Camping Yelloh! Village Mas St. Josep

Camping Yelloh! Village Mas St. Josep
7,3

Yelloh Village Mas Sant Josep Camping is een drukke maar gezellige vakantieplek. De sanitairgebouwen en het zwembad zijn groot genoeg voor alle gasten. Ook op de staanplaatsen heb je de ruimte. Het restaurant stelt niet zoveel voor, maar om de hoek zit een goed Spaans restaurant. In Platja d'Aro kun je lekker struinen over de boulevard.

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Mas St. Josep voor je op een rij gezet:

278 reviews over Camping Yelloh! Village Mas St. Josep in het Nederlands

Top vakantie!

van Cleef,
2-9-2018

Echt een prima camping! Voor de 2de keer hier geweest en wederom een top vakantie gehad. Ruime plaatsen, en de tenten van touroperator staan door de hoge bomen, lekker in de schaduw. Zwembad is top. Restaurant is iets minder, bediening is daardoor ook minder. De prijzen van de drankjes zijn geweldig...dus dat maakt het wel een beetje goed. Sanitair wordt goed schoon gemaakt, maar de dames die daar schoonmaken, kunnen vaak de troep van de mensen niet aan. Over het algemeen hebben wij super genoten!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

Kansloos.

Frank,
15-8-2018

Ja waar zullen we beginnen. Aankomst iets wat beveiliging moet zijn, boos nijdig snauwen kansloos. info over de camping zit in een tas en zoek het maar uit. Zwembad is mooi maar druk, later kom je er achter dat minimaal 25% van de gasten in het zwembad niet op de camping zit ( gelet op de verplichte bandjes om je pols ) Sanitair: de dames die er werken proberen echt alles schoon te houden maar kunnen de varkens niet voor blijven echt jammer. tevens is het gebouw midden in de nacht een hangplek voor de jeugd en de beveiliging en in geen velden of wegen te vinden. ( als je dochter ( 12 ) je s 'nachts komt halen of je even mee wil lopen naar de WC ????) Over het eten wil ik niet eens beginnen. Ik hou hier mee op 1 woord KANSLOOS.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

Nooit meer stofhappen voor ons!

Anne-Marie,
8-8-2018

Mooie grote plaatsen, mooi zwembad. Weinig te doen voor onze 14 jarige dochter. Juist voor deze leeftijd zou er animatie moeten zijn waarbij de jeugd elkaar kan ontmoeten. Eten op camping echt heel slecht. Slechte bediening. Ook niet echt klantvriendelijk. 'Savonds kun je niet even een heerlijk ijs gaan eten en genieten van de avondshow. Die is verderop. Niet bij het terras in een donkere hoek. Ijs is alleen overdag in kraampje te krijgen. Ijscoupes kennen ze helemaal niet. Het is er een stoffige bedoening. Alles is zand waardoor je na een week de kleur van je auto en tent niet meer kunt zien. Laatste week veel jongeren. Je mocht 's avonds meegenieten van de muziek en de wietgeur. Veel lege plaatsen. Wel een fijne basis om de omgeving te bekijken. Vooral Platja D'aro ligt dichtbij en is een erg gezellig plaatsje. In omgeving ook mooie baaien om naartoe te gaan

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Geweldig!

M.K.,
7-8-2018

Mooie verzorgde camping, duidelijke camping door middel van de rechte paden met plekken. Sanitair is geweldig, ruime badkamers met eigen toilet, wastafel en super fijne douche! Altijd warm en veel water! En muziek. Er wordt 24 uur per dag schoongemaakt, vriendelijk personeel! Het zwembad is zalig, groot, ook ruimte om op het gras te liggen. We mistten wel de parasols/schaduwplekken! Jammer dat er geen glijbanen zijn. In de tijd dat wij er waren, 2 maal meegemaakt dat ze opblaasattributen in het water leggen voor vertier. Goede begeleiding hierbij!

