Reviews over Santa Pellaia

Heerlijk uitzicht, heel fijne plek, netjes, schoon

Francisca van der Berg,
    13-1-2017

Voor ons, (familie 2 ouders - 2 kinderen 16 en 14) was het huis ruim genoeg, we zaten in Gavarres II.

We hebben het heel fijn gehad, erg genoten van het grote terras en het groene uitzicht. je komt daar echt tot rust!

Vooral openslaande deuren van de benedenslaapkamer waren fijn, heerlijk met het vogel gefluit wakker worden. Het zwembad was prima voor 4 personen en we zijn ook veel naar het strand van Sant Pol geweest.

Cassà de la Selva is een leuk dorp, ongeveer 10 minuten met de auto. Wij vonden het eten daar zo goedkoop en goed dat we bijna niet gekookt hebben, een driegangen menú was 9 euro met alles erop en er aan, zelfs de wijn.

Alles in het huis is erg netjes en schoon, best luxe keuken, Jordi spreekt goed Engels en is erg aardig.

Kinderen waren erg blij met de wifi. Fijn dat de hond mee mocht! We komen zeker terug in de voorjaarsvakantie

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Luxueus huis, alles inclusief .

Jolanda Willemsen,
    4-5-2015

Accomodatie is gelegen in een rustige buurt met speeltuintje om de hoek op loopafstand van het strand en golfbaan. Prettig parkje ,rustig en toch levendig. Huis biedt alle luxe voor een ontspannen vakantie

Gereisd met jonge kinderen in juli 2014

Lekker rustig, mooi uitzicht

jhonnebier,
    16-1-2015

Wij hebben alleen maar 5 dagen in het huis Gavarres 2 gelogeerd. Vooral genoten van het terras, de rust en al het groen. Het zwembad is niet groot, maar voor ons met 2 kinderen, prima. Wij vonden het huis heel erg schoon en bijzonder netjes. De keuken is geweldig met zelfs een afwasmachine! De eigenaar spreekt Engels en is erg vriendeliijk en heeft leuke tips. Voor het geld echt wel de moeite waard, een mooi verzorgd huis.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2014

Volop natuurschoon, wel erg afgelegen

Therese,
    21-8-2012

Fijne tijd gehad. Schoon huis en goed verzorgd. Wel wat krap voor 6 pers, de keuken is ook de gang, en een echte zithoek is er niet. Hele bochtige weg van 8 km vanaf Cassa de la Selva, je rijdt niet zo maar even heen en weer voor een boodschap.

Zwembad is echt heel klein, ong 2 x 5, maar fijn om af te koelen. Badkamer ook erg klein, ik kon niet recht op de wc zitten, ben 1.78 lang. Als je dit gewoon voor lief neemt en geniet van de natuur, heb je een top tijd! Het dorpje bestaat uit een kerk, en de 2 woningen.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Mooie plek als je rust zoekt

D & S,
    10-6-2010

Wij zijn in Gavarres II geweest. Het ligt op een berg, waardoor je prachtig uitzicht hebt. We hebben genoten van het heerlijke zwembad. Het huis is schoon en keurig verzorg. Opgemaakte bedden bij aankomst. Het huis zelf is wat aan de kleine kant voor 6 personen, er is in huis geen ruimte om met meer dan 3 personen aan tafel te zitten, waardoor je 's avonds op tijd naar bed moet omdat je niet gezellig kunt ziten. Er is namelijk ook geen zithoek, er is alleen een slaapbank. Ook de badkamers zijn krap.

Gereisd met partner in mei 2010
Santa Pellaia scoort een 7 uit 10, op basis van 1 reviews