Bed and Breakfast Watapana

6 reviews over Bed and Breakfast Watapana in het Nederlands

Prachtig plekje

Siska de Lange
23-7-2015

Dit b en b is kort geleden overgenomen door Nieuwe eigenaars. Zij doen er alles aan om je er thuis te laten voelen en verzorgen een uitgebreid ontbijt. De locatie is top, lekker rustig, maar met een kwartiertje rijden zit je in drukke kustplaatsjes.

Fantastisch rustiek verblijf

peter
24-4-2015

Watapana biedt een heerlijk verblijf voor iedereen die kort of lang aan de Costa Brava wil verblijven. De kamers zijn netjes, verzorgd en kennen een eigen terras. Watapana heeft een ruime tuin met verschillende terrasjes en zwembad met loungehoek.

Wij hebben 5 nachten bij Watapana overnacht. De b&b is vlakbij de kust landinwaarts gelegen. We hebben heerlijk genoten van de rust en de goede service. Elke dag opnieuw wist Henriette (gastvrouw) ons te verrassen met een heerlijk en origineel ontbijt. Na dit ontbijt zijn we meestal een wandeling gaan maken om in de middag de kust af te struinen. De omgeving kent prachtige kustplaatsen van rustieke tot drukke dorpen waar altijd wel iets te doen is. Na een lange dag was het altijd fijn om weer terug bij Watapana te zijn. We hebben elke dag onder het genot van een goed glas wijn in de prachtige tuin van Watapana de dag afgesloten. En voor wie Pastis lust kun je Joost (gastheer) altijd uitdagen voor een partij Petanque.

Een echte aanrader!

Fantastische vakantieplek

Roy van der Weide
18-6-2012

Will en May zijn zeer gastvrije en lieve mensen die er alles aan doen om je verblijf in hun paradijsje tot een onvergetelijke ervaring te maken.

Alles is tot in de puntjes geregeld en goed onderhouden.

De zeer grote tuin met zwembad en jacuzzi zijn op zich al genoeg om je vakantie tot een waar genot te maken en vergeet voora niet s'morgens te ontbijten want daar word door beiden zeer veel aandacht aan besteed. Verder is de omgeving prachtig om te lopen of te fietsen en met de auto sta je in no time aan de prachtige stranden van de Costa Brava.

Prachtige plek en leuke mensen

john
28-5-2012

Prachtig huis in het binnenland achter de Costa Brava, maar toch vlakbij de bewoonde wereld. Leuke omgeving voor wandelen en fietsen

Een aanrader

Mathias Francken
19-3-2011

Van de eerste tot de laatste minuut een ongelofelijke vakantie. Wat een service! Het fantastisch ontbijt, het advies bij uitstappen, de gastvrijheid... En alles is dichtbij: strand,zee, cultuur, golf, zeer groene natuur, Dalí, Gaudí, Barcelona, Girona... Een week was veel tekort. En dan heb ik 't nog niet gehad over het prachtige zwembad -privé- met voldoende ligzetels voor iedereen én een aparte lounch-hoek! En we hebben dankzij de connecties van Will, in Camp Nou, Barca-Arsenal gezien!!!

Erg rustig gelegen, copieus ontbijt.

Jos Matthé
26-9-2010

Watapana is een aanrader voor iedereen die van de Costa Brava houdt maar toch een rustig verblijf wenst.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Watapana in Santa Cristina d Aro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Watapana zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Watapana scoort een 8.67 uit 10 op basis van 6 reviews.