden het jammer om hier steeds te lezen dat men zich zo vaak "stoort" aan de Gay-Scene in Sitges!

Gereisd Met oudere kinderen in september 2015
Sitges scoort een 7,9 uit 10, op basis van 114 reviews