Bed and Breakfast Watapana

Meer bedandbreakfast info

6 reviews over Bed and Breakfast Watapana

• 8Siska de Lange23-07-2015

Prachtig plekje

Dit b en b is kort geleden overgenomen door Nieuwe eigenaars. Zij doen er alles aan om je er thuis te laten voelen en verzorgen een uitgebreid ontbijt. De locatie is top, lekker rustig, maar met een kwartiertje rijden zit je in drukke kustplaatsjes.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

• 9peter24-04-2015

Fantastisch rustiek verblijf

Watapana biedt een heerlijk verblijf voor iedereen die kort of lang aan de Costa Brava wil verblijven. De kamers zijn netjes, verzorgd en kennen een eigen terras. Watapana heeft een ruime tuin met verschillende terrasjes en zwembad met loungehoek.

Wij hebben 5 nachten bij Watapana overnacht. De b&b is vlakbij de kust landinwaarts gelegen. We hebben heerlijk genoten van de rust en de goede service. Elke dag opnieuw wist Henriette (gastvrouw) ons te verrassen met een heerlijk en origineel ontbijt. Na dit ontbijt zijn we meestal een wandeling gaan maken om in de middag de kust af te struinen. De omgeving kent prachtige kustplaatsen van rustieke tot drukke dorpen waar altijd wel iets te doen is. Na een lange dag was het altijd fijn om weer terug bij Watapana te zijn. We hebben elke dag onder het genot van een goed glas wijn in de prachtige tuin van Watapana de dag afgesloten. En voor wie Pastis lust kun je Joost (gastheer) altijd uitdagen voor een partij Petanque.

Een echte aanrader!

Gereisd met partner in januari 2015

• 10Roy van der Weide18-06-2012

Fantastische vakantieplek

Will en May zijn zeer gastvrije en lieve mensen die er alles aan doen om je verblijf in hun paradijsje tot een onvergetelijke ervaring te maken. Alles is tot in de puntjes geregeld en goed onderhouden. De zeer grote tuin met zwembad en jacuzzi zijn op zich al genoeg om je vakantie tot een waar genot te maken en vergeet voora niet s'morgens te ontbijten want daar word door beiden zeer veel aandacht aan besteed. Verder is de omgeving prachtig om te lopen of te fietsen en met de auto sta je in no time aan de prachtige stranden van de Costa Brava.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9john28-05-2012

Prachtige plek en leuke mensen

Prachtig huis in het binnenland achter de Costa Brava, maar toch vlakbij de bewoonde wereld. Leuke omgeving voor wandelen en fietsen

Gereisd met partner in januari 2012

• 9Mathias Francken19-03-2011

Een aanrader

Van de eerste tot de laatste minuut een ongelofelijke vakantie. Wat een service! Het fantastisch ontbijt, het advies bij uitstappen, de gastvrijheid... En alles is dichtbij: strand,zee, cultuur, golf, zeer groene natuur, Dalí, Gaudí, Barcelona, Girona... Een week was veel tekort. En dan heb ik 't nog niet gehad over het prachtige zwembad -privé- met voldoende ligzetels voor iedereen én een aparte lounch-hoek! En we hebben dankzij de connecties van Will, in Camp Nou, Barca-Arsenal gezien!!!

Gereisd met vrienden in maart 2011

• 8Jos Matthé26-09-2010

Erg rustig gelegen, copieus ontbijt.

Watapana is een aanrader voor iedereen die van de Costa Brava houdt maar toch een rustig verblijf wenst.

Gereisd met vrienden in juni 2010

Bed and Breakfast Watapana info