Camping Yelloh! Village Mas St. Josep

Spanje, Catalonië (Costa Brava en Costa Dorada), Santa Cristina d Aro

8.4Fantastisch

• 6.8Eetgelegenheden
  • 8.4Staat v/h sanitair

We hebben een aantal aanbieders voor Yelloh! Village Mas St. Josep voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang
  • Sauna
Meer camping info

Yelloh Village Mas Sant Josep Camping is een drukke maar gezellige vakantieplek. De sanitairgebouwen en het zwembad zijn groot genoeg voor alle gasten. Ook op de staanplaatsen heb je de ruimte. Het restaurant stelt niet zoveel voor, maar om de hoek zit een goed Spaans restaurant. In Platja d'Aro kun je lekker struinen over de boulevard.

304 reviews over Camping Yelloh! Village Mas St. Josep

• 8Rob16-08-2020

Prima verblijf

Wij hadden een huurtent. Prima ontvangst van de receptie. Vriendelijke mensen. Tent prima in orde, jammer dat er geen party tent bij zit. Camping zelf in corona tijd prima te doen. Wel was de bezetting erg laag, veel lege plekken. Nieuw zwembad met glijbanen, leuk maar ook best druk. Andere bad is hierdoor wel rustiger. Sanitair werd constand schoongemaakt, game hal prima vertoefen, restaurant niet zo spannend (paella was niet lekker). Al met al een prima verblijf gehad.

• 6Eetgelegenheden
    • 8Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2019
    9K18-08-2019

Super!

Super camping met grote staanplaatsen! Zwembad leuk, vooral het kleine bad is leuk voor kleine kinderen Altijd toezicht aanwezig. Animatie goed Sanitair is goed wordt de gehele dag bijgehouden, alleen valt er niet altijd tegen de troep van de medemens op te poetsen. De kinderdouche en toilet vielen goed in de smaak Jammer dat je met de auto naar het strand of centrum moet.

• 8Eetgelegenheden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    8van Cleef02-09-2018

Top vakantie!

Echt een prima camping! Voor de 2de keer hier geweest en wederom een top vakantie gehad. Ruime plaatsen, en de tenten van touroperator staan door de hoge bomen, lekker in de schaduw. Zwembad is top. Restaurant is iets minder, bediening is daardoor ook minder. De prijzen van de drankjes zijn geweldig...dus dat maakt het wel een beetje goed. Sanitair wordt goed schoon gemaakt, maar de dames die daar schoonmaken, kunnen vaak de troep van de mensen niet aan. Over het algemeen hebben wij super genoten!

• 5Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 3Frank15-08-2018

Kansloos.

Ja waar zullen we beginnen. Aankomst iets wat beveiliging moet zijn, boos nijdig snauwen kansloos. info over de camping zit in een tas en zoek het maar uit. Zwembad is mooi maar druk, later kom je er achter dat minimaal 25% van de gasten in het zwembad niet op de camping zit ( gelet op de verplichte bandjes om je pols ) Sanitair: de dames die er werken proberen echt alles schoon te houden maar kunnen de varkens niet voor blijven echt jammer. tevens is het gebouw midden in de nacht een hangplek voor de jeugd en de beveiliging en in geen velden of wegen te vinden. ( als je dochter ( 12 ) je s 'nachts komt halen of je even mee wil lopen naar de WC ????) Over het eten wil ik niet eens beginnen. Ik hou hier mee op 1 woord KANSLOOS.

• 3Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 6Anne-Marie08-08-2018

Nooit meer stofhappen voor ons!

Mooie grote plaatsen, mooi zwembad. Weinig te doen voor onze 14 jarige dochter. Juist voor deze leeftijd zou er animatie moeten zijn waarbij de jeugd elkaar kan ontmoeten. Eten op camping echt heel slecht. Slechte bediening. Ook niet echt klantvriendelijk. 'Savonds kun je niet even een heerlijk ijs gaan eten en genieten van de avondshow. Die is verderop. Niet bij het terras in een donkere hoek. Ijs is alleen overdag in kraampje te krijgen. Ijscoupes kennen ze helemaal niet. Het is er een stoffige bedoening. Alles is zand waardoor je na een week de kleur van je auto en tent niet meer kunt zien. Laatste week veel jongeren. Je mocht 's avonds meegenieten van de muziek en de wietgeur. Veel lege plaatsen. Wel een fijne basis om de omgeving te bekijken. Vooral Platja D'aro ligt dichtbij en is een erg gezellig plaatsje. In omgeving ook mooie baaien om naartoe te gaan

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 8M.K.07-08-2018

Geweldig!

Mooie verzorgde camping, duidelijke camping door middel van de rechte paden met plekken. Sanitair is geweldig, ruime badkamers met eigen toilet, wastafel en super fijne douche! Altijd warm en veel water! En muziek. Er wordt 24 uur per dag schoongemaakt, vriendelijk personeel! Het zwembad is zalig, groot, ook ruimte om op het gras te liggen. We mistten wel de parasols/schaduwplekken! Jammer dat er geen glijbanen zijn. In de tijd dat wij er waren, 2 maal meegemaakt dat ze opblaasattributen in het water leggen voor vertier. Goede begeleiding hierbij!