De plekken zijn heerlijk, mooie bomen, die net voor voldoende schaduw zorgen! Een eigen gootsteen met koud water, wat een luxe! Jammer dat de plek zo zanderig was, sommige plekken hebben wel meer gras. Na 0.00 uur stilte op de camping. Mooie nette camping!

Super

Rowin,
1-8-2018

Geweldige camping. Plekken zijn ruim met water en een fantastische ruim zwembad waar je goed kan zitten

Horeca voor de 3de keer op rij heel slecht

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

grote drukke camping met mega zwembad. Helaas geen glijbanen. De kampeerplaatsen waren erg ruim en voorzien van eigen waterwasbak, dus niet elke keer met je teiltje op en neer lopen. Omdat er nog vrij jonge bomen op het terrein zijn aangeplant is er niet veel schaduw bij de tent. Tot laat is er nog veel te doen op de camping, pas na half 1 wordt het een beetje rustig. Er wordt elke dag wel iets georganiseerd en er zijn veel optredens en concerten in de avond. Voor ons was het echter een te drukke camping en we misten een beetje het contact en vriendelijkheid. Sanitair was trouwens wel super schoon! Restaurant is een drama, maar gelukkig om de hoek (bij de uitgang links afslaan en dan na de eerste rotonde na 50 meter gelijk links) is een spaans restaurantje dat was echt geweldig!

Top camping

Arjen,
20-7-2018

Super groot, maar toch te overzien door duidelijke rechte paden. Zelf hebben we twee weken een stacaravan geboekt bij touroperator. De camping zelf heeft een spar supermarkt met redelijke prijzen en absoluut super is het mega grote zwembad. Verder is het campingpersoneel vriendelijk en behulpzaam. Ook een wasje draaien kost slechts 3 euro. Zover ik kan zien zijn er drie grote sanitair blokken en daar doorhen gelopen, ziet er keurig en schoon verzorgd uit. Van het restaurant en de snackbar hebben we nog geen gebruik gemaakt. Verder is er voor alle leeftijden animatie, disco etc. En om 12 uur snachts is het zo goed als stil op de camping. Super vakantie tot heden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Een van de betere campings in de Costa Brava!

els_kevin,
8-7-2018

Positief: - ruime plaatsen en je mag zelf kiezen voldoende schaduw wat met deze temperaturen belangrijk is - camping wordt zeer goed onderhouden (zowel de plantjes als de plaatsen als de wegmarkering) voldoende medewerkers - zeer leuk Kindersanitair en babyroom - prijs kwaliteit zeer goed (einde juni begin juli) - sanitair ruim voldoende en wordt goed onderhouden (enkel na 22u kan het er soms minder proper bijliggen maar dit ligt aan de mede-kampeerders - avond animatie stopt rond 24u - zeer goed zwembad vooral voor - 10 jarigen.

Goed om weten: - de campingwinkel (met brood) is pas vanaf 1juli open om 8u. De dagen voordien was deze pas om 9u open dit is echter heel laat als je met kleine kindjes gaat kamperen. - Zeer veel kindjes die zeer laat gaan slapen en zodus nogal veel lawaai maken. Vaak gaan ze hier pas slapen rond 24 a 1 uur. - internetcode werkt maar op 1 toestel --> kan beter (12euro per week) (25euro per 3 weken) - Continu dezelfde muziek (eenzelfde trackinglist) in de sanitair bij douches/toiletten van 7-22u --> voor ons is dit echt overbodig het is immers druk genoeg. - 2 drukke banen langs weerkanten van de camping. Afhankelijk van de wind kunnen deze storend zijn. (vandaar score 7 bij ligging)

werkpuntjes: - Spaanse animatie (een aantal kunnen een beetje Frans/Engels), jammer genoeg is er geen enkele Nederlandstalige animator aanwezig. Hierdoor wouden onze kleintjes niet meedoen. (hierdoor score 6 bij kindvriendelijk alsook mede beslissing door het restaurant). - Het eten van het restaurant is ronduit slecht, heel weinig op ons bord en vooral zeer weinig kruiding. Tevens laat de bediening te wensen over. Het voorstellen van de kaart en het verkrijgen van de rekening duurt echt zeer lang, dit terwijl er eigenlijk geen volk in het restaurant is. Jammer dat er bij de kindermenu's niet wordt gedacht aan plastiek bordjes/bekers (dit is bij Yelloh La Bastiade veel beter!!) - Misschien investeren in 1/2 grote glijbanen voor de grotere kinderen in het grote bad? Dit zou hier echt nog thuis horen.