De plekken zijn heerlijk, mooie bomen, die net voor voldoende schaduw zorgen! Een eigen gootsteen met koud water, wat een luxe! Jammer dat de plek zo zanderig was, sommige plekken hebben wel meer gras. Na 0.00 uur stilte op de camping. Mooie nette camping!

• 8Eetgelegenheden

• 8Rowin01-08-2018

Super

Geweldige camping. Plekken zijn ruim met water en een fantastische ruim zwembad waar je goed kan zitten

Horeca voor de 3de keer op rij heel slecht

• 10Staat v/h sanitair

• 5familie30-07-2018

Drukke camping met veel lawaai en weinig schaduw

grote drukke camping met mega zwembad. Helaas geen glijbanen. De kampeerplaatsen waren erg ruim en voorzien van eigen waterwasbak, dus niet elke keer met je teiltje op en neer lopen. Omdat er nog vrij jonge bomen op het terrein zijn aangeplant is er niet veel schaduw bij de tent. Tot laat is er nog veel te doen op de camping, pas na half 1 wordt het een beetje rustig. Er wordt elke dag wel iets georganiseerd en er zijn veel optredens en concerten in de avond. Voor ons was het echter een te drukke camping en we misten een beetje het contact en vriendelijkheid. Sanitair was trouwens wel super schoon! Restaurant is een drama, maar gelukkig om de hoek (bij de uitgang links afslaan en dan na de eerste rotonde na 50 meter gelijk links) is een spaans restaurantje dat was echt geweldig!

• 3Eetgelegenheden

• 8Arjen20-07-2018

Top camping

Super groot, maar toch te overzien door duidelijke rechte paden. Zelf hebben we twee weken een stacaravan geboekt bij touroperator. De camping zelf heeft een spar supermarkt met redelijke prijzen en absoluut super is het mega grote zwembad. Verder is het campingpersoneel vriendelijk en behulpzaam. Ook een wasje draaien kost slechts 3 euro. Zover ik kan zien zijn er drie grote sanitair blokken en daar doorhen gelopen, ziet er keurig en schoon verzorgd uit. Van het restaurant en de snackbar hebben we nog geen gebruik gemaakt. Verder is er voor alle leeftijden animatie, disco etc. En om 12 uur snachts is het zo goed als stil op de camping. Super vakantie tot heden

• 8Staat v/h sanitair

• 8els_kevin08-07-2018

Een van de betere campings in de Costa Brava!

Positief: - ruime plaatsen en je mag zelf kiezen voldoende schaduw wat met deze temperaturen belangrijk is - camping wordt zeer goed onderhouden (zowel de plantjes als de plaatsen als de wegmarkering) voldoende medewerkers - zeer leuk Kindersanitair en babyroom - prijs kwaliteit zeer goed (einde juni begin juli) - sanitair ruim voldoende en wordt goed onderhouden (enkel na 22u kan het er soms minder proper bijliggen maar dit ligt aan de mede-kampeerders - avond animatie stopt rond 24u - zeer goed zwembad vooral voor - 10 jarigen.

Goed om weten: - de campingwinkel (met brood) is pas vanaf 1juli open om 8u. De dagen voordien was deze pas om 9u open dit is echter heel laat als je met kleine kindjes gaat kamperen. - Zeer veel kindjes die zeer laat gaan slapen en zodus nogal veel lawaai maken. Vaak gaan ze hier pas slapen rond 24 a 1 uur. - internetcode werkt maar op 1 toestel --> kan beter (12euro per week) (25euro per 3 weken) - Continu dezelfde muziek (eenzelfde trackinglist) in de sanitair bij douches/toiletten van 7-22u --> voor ons is dit echt overbodig het is immers druk genoeg. - 2 drukke banen langs weerkanten van de camping. Afhankelijk van de wind kunnen deze storend zijn. (vandaar score 7 bij ligging)

werkpuntjes: - Spaanse animatie (een aantal kunnen een beetje Frans/Engels), jammer genoeg is er geen enkele Nederlandstalige animator aanwezig. Hierdoor wouden onze kleintjes niet meedoen. (hierdoor score 6 bij kindvriendelijk alsook mede beslissing door het restaurant). - Het eten van het restaurant is ronduit slecht, heel weinig op ons bord en vooral zeer weinig kruiding. Tevens laat de bediening te wensen over. Het voorstellen van de kaart en het verkrijgen van de rekening duurt echt zeer lang, dit terwijl er eigenlijk geen volk in het restaurant is. Jammer dat er bij de kindermenu's niet wordt gedacht aan plastiek bordjes/bekers (dit is bij Yelloh La Bastiade veel beter!!) - Misschien investeren in 1/2 grote glijbanen voor de grotere kinderen in het grote bad? Dit zou hier echt nog thuis horen.

Camping Yelloh! Village Mas St. Josep info

• SchaduwplaatsenAanwezig