Heerlijke camping!

Mulder,
5-1-2018

Voor de 2e keer op deze camping. Dit jaar gekozen voor een stacaravan. Dit was een schone, jonge en mooie caravan! Eigenlijk kan ik er wel aan toevoegen dat er geen oude stacaravans op deze camping te vinden zijn. Er is een grote wijk waar locals (Spanjaarden) staan met een vaste verblijfplaats (geen last van) Het is een fijne en schone camping. Heel de dag zijn er mensen in de weer die de camping schoon houden. Restaurant is, zoals meerdere zeggen, minder. Ga lekker een hapje eten aan het strand in platja d Áro :) Zwembad is leuk. Geen glijbanen, 2xper week regelen ze opblaas dingen in het water! Voor de kids super. Er zijn wel plannen voor een apart bad met glijbanen. Ze moeten alleen nog een vergunning krijgen. Dat duurt in Spanje altijd even....

We zijn in 2014 hier geweest in een eigen tent, hierdoor kan ik er aan toevoegen dat het sanitair schoon is. Ook leuke kinderdouches.

Zeker doen: * Dagje Tossa de Mar (neem de tossa de Mar route langs de zee voor geweldig uitzicht. (je kan ook via de rijksweg, minder mooi) * Neem een glazen bodemboot in Tossa. Deze brengt je naar een baaitje (Giverola) elke uur kan je daarvandaan ook weer terug. De baai heeft een restaurant (van een resort) hier mag je gewoon eten en drinken) * Pals, leuk oud stadje om doorheen te lopen * Girona, start bij een infobalie (straat: Rambla de la Llibertat) zij geven je tips en een leuke route mee. * ga naar strand Paratga de Castell. Fijn strand, leuke wandelroute *Marineland, zeker doen * Botanische tuin in Blanes. De mooiste van de Costa Brava

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Prachtige camping, voor herhaling vatbaar!

Linda,
13-9-2017

De camping ziet er mooi verzorgd uit. Wij hadden via touroperator een mobile home geboekt. Deze was vrij nieuw, ruim en erg netjes. De ligging was ook perfect; de mobile homes liggen verspreid en niet dicht bij elkaar. Ook hangen er doeken om de verandas zodat er voldoende privacy is. Het zwembad is geweldig; vooral het peuter/kleuterbad is zeer ruim met leuke glijbanen en klimtoestellen. Ontzettend leuk. Ook het grote bad is leuk en ruim.

Minpuntje is de campingwinkel, deze had een zeer beperkt assortiment. De camping sluit dit jaar op 17 september en al vanaf de laatste week augustus was dat merkbaar doordat er maar een beperkt assortiment was en de openingstijden steeds beperkter werden.

Ander minpuntje was dat in het deel waar wij zaten, vaak snachts rond 03.30 een sproeisysteem aansprong om het gras rond de huisjes te sproeien. De sproeiers staan ook op de huisjes gericht en dat gaf flink kabaal. Dit is overigens na een melding wel direct netjes opgelost en aangepast.

Gereisd met jonge kinderen in Fri Sep 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

• SchaduwplaatsenAanwezig
  • MobilehomesAanwezig
  • BBQToegestaan

• ZwembadAanwezig, Jacuzzi

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand6 km

• Animatie programmaMiniclub (2-5 jaar)

• Balkon / terrasTerras

• BuitensportenBoccia, Golfbanen
  • BalsportenBadminton, Volleybal
  • TennisbaanAanwezig
  • Sport & SpelTafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Yelloh! Village Mas St. Josep in Santa Cristina d Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Yelloh! Village Mas St. Josep zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.